قدیمی‌ترین هتل‌های اروپا

قدیمی‌ترین هتل‌های اروپا


منبع: فوت و فن

117

1400/11/29

12:19


قدیمی‌ترین هتل‌های اروپا

هتل‌ها از زمان‌های بسیار دوری وجود داشته‌اند. شاید باعث تعجب شما شود اما کشور ژاپن، سه تا از قدیمی‌ترین هتل‌های جهان را در درون خود جای داده است و این هتل‌ها برای هزاران سال مشغول فعالیت بوده‌اند. در این مطلب، قرار است به معرفی قدیمی‌ترین هتل‌های اروپا بپردازیم. قاره اروپا، دارای هتل‌های قدیمی بسیاری است اما در این مطلب، از هر کشور، یک هتل قدیمی معرفی خواهد شد. در ادامه همراه با ما باشید.

هتل کور دو کوربیو فرانسه

Hôtel Cour du Corbeau (France), est. 1528

Hôtel Cour du Corbeau (France), est. 1528

هتل کور دو کوربیو در مرکز استراسبورگ قرار گرفته است و یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های قرار گرفته در قاره اروپا به شمار می‌رود. این هتل از سال ۱۵۲۸ میلادی فعالیت خود را شروع کرده است. این هتل در عین قدیمی‌ترین بود، یکی از زیباترین معماری‌ها از دوره رنسانسی را دارا است. این هتل دارای شصت و سه اتاق مجلل است که علاوه بر فراهم راحتی برای مهمانان، تجربه‌ای خاطره‌انگیز برای آن‌ها رقم خواهد زد.

هتل رایس کاتولیکوس اسپانیا

Hostal dos Reis Católicos (Spain), est. 1499

Hostal dos Reis Católicos (Spain), est. 1499

این هتل به عنوان یک بیمارستان سلطنتی ساخته شده بود تا زائرانی که به سانتیاگو د کومپوستلا سفر می‎کنند را منزل دهد. این هتل در سال ۱۴۹۹ میلادی ساخته شده است و تحت مالکیت سلسله پارادورها قرار داشته است. امروزه، این هتل همچنان پذیرای مهمانانی از سرتاسر جهان است. این هتل دارای صد اتاق است که دارای شکوه خاصی هستند. این هتل در یکی از مهم‌ترین شهرهای کشور اسپانیا قرار گرفته است.

هتل دامیر بلژیک

Hotel Damier (Belgium), est. 1398

Hotel Damier (Belgium), est. 1398

قدمت هتل دامیر به اواخر قرن چهاردهم میلادی و سال ۱۳۹۸ میلادی باز می‌گردد. این هتل در میدان گروت مارکت در کورتریجک کشور بلژیک قرار گرفته است. این هتل دارای تاریخ شگفت‌انگیزی است. نمای بیرونی این هتل در سال ۱۹۷۶ میلادی و به سبک روکو ساخته شده که واقعا درخشان و برجسته است. امروزه، این هتل دارای شصت و پنج اتاق مجلل است که مطمئنا، مهمانان خود را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

هتل دی دراک هلند

Hotel De Draak (Netherlands), est. 1397

Hotel De Draak (Netherlands), est. 1397

هتل دی دراک در سال ۱۳۹۷ میلادی تاسیس شده است. این هتل در مرکز تاریخی برگن اوپ زوم قرار گرفته است و قدیمی‌ترین هتل در کشور هلند به شمار می‌رود. این احتمال نیز وجود دارد که این هتل حتی قدیمی‌تر نیز باشد اما یک آتش بزرگی، آرشیوهای تاریخی این شهر را در همان سال از بین برده است. این هتل در حال حاضر تحت مالکیت خانواده هازن قرار دارد و شامل شصت و دو اتاق است که برای مهمانان خود، رفاه و تجمل را فراهم می‌آورد.

هتل زوم راتن بایرن آلمان

Zum Roten Baeren (Germany), est. 1387

Zum Roten Baeren (Germany), est. 1387

این هتل به عنوان قدیمی‌ترین هتل کشور آلمان شناخته می‌شود. اولین اشاره به هتل زوم راتن بایرن در فرایبورگ در اسناد تاریخی در سال ۱۳۸۷ میلادی بوده است. ساختمان این هتل، از جمله قدیمی‌ترین ساختمان‌های شهر به شمار می‌رود. اتاق‌های این هتل برای سال‌های بسیاری، مرکز اجتماعی این شهر به شمار می‌رفته است و امروزه، هتل زوم راتن بایرن شامل بیست و پنج اتاق است. این هتل با بیست خدمه خود، توانسته تا با جذبه تاریخی خود، مهمانان زیادی را جلب کند.

هتل گاستوف لوون لیختن اشتاین

Hotel-Gasthof Löwen (Lichtenstein), est. 1380

Hotel-Gasthof Löwen (Lichtenstein), est. 1380

هتل گاستوف لوون از سال ۱۳۸۰ میلادی، پذیرای مهمانان در اتاق‌های خوب بوده است. از همین رو، این هتل به عنوان قدیمی‌ترین هتل کشور لیتخن اشتاین به شمار می‌رود. امروزه، این هتل دارای اتاق‌هایی با اثاثیه‌های ظریفی است. علاوه بر این، رویدادها وکنفرانس‌های برگزار شده در این مکان، تجربه منحصربه‌فردی برای مهمانان این هتل فراهم می‌آورد.

هتل گاستاگویرت اتریش

Gastagwirt (Austria), est. 1380

Gastagwirt (Austria), est. 1380

هتل گاستاگویرت، تحت مالکیت یک خانواده قرار داشته است و برای بیش از هفتصد سال است که در یوجندورف در منطقه سالزبروگ قرار دارد. در سال ۱۳۸۰ میلادی، یک مجوز سرو مشروبات الکلی به این هتل داده شده است که همراه با مهر رسمی بوده است. در حال حاضر، این هتل دارای سرویس‌های بسیار برجسته‌ای است و برخی از بهترین سمینارها و ملاقات‌های بزرگ در این هتل برگزار می‌شوند.

هتل اینترلاکن سوئیس

Hotel Interlaken (Switzerland), est. 1323

Hotel Interlaken (Switzerland), est. 1323

هتل اینترلاکن در کشور سوئیس قرار دارد و از جمله قدیمی‌ترین هتل‌های اروپا به شمار می‌رود. این هتل در سال ۱۳۲۳ میلادی افتتاح شده و در ابتدا قرار بوده تا یک مهمان‌خانه برای کسانی باشد که از صومعه محلی دیدن می‌کنند. امروزه این هتل تحت مالکیت یک خانواده قرار دارد و شامل پنجاه و پنج اتاق است. رویدادهای سازمانی و غیره در این مکان برگزار می‌شوند که مرکز کشور سوئیس به شمار می‌رود.

هتل آلته گوسته ایتالیا

Hotel Alte Goste (Italy), est. 1142

Hotel Alte Goste (Italy), est. 1142

هتل آلته گوسته از قرن سیزدهم میلادی در حال فعالیت بوده است. خود این منطقه در کشور ایتالیا، یکی از مهم‌ترین نقاط ارتباطی میان امپراتوری مقدس روم و ایتالیا بوده است. امروزه، هتل آلته گوسته، شامل آپارتمان‌ها و اتاق‌های مختلفی است که کسانی که می‌خواهند تا در دره پوستر باشند، می‌توانند در آن‌ها اقامت کنند.

هتل اولد بل انگلیس

The Olde Bell Hotel (UK), est. 1135

The Olde Bell Hotel (UK), est. 1135

هتل اولد بل در شهر کوچکی به نام هورلی در کشور انگلیس قرار گرفته است و برای اولین بار در حدود نهصد سال پیش و در سال ۱۱۳۵ میلادی افتتاح شده است. این هتل در ابتدا به عنوان یک مهمان‌خانه برای بازدیدکنندگان از کلیسای بندیکتکین در نزدیکی آن فعالیت داشته است. با این حال، در زمان جنگ جهانی دوم، وینستون چرچیل و دوایت دی آیزنهایور در این هتل با یکدیگر ملاقات کردند. امروزه، این هتل دارای چهل و هشت اتاق است که به مهمانان خود، وعده یک تجربه تاریخی فراموش نشدنی را می‌دهند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو