معرفی فیلم «Warcraft» در Blizzcon 2014

معرفی فیلم «Warcraft» در Blizzcon 2014


منبع: فوت و فن

158

1400/11/28

07:28


معرفی فیلم «Warcraft» در Blizzcon 2014

بسیاری از گیمرها عقیده دارند که ساختن یک فیلم خوب بر اساس یک بازی ویدیویی غیرممکن است. اما به نظر می‌رسد که این بار با یک استثنا رو به رو باشیم. در Blizzcon 2014 طرفداران «وارکرفت» این بازی مشهور و محبوب، توانستند شاهد معرفی عوامل و بازیگران این فیلم باشند و شرکت بلیزارد، آن‌ها را ناامید نکرده است.
 
افراد بسیاری فکر می‌کنند که فیلم وارکرفت بر اساس بازی آنلاین مولتی پلیر و نقش آفرینی مشهور «World of Warcraft – WoW» ساخته خواهد شد. با این که این موضوع تا حدی درست است، اما باید توجه داشت که قبل از این بازی آنلاین، شرکت بلیزارد سه بازی وارکرفت بین سال‌های ۱۹۹۴ تا ۲۰۰۲ منتشر کرد و این سه بازی منبع اصلی ساخت این فیلم هستند. این فیلم همانند بازی‌ها به دو قسمت تقسیم می‌شود که یکی به داستان «Alliance» و انسان‌ها و دیگری به داستان «Horde» و اورک‌ها می‌پردازد.

فیلم وارکرفت توسط «دانکن جونز» کارگردانی می‌شود و بازیگران زیر در آن به ایفای نقش می‌پردازند: ترویس فیمل(آندوین لوثار)، دومینیک کوپر(شاه لِین رین)، بن فاستر(مِدیو)، روث نگا(بانو تاریا)، پائولا پیتن(گارونا)، توبی کِبِل(دوراتن)، راب کازینسکی(اورگریم)، کلنسی براون(بلک هند) و دنیل وو(گولدَن).

همچنین دو پوستر جدید فیلم وارکرفت هم منتشر شده است. فیلم «وارکرفت» در تاریخ ۱۱ مارس سال ۲۰۱۶ در سینماها اکران خواهد شد.

پریا پورمند

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو