بازیگرِ نقش فرح: بازی در نقش ملکه، جذاب است

منبع: برترین ها

82

1400/11/29

13:36


ساغر عزیزی که در سریال «معمای شاه»، شخصیت فرح دیبا را ایفا کرده بود، بازی در نقش ملکه را، برای هر بازیگری، جذاب دانست.

خبرآنلاین: ساغر عزیزی که در سریال «معمای شاه»، شخصیت فرح دیبا را ایفا کرده بود، بازی در نقش ملکه را، برای هر بازیگری، جذاب دانست.

ساغر عزیزی، بازیگر سریال «معمای شاه»، شب گذشته (پنجشنبه ۲۸ بهمن)، در بخش پرونده برنامه «سریالیست» با اجرای پدرام کریمی، مهمان بیننده‌های شبکه یک سیما شد. این برنامه پس از چند هفته به صورت زنده دوباره به آنتن برگشته بود.

بازیگرِ شخصیتِ فرح: بازی در نقش ملکه، جذاب است

این بازیگر از علاقه خود به سریال‌های تاریخی خبر داد و گفت: «سریال «معمای شاه»، موضوعی انقلابی داشت. چون خودم کارهای تاریخی را دوست دارم، این آثار هم مرا جذب می کند. در این سریال من نقش فرح دیبا را بازی می‌کردم. قطعا هر بازیگری، نقش پرچالش را دوست دارد. من برای تبدیل شدن به فرح دیبا، ۱۲ ساعت صبر می‌کردم. زمان گریم، لباس و آماده سازی‌های دیگر طولانی بود. در واقع این نقش، تمرین مهمی برای صبر بود.»

او ادامه داد: «اگر عاشق کارت باشی، این سختی‌ها آسان می‌شود. بازی در نقش‌هایی مانند ملکه هم برای هر بازیگری جذابیت دارد. حدیث فولادوند و مهراوه شریفی‌نیا هم نقش همسران شاه را بازی می‌کردند.»

در ادامه برنامه، کریمی و عزیزی، چند سریال دیگر با موضوع انقلاب را بررسی کردند. سریال «شاه دزد» که چهار قسمت داشت، اولین سریال انقلابی عنوان شد. سریال «خبرنامه»، جزو جذاب‌ترین‌های تلویزیون بوده است؛ داستان قهوه‌خانه‌ای که از پدر به پسرانش الیاس و عبدالله به ارث می‌رسد و آن‌ها در آن قهوه‌خانه، کارهای انقلابی انجام می‌دهند.

حین بررسی سریال «میعاد در سپیده دم» که سال ۷۷ پخش شده است، کریمی از کسالت مجید مظفری خبر داد و گفت: «من با خانواده ایشان تماس داشتم، خوشبختانه کسالت استاد مظفری خفیف و جزئی است.»

سریال «پروانه» و «انقلاب زیبا»، جزو سریال‌های خوب انقلاب در دهه ۹۰ به شمار رفتند. سریال «جلال» که در استان آذربایجان شرقی تولید شده بود، به عنوان سریال با کیفیت شناخته شد که در همین راستا کریمی و عزیزی به استفاده حداکثری از ظرفیت استان‌ها تاکید کردند.

«سریالیست» به تهیه‌کنندگی محمد باریکانی و مجتبی فرجی و با اجرای پدرام کریمی، کاری است از گروه تاریخ، فرهنگ و هنر شبکه یک که پنجشنبه‌ها ساعت ۲۳:۱۵ از شبکه یک پخش می‌شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو