اعلام زمان رای‌گیری درباره کلیات طرح صیانت

منبع: برترین ها

94

1400/11/28

13:24


عضو کمیسیون مشترک بررسی طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی درباره احتمال غیبت مجدد مخالفان در نشست کمیسیون و به حد نصاب نرسیدن اعضا برای رأی‌گیری اظهار داشت: تعداد مخالفان زیاد نیست و انشاالله کلیات طرح تصویب می شود.

فارس نوشت: عضو کمیسیون مشترک بررسی طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی درباره احتمال غیبت مجدد مخالفان در نشست کمیسیون و به حد نصاب نرسیدن اعضا برای رأی‌گیری اظهار داشت: تعداد مخالفان زیاد نیست و انشاالله کلیات طرح تصویب می شود.

احمدحسین فلاحی نماینده همدان و فامنین در مجلس ، با اشاره به روند بررسی طرح حمایت از کاربران فضای مجازی گفت: کلیات این طرح هفته آینده در کمیسیون مشترک بررسی و پس از تصویب به جزئیات پرداخته می شود.

وی درباره احتمال غیبت مجدد مخالفان طرح در نشست کمیسیون و به حد نصاب نرسیدن اعضا برای رأی‌گیری اظهار داشت: اکثریت اعضای کمیسیون طرفدار طرح هستند و تعداد مخالفان زیاد نیست، انشاالله کلیات تصویب می شود.

عضو کمیسیون ویژه حمایت از کاربران در فضای مجازی در مورد ایراداتی که توسط مرکز پژوهش های مجلس مطرح شده، اضافه کرد: این موارد مورد بررسی قرار می گیرد و حل می شوند هرچند ممکن است همه ایرادات مورد قبول اعضای کمیسیون هم نباشد و کمیسیون ایراداتی را که وارد می داند را برطرف می کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو