BioShock

نتفلیکس یک فیلم جدید بر اساس بازی ویدیویی محبوب «بایوشاک» (BioShock) تولید می‌کند. این پلتفرم استریم ویدیو در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرده است که با همکاری «تیک-تو» و «۲کی گیمز»، این بازی اول-شخص شوتر را به فیلم تبدیل می‌کند. در سال ۲۰۰۹ برای تولید یک فیلم بر اساس این بازی چراغ سبز نشان داده شده بود.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، اقتباس سینمایی از «بایوشاک» در مراحل اولیه است و نتفلیکس در صفحه توییتر رسمی خود تنها یک نقل قول به اشتراک گذاشته و پرسشی از هواداران مطرح می‌کند: ««همه ما تصمیماتی می‌گیریم، اما در نهایت تصمیمات ما را می‌سازند.» نتفلیکس+بایوشاک. لطفاً منتظر می‌مانید؟»

در سال ۲۰۰۹ قرار بود «گور وربینسکی» اقتباس از «بایوشاک» را کارگردانی کند، اما پس از گذشت چند سال، پروژه به دلایل مختلف به سرانجام نرسید.

قسمت اول بازی «بایوشاک» در سال ۲۰۰۷ و با کارگردانی «کن لوین» عرضه شد و از «آی‌جی‌ان» امتیاز ۹.۷ از ۱۰ دریافت کرد. دو دنباله دیگر برای این بازی در سال‌های ۲۰۱۰ و ۲۰۱۳ عرضه شده است.

داستان «بایوشاک» در سال ۱۹۶۰ روی می‌دهد و پلیر شخصیتی به نام «جک» را هدایت می‌کند که پس از سقوط هواپیمایش در اقیانوس، از شهری در زیر دریا سر درمی‌آورد.