اگر جرات دارید، قبل و بعد انقلاب را مقایسه کنید!

منبع: برترین ها

98

1400/11/29

13:51


نماینده مردم تهران در مجلس گفت: معاندان و رسانه‌های آنها که با سیاه‌نمایی به دنبال ایجاد یأس در جامعه هستند اگر جرأت دارند به جای این کار به مقایسه قبل و بعد از انقلاب بپردازند.

فارس: بیژن نوباوه وطن نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در سالگرد قیام مردم تبریز گفت: رهبر معظم انقلاب همواره با هوشمندی کامل، سیاستی را که رسانه‌های غربی برای مأیوس ساختن مردم در دستورکار دارند و خطی را که در این مسیر دنبال می‌کنند، افشا می‌سازند.

وی افزود: حال که به لحاظ زمانی فاصله‌ای بین ابتدای پیروزی انقلاب با نسل‌های امروز ایجاد شده، رسانه‌های معاند سعی دارند تا با سیاه‌نمایی برای آینده موجبات دلسردی مردم و به ویژه جوانان را فراهم آورند که باید گفت این رسانه‌ها اگر جرأت دارند باید به مقایسه مسائل قبل از انقلاب و بعد از انقلاب بپردازند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دشمن سعی دارد تا نسل جدید را نسبت به اصل انقلاب بدبین و نسبت به آینده دلسرد سازد و از فاصله زمانی که ابتدای پیروزی انقلاب با نسل حاضر ایجاد شده نهایت بهره‌برداری را به نفع خود داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: ما هر جا که با توجه به نیاز روزانه‌مان به تکنولوژی دست یافته‌ایم، امروز در سطح دنیا حرفی برای گفتن داریم و پیشرفت‌های ما توجه دیگران را به خود جلب کرده است.

وی ادامه داد: ما باید در حوزه‌هایی همچون تکنولوژی تلاش فراوان داشته باشیم والا در آینده با مشکل مواجه خواهیم شد و همانطور که در بخشی از صنایع به پیشرفت‌های قابل توجهی دست یافته‌ایم در این حوزه نیز باید مجدانه بکوشیم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو