۳ فوتی در پی ریزش ساختمان در رباط‌کریم

منبع: برترین ها

111

1400/11/28

00:34


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران با اعلام اینکه در پی ریزش یک ساختمان در رباط کریم سه تن کشته شده‌اند، گفت: با تلاش نیروهای هلال‌احمر و دیگر عوامل امدادی، هشت نفر از زیر آوار خارج شدند که حال یکی از آنها وخیم است.

ایرنا: مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران با اعلام اینکه در پی ریزش یک ساختمان در رباط کریم سه تن کشته شده‌اند، گفت: با تلاش نیروهای هلال‌احمر و دیگر عوامل امدادی، هشت نفر از زیر آوار خارج شدند که حال یکی از آنها وخیم است.

شاهین فتحی شب چهارشنبه افزود: ساعت ۲۰:۱۰ امشب، گزارشی مبنی بر ریزش ساختمان سه طبقه در محله شیریندر رباط کریم از عوامل ناجا به جمعیت هلال احمر اعلام شد.

وی گفت: بلافاصله سه تیم امداد و نجات از هلال احمر رباط کریم به همراه دو تیم سگ‌های زنده‌یاب به محل حادثه اعزام و پس از ارزیابی اولیه مشخص شد تعداد زیادی از افراد در زیر آوار به دام افتاده‌اند.

فتحی با اشاره به این که عملیات امداد و نجات ادامه دارد، بیان کرد: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر با همکاری آتش نشانی و دیگر عوامل امدادی و خدماتی موفق شدند هشت نفر را از زیر آوار خارج کنند که حال این افراد مساعد گزارش شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران افزود: به گفته کارشناسان این حادثه به علت نشتی گاز و انفجار رخ داده است، متأسفانه در این حادثه سه نفر فوت شدند و عملیات نجات برای نجات دیگر نفرات احتمالی ادامه دارد و عوامل هلال احمر به ویژه تیم سگ‌های زنده‌یاب، مشغول عملیات جستجو و نجات هستند.

فتحی گفت: در این عملیات ۲۶ نیروی عملیاتی از جمله پرسنل و نیروهای داوطلب حضور دارند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو