آیا تصور می‌کنید، خانم‌های چاق در انتخاب رنگ و طرح برای لباس محدودیت دارند؟ یا بانوان پلاس سایز در مهمانی‌ها و مجالس نمی‌توانند خوش پوش و شیک ظاهر شوند؟ اگر این طور است، باید بگوییم که کاملاً در اشتباه هستید!

خانم‌های پلاس سایز اگر بدانند که از کجا لباس تهیه کنند و چند نکته ظریف در انتخاب و ست کردن لباس‌ها را رعایت کنند، چه بسا از خانم‌های لاغر هم زیباتر به نظر برسند. پس ناامید نباشید و در ادامه‌ی این مطلب با ما همراه باشید، تا علاوه بر دانستن نکاتی که می‌تواند در داشتن استایلی زیبا به شما کمک کند، با فروشگاه‌هایی که در زمینه‌ی عرضه لباس‌های سایز بزرگ بهترین هستند، آشنا شوید.

راهنمای انتخاب لباس سایز بزرگ زنانه

چاق بودن از نظر طراحی استایل، نشانه ضعف نیست. بلکه با جادوی طراحی مد و لباس، رعایت ظرافت‌های انتخاب لباس برای افراد پلاس سایز و دانستن نکاتی که می‌تواند به داشتن استایلی جذاب و زیبا کمک کند، کاملاً قابل مدیریت است. در ابتدای مطلب می‌خواهیم نکاتی را به شما بیاموزیم که از آن به‌عنوان یک راهنمای همیشگی برای انتخاب لباس سایز بزرگ زنانه استفاده کنید!

1.      در انتخاب رنگ لباس‌ها دقت کنید

رنگ از عناصر مهم استایل افراد سایز بزرگ است. با انتخاب رنگ مناسب لباس، می‌توانید ظاهر بهتر و جذاب‌تری داشته باشید. در انتخاب رنگ لباس دو فاکتور تاثیرگذار است؛ یكی رنگ پوست شما و دیگری سایز اندام. معمولاً رنگ‌های تیره شما را لاغرتر نشان می‌دهند. البته منظور از رنگ‌های تیره، رنگ مشکی نیست؛ منظور رنگ‌های با تناژ تیره است.

سعی کنید تا حد امکان از رنگ‌های روشن استفاده نکنید، چون رنگ روشن سایزتان را بزرگتر نشان می‌دهند. البته برای لباس‌های راحتی منزل هر رنگی که دوست دارید بپوشید، ولی برای محل کار یا دورهمی و مهمانی‌ها از رنگ‌های روشن استفاده نکنید.

2.      مدل لباس را متناسب با اندامتان انتخاب کنید

با پوشیدن لباس‌هایی که دقیقاً متناسب با سایز اندام شما باشد، می‌توانید ظاهر خودتان را به دیگران لاغرتر نشان دهید. برش‌ها بخش مهمی از لباس هستند، به نوع برش و دوخت لباس‌ها مخصوصاً در دور سینه و دور کمر لباس دقت کنید.

به‌طور مثال برش شلوار زنانه سایز بزرگ باید این گونه باشد که در قسمت باسن تنگ‌تر و در قسمت پایین زانو، گشادتر باشد. سعی کنید از شلوارهای راسته استفاده نکنید. یا در لباس‌های سرهمی، کمربند ببندید تا شکمتان کوچیکتر دیده شود. برای انتخاب دامن، حواستان باشد که دامن‌های کلوش و چین‌دار استفاده نکنید و سراغ دامن‌هایی بروید که فیت بدن شماست.

3.      جنس و نوع پارچه را دست کم نگیرید

تصمیم گیری در مورد انتخاب صحیح جنس پارچه، یکی از مراحل اساسی برای بهتر نشان دادن اندام شما است. اگر جنس پارچه مناسب افراد درشت اندام نباشد، لباس روی بدن نمی‌نشیند و می‌تواند ظاهر شما را چاق‌تر نشان دهد. پارچه‌های سفت و خشک ناخواسته اندام شما را چاق‌تر نشان می‌دهد، در حالی که پارچه‌های نرم و لطیف روی بدن می‌نشیند و کمتر چاقی بدن را نشان می‌دهد.

4.      از پارچه‌های با طرح شلوغ پرهیز کنید

پارچه‌های مناسب برای افراد چاق باید طرحی ساده یا پارچه‌ای با خطوط عمودی ظریف باشد. اما اگر می‌خواهید پارچه لباس‌تان طرح‌دار باشد، بهتر است پارچه‌هایی را انتخاب کنید که گل‌های کوچک و چهارخونه‌های ظریف و اشکال هندسی کوچک دارند. لباس‌هایی با طرح‌های درشت، اندام شما را با برجسته نشان می‌دهد.

راهنمای انتخاب لباس مجلسی سایز بزرگ

اما قبل از اینکه به سراغ معرفی فروشگاه‌های اینترنتی لباس سایز بزرگ زنانه برویم، می‌خواهیم چند ایده‌ی جالب را برای خرید لباس مجلسی سایز بزرگ به خانم‌های پلاس سایز و مادران باردار پیشنهاد کنیم:

1.      سارافون‌های سایز بزرگ

حضور در مهمانی‌ها و دورهمی‌ها، بدون یک لباس مجلسی زیبا، به دل نمی‌نشیند. در این مورد به شما پیشنهاد می‌کنیم که به دنبال یک مدل سارافون سایز بزرگ باشید که از هر نظر در آن عالی به نظر برسید. این لباس‌ها فصل خاصی ندارند و در هر شرایطی، تن پوشی زیبا و جذاب هستند. مخصوصاً اگر آنها را با یک جفت کفش زنانه عالی ست کنید.

2.      دامن‌ها و لباس‌های ماکسی

دامن‌ها و لباس‌های ماکسی، بهترین همراه شما برای مهمانی‌های رسمی هستند و هرگز از خرید آنها پشیمان نخواهید شد. این لباس‌ها اندازه قسمت‌های مختلف بدن شما را متعادل و منحنی‌های اندام شما را زیباتر نشان می‌دهند. مخصوصاً اگر رنگ آنها کمی تیره یا پارچه آنها دارای طرح‌های عمودی باشد.

3.      لباس‌ها و تونیک‌های چین‌دار

لباس‌ها و تونیک‌هایی که از زیر سینه چین‌دار هستند، بشدت برای خانم‌های اور سایز پیشنهاد می‌شوند. زیرا با ظریف‌تر نشان دادن پایین تنه، اندام شما را تراشیده و بدون نقص نشان می‌دهند.

4.      شلوارهای با فرم دامن‌شلواری

برای مهمانی‌های خانوادگی یا دوستانه، خرید شلوار سایز بزرگ زنانه گزینه خوبی است، مخصوصاً اگر فرم آن به‌صورت دامن‌شلواری و از جنس پارچه‌های نازک و لطیف باشد.

 

معرفی بهترین مراکز خرید لباس سایز بزرگ زنانه

اما می‌رسیم به قسمت جذاب این مقاله و معرفی فروشگاه‌هایی که می‌توانید از آنها لباس سایز بزرگ راحتی و مجلسی تهیه کنید. در زمینه تولید لباس‌های پلاس سایز، فروشگاه‌های اینترنتی معتبری فعالیت می‌کنند؛ در ادامه به معرفی بهترین آنها می‌پردازیم:

  1. فروشگاه اینترنتی آناندا کالا؛ یکی از گزینه‌های پیشنهادی ما برای خرید غیرحضوری لباس‌های سایز بزرگ زنانه، لباس مجلسی سایز بزرگ و لباس‌های بارداری، فروشگاه آناندا کالا است.
  2. فروشگاه اینترنتی دیجیکالا؛ در این وب سایت می‌توانید با جستجوی گزینه‌های مورد نظر، انواع تونیک، پیراهن‌های مجلسی و شومیز مورد علاقه خود را در مدت زمان کوتاهی پیدا کنید.
  3. فروشگاه اینترنتی بانی مد؛ این فروشگاه نیز با ارائه محصولات برندهای معتبر دنیا و با قیمت‌های متنوع، سعی در تأمین مدل‌های متنوعی از لباس‌های مجلسی سایز بزرگ را دارد.
  4. فروشگاه اینترنتی بیگ سایز؛ شومیز و انواع پیراهن‌های مجلسی سایز بزرگ را می‌توانید در این فروشگاه ببینید و انتخاب کنید.
  5. فروشگاههای حضوری؛ برای خرید حضوری لباس‌های سایز بزرگ و بارداری، پیشنهاد ما مراجعه به بازار بزرگ تهران، بازار کویتی‌های رضا، فروشگاه لباس‌های سایز بزرگ در پاساژ شانزه‌لیزه خیابان جمهوری، فروشگاه پاتن جامه، و فروشگاه پوشاک سایز بزرگ ایرانیان است.

البته پیشنهاد ما برای خانم‌های باردار، خرید اینترنتی است. زیرا این امکان را به شما می‌دهند که بدون صرف زمان زیاد، تحمل خستگی و ترافیک و شلوغی شهر، به راحت‌ترین شکل ممکن لباس مورد نظرتان را بخرید.

 

آناندا کالا؛ بهترین فروشگاه آنلاین لباس سایز بزرگ زنانه

در این مقاله با اصول صحیح انتخاب لباس سایز بزرگ برای خانم‌های پلاس سایز آشنا شدیم و مراکز معتبر خرید این لباس‌ها را به شما معرفی کردیم. در پایان پیشنهاد می‌کنیم اگر حوصله‌ی خرید حضوری را ندارید، یا ترافیک و شلوغی شهر شما را آزار می‌دهد، اینترنتی خرید کنید!

از بین تمام مراکز معرفی شده، فروشگاه آنلاین آناندا کالا محصولات بسیار متنوعی دارد که شما را از رفتن به بازار بی نیاز می‌کند. این فروشگاه اینترنتی در زمینه‌ی تولید انواع لباس‌های زنانه سایز بزرگ، شلوار و پیراهن‌های مجلسی زنانه فعالیت می‌کند و کلیه‌ی محصولات خود را با بهترین پارچه‌ها و عالی‌ترین کیفیت دوخت به مشتریان ارائه می‌کند.