نمایش آثار مریم فرهنگ در آرت برانچ اتریش

170

1400/11/28

18:29


گزیده‌ای از آثار هنری مریم فرهنگ در گراتس، اتریش به نمایش درمی‌آید.

نمایش آثار مریم فرهنگ در آرت برانچ اتریش

گروه تجسمی هنرآنلاین: مریم فرهنگ گزیده‌ای از کار‌های هنری چند رسانه‌ای خود را با عنوان «موج‌ها می‌آیند و می‌روند» ۲۷ فوریه در رویداد Art Brunch ارائه می‌کند. آب عنصر تعیین‌کننده پروژه فعلی این هنرمند چند رسانه‌ای است. آثار او شامل نقاشی‌های اکریلیک در مقیاس بزرگ و همچنین صدا، تصویر، اجرا و شعر است. این هنرمند قدرت تکان‌دهنده و خطرات ترسناکی را که در آب خفته است، نشان می‌دهد و برای این کار از محیط زندگی خود تا پدیده‌های عمومی مانند ساختار‌های پدرسالارانه یا سرنوشت بسیاری از پناهندگانی که در دریای مدیترانه جان باخته‌اند را پردازش می‌کند.

فرهنگ برای هر نقاشی یک شعر سروده است که به همراه کیوان پایدار به صورت چندزبانه در برانچ هنر خوانده می‌شود. همچنین حمزه حسن، نوازنده اهل سوریه با نواختن نی او را همراهی می‌کند. این نمایشگاه در ۸ مارس با برنامه‌ای متمرکز بر روز جهانی زن به کار خود پایان می‌دهد.

مریم فرهنگ سال ۱۳۶۲ در تهران به دنیا آمد و در رشته نقاشی در دانشگاه شاهد و دانشگاه علم و فرهنگ تحصیل کرد. او پیش از این در طول اقامت هنری خود در گراتس، در پروژه‌ای با عنوان «Chaos-Wall-Maria on The Cross» به تنش بین من و جامعه پرداخته بود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو