روسیه مواضع آمریکا را شرم‌آور خواند

منبع: برترین ها

58

1400/11/28

13:39


سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه، اظهارات مقامات آمریکایی را مبنی بر اینکه اطلاعاتی در مورد طرح‌های تجاوزکارانه روسیه علیه اوکراین در اختیار دارند، شرم‌آور خواند.

ایسنا: سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه، اظهارات مقامات آمریکایی را مبنی بر اینکه اطلاعاتی در مورد طرح‌های تجاوزکارانه روسیه علیه اوکراین در اختیار دارند، شرم‌آور خواند.

ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه به کانال تلویزیونی Zvezda گفت کی‌یف که سال هاست خود را قربانی "تجاوز روسیه" می‌خواند این بار "تهاجمی" نمی‌بیند و از حامیان غربی خود می خواهد که از لفاظی‌های خود بکاهند زیرا همه چیز را در اوکراین خراب می کند: از اقتصاد و سرمایه گذاری گرفته تا نظم عمومی.

زاخارووا تاکید کرد: شاید در ایالات متحده طبیعی است که از این وضعیت سوء استفاده شود. آنها حتی به رئیس جمهور خود اطلاعات جعلی می‌دهند. آنها یکی پس از دیگری آمدند - جین ساکی، پرایس، بلینکن، سالیوان، نولاند - تا بگویند که اطلاعاتی دارند. آنها از چه اطلاعاتی حرف می زنند؟ باعث شرمندگی است. این اطلاعات که تهاجم اجتناب ناپذیر است؟ در شرف وقوع است؟ اما در نهایت معلوم می شود که هیچ اطمینان ۱۰۰% وجود ندارد، تازه تاریخ هم اعلام ‌می‌کنند ۴۸ ساعت، ۲۴ ساعت، ۱۵ فوریه، یا، شاید، ۱۶، یا ، شاید ساعت یک بامداد یا شاید ساعت چهار صبح. این چیزی است که آنها به آن اطلاعات می گویند؟ چه کسی این کار را انجام می دهد؟

وی افزود: اینها همان چیزی است که آن را یک قدرت بزرگ دارای تسلیحات هسته‌ای می خوانند؟ آیا این رهبر جهان آزاد امروزی است؟ آیا این یک دموکراسی توسعه یافته است که می خواهد راه را برای بقیه روشن کند؟ آنها از کجا چنین اطلاعاتی می آورند که چنین اظهاراتی را برای مقامات خود بسازند؟

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو