اجاره‌بهای آپارتمان‌های استخردار در شمال تهران

منبع: برترین ها

135

1400/11/27

17:27


آپارتمان‌های استخردار در محله‌های گران‌قیمت تهران با رقم‌های چهارپنج میلیون تومان برای یک شب آگهی می‌شوند. در سایر نقاط پایتخت و دیگر شهرستان‌ها شاهد اجاره روزانه چنین واحد‌هایی هستیم

فرارو: آپارتمان‌های استخردار در محله‌های گران‌قیمت تهران با رقم‌های چهارپنج میلیون تومان برای یک شب آگهی می‌شوند. در سایر نقاط پایتخت و دیگر شهرستان‌ها شاهد اجاره روزانه چنین واحد‌هایی هستیم.
 
اجاره‌بهای آپارتمان‌های استخردار در شمال تهران
 
اجاره آپارتمان‌های استخردار در محله‌های گران‌قیمت تهران می‌تواند برای هر شب حدود چهار تا پنج میلیون تومان هزینه داشته باشد. رقمی که از کف حقوق کارگری در امسال فراتر می‌رود و بابت خانه‌هایی پرداخت می‌شود که علاوه بر استخر، سونا، جکوزی، نگهبان مقیم ساختمان، ویدئوپروژکتور، دوربین مدار بسته و ... دارند. تا اینجا درباره آپارتمان‌های لوکس بالای شهر که غالبا در محله‌های گران‌قیمت الهیه، کامرانیه و نیاوران واقع شده‌اند، صحبت کردیم اما چنین واحدیهایی با اجاره‌بهای کمتر در سایر مناطق پایتخت دیده می‌شوند و پای این دست آگهی‌ها به شهر‌های دیگر هم باز شده است.
 
اجاره آپارتمان‌های استخردار در شمال تهران می‌تواند برای هر شب حدود چهارپنج میلیون تومان هزینه داشته باشد. چنین رقم‌هایی بابت اجاره آپارتمان‌های الهیه، کامرانیه، نیاوران و دیگر محله‌های گران‌قیمت تهران رد و بدل می‌شود. در الهیه مالک واحد ۲۳۰ متری برای یک شب اجاره، چهار میلیون و ۵۰۰ هزار تومان دریافت می‌کند. واحد مبله محسوب می‌شود و به پارکینگ مجهز است. اینترنت، نگهبان مقیم در ساختمان، دوربین مدار بسته و آسانسور هم از دیگر امکانات این واحد به‌شمار می‌روند.
 
آپارتمان‌های استخردار در محله‌های گران‌قیمت تهران
 

موقعیت

متراژ

امکانات

هزینه اجاره یک شب

الهیه

۲۳۰ متر

وای‌فای، دوربین مداربسته، نگهبان،‌ پارکینگ

چهار میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

کامرانیه

۱۹۵ متر

سونا و جکوزی، نگهبان، وای‌فای، پارکینگ

چهار میلیون و ۲۰۰ هزار تومان 

خیابان دژمجو

۲۵۰ متر

وای‌فای، سونا و جکوزی، پارکینگ

چهار میلیون و ۲۰۰ هزار تومان

الهیه

۱۸۰ متر

استخر، سونا‌ و پارکینگ 

چهار میلیون و ۲۰۰ هزار تومان

الهیه

۱۷۰ متر

نگهبان، وای‌فای، تلویزیون ۵۵ اینچ، سونا و جکوزی

چهار میلیون و ۱۰۰ هزار تومان

نیاوران

۱۷۵ متر

سرایدار، وای‌فای، پارکینگ و سونا

چهار میلیون تومان

اندرزگو

۱۷۰ متر

وای‌فای، نگهبان، پارکینگ

سه میلیون و ۸۰۰ هزار تومان

 
اجاره‌بهای آپارتمان استخردار در سایر مناطق تهران
 
در کامرانیه آپارتمان مبله ۱۹۵ متری را شبی چهار میلیون و ۲۰۰ هزار تومان اجاره می‌دهند. واحدی مبله با سه اتاق خواب – یک اتاق مستر- که حداکثر پذیرای شش نفر خواهد بود. امکانات این واحد تقریبا با مورد قبلی شباهت دارد و از سونا و جکوزی هم برخوردار است.
 
در خیابان دژمجو کامرانیه واحد ۲۵۰ متری دیگری که استخر دارد را شبی چهار میلیون و ۲۰۰ هزار تومان اجاره می‌دهند. در اطلاعات این آپارتمان نوشته شده، نگهبان ۲۴ ساعته در ساختمان حضور دارد. همچنین واحد دارای سه اتاق خواب و سه تخت است و در طبقه سوم ساختمان واقع شده. ارقام اجاره بسیاری از واحد‌های استخردار محله‌های شمالی تهران تقریبا همین حول‌وحوش است و در جدول زیر می‌توانید جزئیات فایل‌های مشابه را مشاهده کنید.
 
آپارتمان‌های استخردار فقط محدود به محله‌های گران‌قیمت تهران نمی‌شوند و در سایر نقاط پایتخت چنین واحد‌هایی وجود دارند. اگر بخواهید کمتر از یک میلیون تومان هزینه کنید، گزینه‌هایی مثل هتل‌آپارتمان میرداماد را خواهید داشت و باید حدود ۷۰۰، ۸۰۰ هزار تومان بابت آن پرداخت کنید. مثلا سوییت ۵۰ متری در هتل میرداماد شبی ۷۷۵ هزار تومان اجاره داده می‌شود و استفاده از استخر با دیگر مهمان‌ها مشترک خواهد بود. امکاناتی مثل وای‌فای و سونا و جکوزی هم برای مهمان‌ها به‌صورت مشترک است.
 
در محله پونک واحد استخردار ۱۲۰ متر شبی دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اجاره داده می‌شود. آپارتمانی که مبله محسوب می‌شود، دارای اتاق خواب مستر است و به‌جز استخر، سونا، جکوزی و پارکینگ هم دارد.
 
حوالی دهکده المپیک تهران آپارتمان ۱۵۰ متری دیگری را با اجاره‌بها دو میلیون و ۷۵۰ هزار تومان بابت هر شب آگهی کرده‌اند. در اطلاعات مربوط به آگهی امکاناتی مثل دو اتاق خواب مستر، پارکینگ، آسانسور، ویدئو پروژکتور، سونا و جکوزی هم به چشم می‌خورد.
 
آپارتمان‌های استخردار در ژ تهران
 

موقعیت

متراژ

امکانات

هزینه اجاره یک شب

هتل‌آپارتمان میرداماد

۵۰ متر

استخر، سونا و جکوزی مشترک

۷۷۵ هزار تومان

دهکده المپیک

۱۵۰ متر

ویدئو پروژکتور، سونا، جکوزی، پارکینگ

دو میلیون و ۷۵۰ هزار تومان

پونک

۱۲۰ متر

سونا، جکوزی و پارکینگ

دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

دهکده المپیک

۲۴۰ متر

حیاط، پارکینگ، سونا و جکوزی

دو میلیون و ۹۰۰ هزار تومان

 
اجاره واحد‌های استخردار در شهرستان‌ها
 
اجاره آپارتمان‌های استخردار در شهر‌های توریستی رونق گرفته و آگهی‌های زیادی درباره این واحد‌ها بین سایت‌های فعال در حوزه مسکن می‌بینیم. مثلا واحد استخردار ۲۰۰ متری در اصفهان شبی دو میلیون و ۲۰۰ هزار تومان اجاره داده می‌شود. پارکینگ، حیاط و تراس جزو امکانات این واحد است و در آن دوتا اتاق خواب وجود دارد.
 
در نمک‌آبرود مازندران آپارتمان ۱۲۰ متری با دو اتاق خواب به‌ازای هر شب یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان اجاره داده می‌شود و در آن استخر سرپوشیده آبگرم با امکاناتی مثل سرایدار و پارکینگ آگهی شده است. حوالی رامسر آگهی دیگری وجود دارد که رقم اجاره بابت آپارتمان استخردار ۱۶۰ متری، شبی یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است.
 
یک اتاق خواب مستر، پارکینگ و سونا از دیگر امکانان این واحد به‌شمار می‌رود و امکان اسکان نهایتا چهار مهمان در این واحد وجود دارد. از این دست واحد‌ها در شهر‌های توریستی و شمالی ایران زیاد داریم. در دهکده ساحلی رامسر واحد ۱۲۰ متری استخردار را شبی یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان اجاره می‌دهند، در چالوس بابت اجازه واحد استخردار ۷۰ متری حدود یک میلیون تومان دریافت می‌کنند.
 
واحد‌های استخردار در شهرستان‌ها
 

شهر

متراژ

امکانات

هزینه اجاره یک شب

نمک‌آبرود

۱۲۰ متر

اتاق خواب مستر، پارکینگ و سونا

شب یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان

رامسر

۱۲۰ متر

سونا و جکوزی

یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان

چالوس

۷۰ متر

سونا و جکوزی

یک میلیون تومان

اصفهان

۲۰۰  متر

پارکینگ، حیاط و تراس

دو میلیون و ۲۰۰ هزار تومان

 
 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو