فعالان توئیتری اتریوم می‌گیرند!

منبع: برترین ها

129

1400/11/28

11:02


توئیتر در خبری اعلام کرده است که اتریوم هم به لیست ارزهای پاداش این شبکه اجتماعی اضافه شده است.

تجارت نیوز: توئیتر، غول بزرگ رسانه‌های اجتماعی، این امکان را برای کاربران خود فراهم کرده تا به سازندگان محتوا اتریوم پاداش دهند.

توئیتر که رسانه‌‌ای تاثیرگذار در سراسر جهان است در اواخر ماه سپتامبر سال گذشته پرداخت بیت‌کوین برای تولیدکنندگان محتوا را راه‌اندازی کرد. حالا کاربران اپلیکیشن این رسانه اجتماعی می‌توانند علاوه بر بیت‌کوین از اتریوم هم استفاده کنند.

کسب درآمد از تعداد دنبال‌کنندگان در توئیتر روش TIP JAR نام دارد و این ویژگی در اوایل ماه می سال گذشته معرفی شد. اما این ویژگی هنوز برای همه کاربران توئیتر فعال نشده است.

کاربران توئیتر بلو که سرویس ممتاز این رسانه است اجازه دارند توکن‌های غیرقابل تعویض خود را در نمایش بگذارند. به عنوان پاداش تولید محتوا بیت‌کوین و اتریوم دریافت کنند. حتی در توئیتر بلو می‌توان NFTهای برای فروش گذاشته شده را خریداری کرد.

جک دروسی، مدیرعامل سابق توئیتر به عنوان یکی از تاثیرگذارترین حامیان بیت‌کوین شناخته می‌شود. او دل خوشی از اتریوم نداشت و همیشه از این ارز دیجیتال انتقاد می‌کرد.

دروسی در اواخر ماه نوامبر جای خود را به پاراگ آگراوال که مدیر ارشد فناوری این شرکت بود داد. حالا به نظر می‌رسد اگراوال دیدگاه منعطف‌تری نسبت به سایر رمزارزها دارد.

این اقدام توئیتر تاثیر بسیار مثبتی بر پذیرش اتریوم به عنوان ارزی برای پرداخت گذاشت. اقداماتی از این دست از سمت شرکت‌های بزرگ فناوری مانند توئیتر می‌تواند به ترغیب سایر شرکت‌ها در راستای پذیرش رمزارزها کمک کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو