آمریکا چند فروند اف-۳۵ را در آلمان مستقر کرد

منبع: برترین ها

127

1400/11/28

23:49


فرماندهی نیروهای ذخیره نیروی هوایی آمریکا روز پنجشنبه اعلام کرد که به منظور "بازدارندگی و دفاع از متحدان در صورت شکست این بازدارندگی"، یک اسکادران جنگنده‌های نسل پنجم اف-۳۵‌ای را در پایگاه هوایی "اسپنگ دالم" آلمان مستقر کرده است.

ایرنا: فرماندهی نیروهای ذخیره نیروی هوایی آمریکا روز پنجشنبه اعلام کرد که به منظور "بازدارندگی و دفاع از متحدان در صورت شکست این بازدارندگی"، یک اسکادران جنگنده‌های نسل پنجم اف-۳۵‌ای را در پایگاه هوایی "اسپنگ دالم" آلمان مستقر کرده است.

آمریکا چند فروند اف-۳۵ را در آلمان مستقر کرد

به نقل از "اسپوتنیک"، بیانیه فرماندهی آمریکا تعداد جنگنده‌ها را مشخص نکرده است، اما اسکادران‌های جنگنده نیروی هوایی آمریکا معمولاً متشکل از ۱۸ تا ۲۴ هواپیما از جمله هواپیماهای پشتیبانی مانند هواپیماهای سوخت رسان می‌باشد.

در این بیانیه همچنین آمده است که استقرار این جنگنده‌ها با "همکاری کامل دولت آلمان" انجام شده است.
ژنرال جفری هاریگیان فرمانده نیروی هوایی آمریکا در اروپا، در بیانیه‌ای مدعی شد که استقرار این جنگنده‌ها در آلمان "به طور قابل توجهی حمایت ما از توانایی ناتو در دفاع از خود را افزایش می‌دهد".

ناتو پیشتر به بهانه "تهاجم" روسیه به اوکراین بخش بزرگی از نیروهای خود را در نزدیکی مرزهای شرقی خود مستقر کرد.

مسکو بارها برنامه ریزی برای حمله به همسایه خود را رد کرده و "هیجان اغراق آمیز" غرب در مورد حمله ادعایی به اوکراین را محکوم کرده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو