دانلود بازی Mortal Kombat 11 Ultimate + Update v1.28 برای PS4

دانلود بازی Mortal Kombat 11 Ultimate + Update v1.28 برای PS4


منبع: دانلود ها

1,683

1400/11/27

15:49


4.4/5 - (35 امتیاز)

بازی Mortal Kombat 11 دقیقا همان تجربه مبارزه‌ای خشن، خونین، پر از تکه‌تکه‌شدن شخصیت‌ها یا Fatality‌های وحشتناک است و در چنین مواردی استودیو ندررلم حتی یک قدم رو به عقب هم برنداشته و حتی برعکس، بازی را بیش از پیش تبدیل به اثری خشن و جدی کرده است که قطعا برای طرفداران همیشگی مجموعه خوشایند و برای آن‌هایی هم که با چنین جنبه‌هایی از مورتال کامبت مشکل داشتند آزاردهنده خواهد بود. یکی از بخش‌هایی که بازی در آن از موفقیت‌های Injustice 2 الهام گرفته، همین بخش داستانی است و به همین سبب شاهد روایتی هستیم که بیش از همیشه سینمایی شده است و برای مثال نحوه انتقال بازی از میان‌پرده‌ها به مبارزات حالتی کاملا سینمایی به‌خود گرفته و از همیشه جذاب‌تر است. به‌عنوان بخش داستانی یک بازی مبارزه‌ای، این قسمت در مورتال کامبت ۱۱ قابل قبول و کار راه‌انداز است.

Mortal Kombat 11 Ultimate v1.28 (CUSA-11379) PS4-TheRadziu

Mortal Kombat 11 v1.00 (CUSA-11379) PS4-DUPLEX + Update v1.28

نسخه آلتیمیت بازی v1.28 اضافه شد

دانلود-بازی-Mortal-Kombat-11-Ultimate-ps4

کلیت داستان بازی Mortal Kombat 11 حول محور ایده دستکاری زمان می‌چرخد. به بیان دقیق‌تر، داستان از جایی آغاز می‌شود که شخصیت شیناک شکست خورده و ریدن در حال شکنجه کردن وی است. با اینکه همه‌چیز بر وفق مراد دنیای ایرثرلم به‌نظر می‌رسد، اما پس از ظاهر شدن کرونیکا، شخصیت منفی جدید بازی، متوجه می‌شویم که از این خبرها نیست و وی همه‌چیز را تحت کنترل دارد. قدرت اصلی کرونیکا، دستکاری زمان است و خب سازندگان از این ایده استفاده کرده و مخصوصا در دقایق ابتدایی بازی تقابل‌های جذابی رقم زده‌اند. برای مثال مشاهده مبارزه دو جانی کیج با یکدیگر که از بعد‌های زمانی متفاوتی هستند یا تماشای تقابل دو جکس باهم که حضور در بازه‌های زمانی مختلف آن‌ها را تبدیل به افرادی با خصوصیات متفاوت کرده است، جالب است و ایده خوبی هم به‌نظر می‌رسد.

اما جدا از بخش داستانی، مورتال کامبت ۱۱ هم برای افرادی که به‌دنبال تجربه‌ای تک‌نفره هستند و هم برای علاقه‌مندان به حالت‌های چندنفره محتویات جذاب زیادی تدارک دیده است. یکی از این حالت‌های تک‌نفره Towers of Time نام دارد که در آن همان برج‌های آشنای سری را شاهد هستیم اما با این تفاوت که این برج‌ها به مرور به‌روز خواهند شد و بازیکنان را به نبرد‌هایی با قوانین و شرایط خاص می‌برند. این بخش در واقع حکم همان حالت چالشی را دارد که این روز‌ها در خیلی از بازی‌های آنلاین شاهدش هستیم و تجربه کردنش فرصت خوبی است تا هم تنوعی در گیم‌پلی بازی Mortal Kombat 11 را تجربه کنیم و هم اینکه پاداش‌های ارزشمندی را به‌دست بیاوریم.

info

MK is back and better than ever in the next evolution of the iconic franchise. The all new Custom Character Variations give you unprecedented control of your fighters to make them your own. The new graphics engine showcases every skull-shattering, eye-popping moment, bringing you so close to the fight you can feel it. Featuring a roster of new and returning Klassic Fighters, Mortal Kombat’s best-in-class cinematic story mode continues the epic saga over 25 years in the making.

سیستم مورد نیاز

For now, in order to play our rips you will need :

– a PS4 with Firmware 9.00 (or at least FW5.05 in case of using Backported update by CyB1K or DRK)

– a computer to run the PS4 Exploit Host

راهنمای نصب

آموزش نصب عناوین هک شده ی PS4 نیازمند دقت است. لطفا ابتدا جهت مشاهده ی روش جیلبریک کردن دستگاه خود، به پست ذیل مراجعه کنید:

آموزش نصب تصویری و قدم به قدم هک کردن کنسول PS4 به نسخه Exploit FW9.00

——

آموزش نصب بازی:

1) ابتدا تمامی فایل های فشرده دانلودشده را توسط آخرین نسخه نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

2) فایل pkg بدست آمده را بر روی هارد خود که به exFAT فرمت شده است، منتقل کنید. دقت داشته باشید که حتما در هیچ فولدری درون هارد اکسترنال خود کپی نکنید. بلکه فقط در آدرس اصلی هارد اکسترنال باشد نه هیچ زیرشاخه دیگری.

3) هارد خود را به کنسول PS4 متصل کنید. باتوجه به فعال بودن بخش Debug Settings بعد از هک شدن کنسول، وارد این بخش شوید. یعنی آدرس Settings => Debug Settings در کنسول.

4) به آدرس Debug Settings => Game => Package Installer مراجعه کنید. فایل دانلودی شما که در گام دوم بدست آمده، در اینجا نمایش داده خواهد شد.

5) با زدن کلید X نصب را شروع کنید. پس از اتمام نصب، بازی بر روی صفحه اصلی کنسول شما نمایش داده خواهد شد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

محتوای محافظت شده

لطفا برای مشاهده لینک های دانلود، عبارت عددی را در باکس مربوطه وارد کرده و تایید را بزنید.

دانلود بازی Mortal Kombat 11 Ultimate + Update v1.28 برای PS4

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو