ارائه تجربه بی‌نظیری از هنر دیجیتال توسط ال‌جی و BLACKDOVE در LG LED Signage

منبع: فوت و فن

107

1400/11/28

20:07


ارائه تجربه بی‌نظیری از هنر دیجیتال توسط ال‌جی و BLACKDOVE در LG LED Signage

این شرکای تجاری هدف مشترکی برای افزایش تنوع هنر و دسترسی به لذت هنری مقرون‌به‌صرفه را دنبال می‌کنند.

ال‌جی الکترونیکس (LG) با شرکت Blackdove که در ایالات‌متحده مستقر است وارد شراکت جهانی شده است تا تجربیات هنری دیجیتال یکپارچه‌ای را در تابلوهای ساینیج پیشرفته‌ی خود ارائه دهد. با نرم‌افزار داخلی، آثار هنری منتخب از گالری هنر دیجیتال Blackdove و پلتفرم NFT (توکن غیرقابل تعویض)، نمایشگر باکیفیت بالا و قابل تنظیم ال‌جی راه مناسبی برای نمایش هنر دیجیتال ارائه می‌دهد که به‌عنوان یک وسیله‌ی رسانه‌ای غالب در بازار هنر جهانی ظاهرشده است.

تابلوهای دیجیتالی باکیفیت ال‌جی وسیله‌ای عالی و کاربردی برای چیدمان‌های هنری و برای لابی‌های شرکت‌ها، گالری‌ها، اقامتگاه‌های مجلل و مکان‌های عمومی بی‌شمار هستند. تابلوهای LED­ ال‌جی تطبیق‌پذیری فوق‌العاده‌ای را با طراحی‌های ساده، ماژولار، تغییرپذیر و کیفیت تصویر عالی با رزولوشن‌های Full HD (1920 در ۱۰۸۰ پیکسل) تا ۸K (7680 در ۴۳۲۰ پیکسل) ارائه می‌کنند.

نرم‌افزار مدیریت Blackdove که از همین فصل در بازارهای سراسر جهان در دسترس است را می‌توان با محصولات تابلوهای ساینیج­ ال­ای­دی ال‌جی(LG LED signage) ازجمله LG MAGNIT، LG LED Block، LED All-in-One و LED signage برای ارائه مجموعه وسیعی از هنر دیجیتال گالری همراه کرد. آثار هنری هنرمندان معاصری مانند جاناتان مک کیب، کنت وین، مگان چنگ، فرانک لوفور و جیمی اسکات که توسط تیم سرپرست Blackdove انتخاب‌شده است، طیف گسترده‌ای از موضوعات و سبک‌ها را برای طرفداران جدید و باتجربه‌ی هنر دیجیتال شامل می‌شود.

پیک کی مون، معاون ارشد و رئیس واحد تجاری شرکت راه‌کار‌های تجاری ال‌جی می‌گوید: «ال‌جی از شراکت با Blackdove خرسند است، زیرا این همکاری به ما امکان می‌دهد تا مشتریان ساینیج­های ال‌ای‌دی خود را از مزایای منحصر­به­فرد بهره­مند کنیم. گزینه تبدیل ساینیج­های ال‌ای‌دی ال‌جی به بوم‌های دیجیتال در فضاهایی مانند خانه‌های مسکونی لوکس، لابی‌های شرکتی، بیمارستان‌ها و فروشگاه‌های خرده‌فروشی چیزی است که به تصور ما، مردم واکنش بسیار مثبتی به آن خواهند داشت.»

مارک بیلینگز، مدیرعامل Blackdove نیز در این رابطه گفته: «ما از اینکه توسط شریک فوق‌العاده‌ای مانند ال‌جی انتخاب‌شده‌ایم خرسندیم. هنر دیجیتال اولین شکل هنری در تاریخ است که می‌تواند به‌صورت بومی در تمام جهان در یک‌لحظه تجربه شود که این امر به آن جذابیت جهانی می‌بخشد. این باعث افزایش تصاعدی میزان و تنوع هنر می‌شود و همچنین روش‌هایی برای دسترسی جهانی به لذت و مالکیت هنر مقرون‌به‌صرفه را ممکن می‌سازد.»

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو