جزئیات برگزاری آزمون دکترا اعلام شد

منبع: برترین ها

87

1400/11/29

08:55


کارت ورود به جلسه داوطلبان آزمون مقطع دکتری (Ph.D) دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی از روز سه‌شنبه سوم اسفند بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد.

ایسنا: کارت ورود به جلسه داوطلبان آزمون مقطع دکتری (Ph.D) دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی از روز سه‌شنبه سوم اسفند بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد.

آزمون مقطع دکتری (Ph.D) سال ۱۴۰۱، صبح روز جمعه مورخ ششم اسفند ماه جاری برگزار می‌شود.

فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۸ صبح آغاز می شود و درهای ورود به جلسه حوزه های برگزاری در ساعت ۷:۳۰ صبح بسته خواهند شد، لذا متقاضیان باید قبل از بسته شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

کارت‌ شرکت در آزمون‌ از روز سه‌شنبه مورخ سوم اسفند برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت.

آن دسته از دانشجویان سال آخر که حداکثر تا تاریخ ۳۰ بهمن ماه سال جاری در مقاطع کارشناسی ارشد و یا دکتری حرفه‌ای فارغ‌التحصیل شده و یا تا تاریخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ در مقاطع مذکور فارغ‌التحصیل می‌شوند، در این مرحله باید نسبت به ویرایش و یا درج معدل فارغ‌التحصیلی (برای فارغ‌التحصیلان ۳۰ بهمن ماه جاری) و یا میانگین نمرات واحدهای درسی گذرانده شده (برای فارغ‌التحصیلان تا تاریخ ۳۱ شهریور سال اینده) خود تا تاریخ ۳۰ بهمن اقدام نمایند.

متقاضیان مذکور باید اصل گواهی تکمیل و تایید شده توسط دانشگاه محل تحصیل، مربوط به معدل واحدهای گذرانده تا تاریخ ۳۰ بهمن ماه سال جاری را در زمان مصاحبه همراه داشته و ارائه کنند.

برای حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون‌، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار الزامی است.

متقاضیان، در صورت داشتن هرگونه مشکل در فرآیند دریافت کارت لازم است، حداکثر تا تاریخ ۱۳ اسفند ماه جاری از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی https://request.sanjesh.org با این سازمان مکاتبه نمایند. درخواست‌های واصله بعد از تاریخ فوق قابل بررسی و پیگیری نخواهد بود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو