سفر مریم امیرجلالی به کانادا: در لاتاری برنده شدم + ویدئو

منبع: روزیاتو

152

1400/12/1

18:13


سفر مریم امیرجلالی به کانادا: در لاتاری برنده شدم + ویدئو

سفر مریم امیرجلالی به کانادا: در لاتاری برنده شدم + ویدئو

مریم امیرجلالی در آخرین مصاحبه ی خود پیش از سفرش با کانادا صحبت های جالبی را مطرح کرده است.

امیرجلالی در مصاحبه ی جدید خود با تلویزیون اینترنتی تی وی پلاس از آشنایی با ناصر حجازی، تمجید محمود احمدی نژاد از خوانندگی اش، ماجرای بازیگر شدن و علت سفرش به کانادا گفت.

در ابتدا صحبت از شایعه ی ممنوع الکاری امیرجلالی به میان آمد در حالی که او در دو سال اخیر به دلیل شیوع کرونا خود پیشنهادات کاری اش را رد کرده است. امیرجلالی این شایعه و ادعای برخی درباره ی بدرفتار بودنش را جوسازی علیه خود عنوان کرد.

مریم امیرجلالی همچنین گفت اهل فوتبال نیست و تنها به عشق ناصر حجازی و احترامی که برای او قائل است طرفدار استقلال شده است. او گفت ناصر حجازی را از نزدیک می شناخته و پسر او، آتیلا حجازی دوست صمیمی خواهرزاده هایش بود و با خانواده ی آن ها رفت و آمد داشت.

او در پاسخ به این سؤال که اگر قرار باشد بین آشپزی و بازیگری یکی را برای ادامه ی فعالیت انتخاب کند، کدام را ترجیح می دهد، گفت آواز خواندن.

در اینجا صحبت از ماجرای پخش فیلم خوانندگی اش در دوران ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد به میان آمد.

به گفته ی مریم امیرجلالی، پس از پخش سریال «متهم گریخت» در پاییز سال ۸۴ به همراه سیروس گرجستانی برای شرکت در یک برنامه ی تلویزیونی به اصفهان رفت. یوسف تیموری هم که برای پروژه ای در اصفهان حضور داشت از امیرجلالی و گرجستانی دعوت کرد به محل فیلمبرداری آن ها بروند. آن ها به اتفاق یکدیگر پیش یوسف تیموری رفتند و در آنجا سیروس گرجستانی که آن روز تولدش بود از امیرجلالی خواست به این مناسبت برای آن ها قطعه ی کوتاهی را بخواند. امیرجلالی هم قبول کرد اما فیلم خوانندگی او در آن جمع خیلی زود از طریق بلوتوث در همه جا پخش شد. این اتفاق گرچه امیرجلالی را بسیار نگران کرد و او تصور می کرد ممنوع الکار شود اما مشکلی پیش نیامد و حتی به او مجوز برگزاری کنسرت دادند.

امیر جلالی همچنین گفت بعد از این اتفاق در یک مراسم افطاری با محمود احمدی نژاد رو به رو شد که او صدای امیرجلالی را تحسین کرد و گفت آن فیلم هیچ ایرادی نداشته.

امیرجلالی گفت همیشه به محمود احمدی نژاد احترام گذاشته و در زمان ریاست جمهوری او هر زمان که به افطاری دعوت می شد شرکت می کرد اما از زمان اتمام دوران ریاست جمهوری اش دیگر خبری از او ندارد. امیرجلالی همچنین تأکید کرد که اهل سیاست نیست.

امیر جلالی در بخش دیگری از این مصاحبه گفت پدرش ارتشی بود و بعداً به عنوان یکی از مدیران بانک ملت مشغول کار شد؛ او خیلی دوست داشت فرزندانش، به خصوص مریم امیرجلالی که کوچک ترین فرزند خانواده بود، تحصیلات عالیه داشته باشند، به همین دلیل او را در نوجوانی برای تحصیل به سوییس فرستاد اما او نتوانست دوام آورد و بعد از ۲ سال به ایران بازگشت و تحصیلات خود را در داخل کشور ادامه داد.

امیرجلالی همچنین از ماجرای بازیگر شدنش گفت. او در یک شرکت کارمند بود که در آپارتمان محل زندگی اش سریالی در حال ساخت بود، سریال زیر گنبد کبود به کارگردانی بهمن زرین پور. این اتفاق باعث آشنایی تیم این سریال با مریم امیرجلالی شد و علی نصیریان که از بازیگران این سریال بود به مریم امیرجلالی گفت استعداد بازیگری را در او می بیند. یک روز که بازیگر یکی از نقش های سریال نتوانست سر کار حاضر شود مریم امیرجلالی را راضی کردند تا به جای او آن نقش را بازی کند و امیرجلالی توانست بدون تپق و با تنها یک برداشت بازی ای که از او خواسته شده بود را اجرا کند. این اتفاق پای او را به دنیای بازیگری باز کرد.

او طی سال های بعدی در سریال های مختلفی نقش آفرینی کرد تا اینکه در سال ۸۳ با سریال خانه به دوش به کارگردانی رضا عطاران به شهرت رسید. به گفته ی امیرجلالی، بسیاری از دیالوگ ها و بازی هایش در این سریال بداهه بود و در فیلمنامه وجود نداشت.

مریم امیرجلالی درباره ی ماجرای سفرش به کانادا گفت تنها چند ماه به طور موقت پیش دخترش به کانادا می رود و قصد مهاجرت ندارد و حتماً به ایران بازخواهد گشت. او گفت اسمش در لاتاری کانادا درآمده و به همین دلیل فعلاً برای مدتی به آنجا می رود تا بتواند پاسپورت کانادا را دریافت کند.

مریم امیرجلالی همچنین سیروس گرجستانی و فتحعلی اویسی را بهترین همبازی های خود عنوان کرد. او گفت هیچ نظری درباره ی حمید لولایی ندارد.

 

بیشتر بخوانید:

بی اعصابی مریم امیرجلالی در آموزش آشپزی سوژه کاربران شد + ویدئو

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو