اوکراینی‌ها: ما از هیچکس نمی‌ترسیم!

منبع: برترین ها

52

1400/11/27

15:37


اوکراینی‌ها امروز (چهارشنبه) با به اهتزاز درآوردن پرچم این کشور و سردادن سرود ملی، وحدت خود را نشان داده و گفتند که از هیچکس نمی‌ترسند.

ایسنا: اوکراینی‌ها امروز (چهارشنبه) با به اهتزاز درآوردن پرچم این کشور و سردادن سرود ملی، وحدت خود را نشان داده و گفتند که از هیچکس نمی‌ترسند.

 به نقل از خبرگزاری رویترز، ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهوری اوکراین این هفته پس از آن که روسیه نیروهایش را در نزدیکی مرزهای اوکراین مستقر کرد، "روز وحدت" را ایجاد کرد و بر اساس آن، پرچم اوکراین بر سر در تمامی مدارس، بیمارستان‌ها و بسیاری از فروشگاه‌ها نصب شد.

روسیه انجام هرگونه اقدام نظامی علیه اوکراین را رد کرده اما هشدار داده که اگر درخواست‌های امنیتی‌اش شامل محدودیت‌ها درباره پیشروی‌های ناتو به سمت شرق مورد بی اعتنایی قرار گیرد، یکسری اقدامات فنی-نظامی غیرمنتظره انجام می‌دهد.

یکی از شرکت کنندگان در مراسم امروز درحالیکه یک پرچم کوچک اوکراین را روی کت خود نصب کرده بود، گفت: همه می‌خواهند ما را بترسانند و ما اینجاییم تا بمانیم.

زلنسکی نیز در خطابه‌ای تلویزیونی گفت، اوکراینی‌ها با این رویکرد که می‌خواهند در صلح، شادمانی و در کنار خانواده‌ها و فرزندانشان زندگی کنند، متحد شوند.

زلنسکی همچنان که یکی از کاربران فعال در رسانه‌های اجتماعی است از اوکراینی‌ها خواست تا تصاویر و ویدئوهای خود را با پرچم اوکراین در رسانه‌های اجتماعی منتشر کنند و از هشتگ "#روز وحدت" استفاده کنند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو