درگیری مرگبار چند نوجوان در خیابان

منبع: برترین ها

99

1400/11/28

14:38


جانشین فرمانده انتظامی "ممسنی" از دستگیری عاملان اصلی نزاع و درگیری منجر به قتل در کمتر از ۱۰ ساعت در این شهرستان خبر داد.

جامعه 24: جانشین فرمانده انتظامی "ممسنی" از دستگیری عاملان اصلی نزاع و درگیری منجر به قتل در کمتر از ۱۰ ساعت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ شهرام افشاری در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری با سلاح سرد منجر به قتل در بلوار بسیج شهرستان "ممسنی" بلافاصله ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس در بررسی اولیه مطلع شدند که افرادی با یکدیگر درگیر و یک نفر به شدت مجروح و توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی منتقل شده است.

جانشین فرمانده انتظامی ممسنی با بیان اینکه عوامل درگیری سریعا از محل متواری شده‌اند، تصریح کرد: ماموران با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند در کمتر از ۱۰ ساعت ۳ نفر از عاملان درگیری که یکی از آنان قاتل اصلی است را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

سرهنگ "افشاری" با اشاره به اینکه عاملان درگیری ۳ نوجوان ۱۵ تا ۱۸ ساله هستند، گفت: طی استعلام از بیمارستان فرد مجروح ۲۷ ساله به دلیل شدت جراحات وارده به قتل رسیده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، تصریح کرد: برخورد با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت به صورت ویژه در دستور کار است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو