سرنوشت نامعلوم عروسک‌های ۶میلیون تومانی!

منبع: برترین ها

67

1400/11/27

17:45


از چند روز مانده به ولنتاین یا به اصطلاح روز عشق ویترین مغازه‌های کادویی و اسباب‌بازی فروشی‌های محله‌های پایتخت پر از خرس‌های عروسکی به رنگ قرمز می‌شود که اغلب به فروش می‌روند؛ اتفاقی که در محله‌های شمالی و غربی پایتخت نمود بیشتری دارد.

همشهری آنلاین: از چند روز مانده به ولنتاین یا به اصطلاح روز عشق ویترین مغازه‌های کادویی و اسباب‌بازی فروشی‌های محله‌های پایتخت پر از خرس‌های عروسکی به رنگ قرمز می‌شود که اغلب به فروش می‌روند؛ اتفاقی که در محله‌های شمالی و غربی پایتخت نمود بیشتری دارد.
 

سرنوشت نامعلوم عروسک‌های ۶میلیون تومانی!

 
اما سرنوشت این خرس های بزرگ عروسکی که به یکدیگر هدیه می‌دهند، چه می‌شود؟ همین موضوع بهانه‌ای شد تا سراغ چند فروشنده  برویم و با آن‌ها دراین‌باره گفت‌وگو کنیم. یک فروشنده اسباب بازی در تهرانپارس می‌گوید:‌معمولا از روز ولنتاین تا چند روز بعد افراد بسیاری مراجعه می‌کنند که به بهانه اینکه در «خانه جا نداریم» یا «نمی‌توانیم این خرس گنده را در خانه نگهداریم» و به هزار و یک دلیل دیگر، خرس‌های هدیه ولنتاین  را برای فروش می آورند»
 
این فروشنده ادامه می‌دهد: «با وجودی که اغلب راضی هستند عروسک را به نصف قیمت بازار بفروشند، اما ما نمی‌توانیم جنس دست دوم بخریم و به سراغ مغازه‌های دیگر می‌روند.» یک فروشنده عروسک‌های پولیشی در پونک هم با بیان اینکه اغلب متقاضیان فروش خرس ولنتاین دختران و پسران زیر ۲۵ سال هستند، درباره قیمت عروسک‌های محبوب این روز می‌گوید: «خرس‌های بزرگ ۲ متری بسته به جنس پولیش آنها، از ۲ میلیون تا ۶ میلیون تومان و خرس‌های کوچک ۲۲ سانتی‌متری از ۴۰۰ هزار تومان تا یک میلیون و ۲۲ هزار تومان به فروش می‌روند.» افزایش چشمگیر شمار خرس‌های قرمزی که این روزها در سایت دیوار برای فروش گذاشته شده اند موید همین موضوع است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو