واکنش همسر شهید باکری به یک شایعه درباره «موقعیت مهدی» | کاش ریشه این فتنه‌ها شناسایی شود

141

1400/12/1

18:12


فرزند شهید محمدابراهیم همت شایعه نارضایتی همسر شهید مهدی باکری را از فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» تکذیب کرد و آن را نادرست دانست.

واکنش همسر شهید باکری به یک شایعه درباره «موقعیت مهدی» | کاش ریشه این فتنه‌ها شناسایی شود

گروه سینمایی هنرآنلاین: در پی انتشار خبری موهوم درباره نارضایتی خانواده‌ شهید مهدی باکری از روایت «موقعیت مهدی» و لزوم جلوگیری از اکران عمومی این فیلم، محمدمهدی همت، فرزند شهید همت در صفحه شخصی خود در توییتر متنی منتشر کرد.

در توییت همت آمده است: «خبری مبنی بر نارضایتی همسر شهید مهدی باکری از فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» و درخواست جلوگیری از اکران عمومی فیلم در برخی رسانه‌ها در حال انتشار است. با ایشان صحبت کردم، خبر را تکذیب کردند و فرمودند: کاش ریشه‌ این فتنه‌ها شناسایی شود.»

پیش‌تر خبری منتشر شده بود مبنی بر اینکه صفیه مدرس، همسر شهید باکری در روزهای اخیر با نگارش نامه‌هایی به مقام‌های عالی ضمن بیان انتقادها و ایرادهایی نسبت به داستان «موقعیت مهدی» و نحوه اجرای نقش‌ها خواستار جلوگیری از نمایش فیلم در اکران عمومی شده است.

Mehdi

حضور نیافتن خانواده‌های شهیدان مهدی و حمید باکری در مراسم اختتامیه فیلم فجر با وجود دعوت شدن و تلاش حبیب والی‌نژاد، تهیه‌کننده «موقعیت مهدی» برای جلب نظر مثبت خانواده باکری و نمایش فیلم در اکران نوروزی هم دلایل این نارضایتی اعلام شده بود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو