نصب پارتیشن اداری شیشه ای چه مزایایی دارد؟

نصب پارتیشن اداری شیشه ای چه مزایایی دارد؟


منبع: روزیاتو

138

1400/11/27

15:48


نصب پارتیشن اداری شیشه ای چه مزایایی دارد؟

نصب پارتیشن اداری شیشه ای چه مزایایی دارد؟

همان طور که می دانید دکوراسیون اداری و تجهیزات اداری تاو دکور نقش اساسی در هویت شرکت دارد. اگر شما به زیبا کردن فضای داخلی محل کارتان اهمیت می‌دهید، باید بدانید پارتیشن ها کار قسمت بندی فضا را به خوبی انجام می‌دهند. همچنین اگر به فکر پیدا کردن راهی برای جدا سازی محیط کارتان با مدرن‌ترین و در عین حال کم هزینه‌ترین تجهیزات هستید، پارتیشن ها تحت عنوان جدا کننده، کاری می‌کنند که از فضای موجود بهترین استفاده صورت بگیرد. این امر کمک می‌کند که فضاهای بزرگ محل کارتان را با پارتیشن به چندین قسمت تقسیم کنید و در هر قسمت، عملکرد مخصوصی را انجام دهید.

از بین تمام این پارتیشن ها، پارتیشن بندی با شیشه یکی از مفیدترین ابزارها در قسمت بندی فضاهای اداری و شرکتی محسوب می‌شود. در بعضی از شرکت ها که دارای فضاهای بسیار بزرگی هستند و افراد زیادی در آنجا مشغول به کارند، به راحتی برای جدا سازی این قسمت ها می توان از پارتیشن های شیشه ای تاو دکور استفاده کرد. به جهت کاربردی بودن این موضوع، ما در این مقاله شما را با مزایای بیشتر پارتیشن بندی شیشه ای آشنا خواهیم کرد. پس با ما همراه باشید.

پارتیشن شیشه ای مدرن، همان پنل های شیشه ای هستند که با کیفیت بالا و با استفاده از متریال های مختلف و بدون بار، فضای مورد استفاده

پارتیشن شیشه ای چیست؟

پارتیشن شیشه ای مدرن، همان پنل های شیشه ای هستند که با کیفیت بالا و با استفاده از متریال های مختلف و بدون بار، فضای مورد استفاده شما را تقسیم می کنند. پرکاربردترین آن ها شیشه های سکوریت هستند که به دلیل ویژگی های بالایی که دارند مورد توجه طراحان و سازندگان پارتیشن های شیشه ای قرار گرفته اند. این پارتیشن های شیشه ای بسیار مناسب برای ایجاد اتاقی در فضای باز برای محیط های کاری هستند. این دیوارهای شیشه ای اکثراً به صورت شیشه کامل تا سقف هستند. یا به صورت پارتیشن فریم لس شیشه ای و یا به صورت قاب های سخت افزاری در نصب شیشه در جای خود محکم می شوند.

پارتیشن شیشه ای فریم لس تاو به دلیل نداشتن هیچ مانعی، جلوه زیبا تری به فضا می دهد. به همین جهت جزو پرطرفدارترین پارتیشن ها برای استفاده در ادارات است. شایان ذکر است به دلیل اینکه قاب های فلزی در ساخت آن به کار نرفته است نسبت به سایر پارتیشن های شیشه ای قیمت مناسب تری دارد. به همین جهت در ادارات و شرکت ها بیشتر از این نوع پارتیشن استفاده می شود.

تأثیر پارتیشن شیشه ای اداری بر راندمان کاری کارمندان

همان طور که می دانید امروزه از اصلی ترین موارد مورد بحث در سازمان ها و ادارات، افزایش راندمان کاری در کارمندان است. تا حدی که که مدیران و مسئولان هدف اصلیشان را در شرکت افزایش کارایی کارمندان و به همین ترتیب افزایش بهره وری در شرکت قرار داده اند. با توجه به اینکه یکی از اصلی‌ترین موارد در روحیه کارمندان طراحی و دکوراسیون محل کار است، یکی از راه کارهایی که طراحان برای این امر پیشنهاد می دهند، نصب پارتیشن شیشه ای اداری تاو دکور است. تا حدی که مزیت پارتیشن بندی شیشه ای و تأثیر آن روی روحیه کارمندان امری ثابت شده است. از مهمترین تاثیرات و مزایای پارتیشن های شیشه ای می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • وجود جریان نور طبیعی که موجب آرامش و بالا رفتن دقت کارمند در حین کار می شود.
  • افزایش زیبایی محیط کار که با توجه به اصل زیبایی شناسی، در روحیه کارمندان و در نتیجه راندمان کاری آن ها تأثیر بسزایی دارد.
  • عدم ایجاد اختلال در دیگر بخش ‌ها که این امر در صورت ایجاد مشکل در یک بخش موجب بر هم خوردن نظم کاری و آرامش کارمندان بخش های دیگر نمی شود.
  • افزایش دمای محیط کار که کارمندان به راحتی می توانند در صورت نیاز به هوای گرم درب را بسته و در صورت نیاز به هوای خنک درب های شیشه ای را به راحتی باز کنند و موجب افزایش راندمان کارشان بشوند.
  • عدم انتقال سر و صدا به داخل پارتیشن شیشه ای که باعث جلوگیری از انتقال سرو صدا های آزار دهنده و از بین رفتن تمرکز کارمندان می شود.

پارتیشن شیشه ای مدرن، همان پنل های شیشه ای هستند که با کیفیت بالا و با استفاده از متریال های مختلف و بدون بار، فضای مورد استفاده

میزان عایق صدا (آکوستیک) پارتیشن شیشه ای

با به کار بردن پارتیشن شیشه ای دو جداره ضد صدا در محیط اداری، علاوه بر ایجاد قسمت های مختلف کاری برای کارمندان، محیطی آرام و بدون هیچ سر و صدایی برای کارمندان مهیا می شود که تاثیر مستقیمی در بازدهی کار دارد. ویژگی اصلی این نوع پارتیشن ها این است که به جهت عایق صدا بودن می توانند در مکان ها و ادارات شلوغ مورد استفاده قرار بگیرند. این محصولات همچنین علاوه بر عایق بودن صدا، در برابر حرارت نیز عایق هستند که با استفاده از آن ها می توانید به راحتی در مصرف انرژی نیز صرفه جویی کنید. البته به این نکته دقت داشته باشید که در صورتی استفاده از این نوع پارتیشن، منطقی است که پارتیشن را تا سقف ادامه دهید. چون در غیر این صورت برای پارتیشن های با قد کوتاه، شیشه ها دیگر عایق صوتی نخواهند بود.

طول عمر پارتیشن شیشه ای بیشتر است یا پارتیشن چوبی؟

برای خرید پارتیشن شیشه ای تاو دکورح باید این نکته را بدانید که شیشه از استحکام کافی در برابر ضربه برخوردار نیست. اما در محیط های جوی مختلف به خصوص هوای با رطوبت زیاد، بسیار مقاوم هستند. در مقابل، پارتیشن اداری ام دی اف از استحکام در برابر ضربه و طول عمر بالایی برخوردار است ولی در محیط های جوی مرطوب طول عمرشان کمتر خواهد بود. به طور کلی از عوامل تاثیرگذار در طول عمر پارتیشن، می توان به شرایط جوی و نوع کاربردی که برای پارتیشن در نظر دارید، اشاره کرد.

پارتیشن شیشه ای مدرن، همان پنل های شیشه ای هستند که با کیفیت بالا و با استفاده از متریال های مختلف و بدون بار، فضای مورد استفاده

برای سفارش طراحی و اجرای پارتیشن شیشه ای این نکات را فراموش نکنید!

همان طور که در بالا نیز اشاره کردیم، پارتیشن های شیشه ای طرح های متنوعی دارند. شما هنگام خرید پارتیشن باید به بودجه خودتان دقت کنید. به طور کلی عواملی که در قیمت این محصولات موثراند، می توان به نوع شیشه، ضخامت آن، تعداد جداره ها، فریم دار یا بدون فریم بودن و همچنین مساحت فضای اداری اشاره کرد. نهایتاً با مراجعه به تولید کننده پارتیشن شیشه ای و مشاوره گرفتن از آن ها در خصوص نوع پارتیشنی که می خواهید، می توانید قیمت را به طور کامل تخمین بزنید. اما به طور کلی در مورد قیمت پارتیشن اداری شیشه ای می توان گفت که پارتیشن های شیشه و  آلومینیوم از تمام انواع آن گران تر است و پارتیشن های شیشه ای فریم لس مناسب ترین قیمت را دارند.

چرا  متخصصان تاو دکور را برای نصب پارتیشن شیشه ای انتخاب کنیم ؟

همان طور که تا اینجا متوجه شدید استفاده از پارتیشن های شیشه ای علاوه بر مزایای خوبی که دارند، دارای قیمت مناسبی نیز هستند. تنها موردی که اینجا اهمیت دارد دوام و کیفیت محصولات است و برندی که آن را ساپورت می کند. متخصصان طراحی دکوراسیون اداری در مجموعه تاو دکور تولیدکننده پارتیشن شیشه ای اداری ، طراحی پارتیشن های درخواستی شما را با بهترین طراجی و متریال های روز آماده کرده و به شما تحویل می دهند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو