سفر به سواحل دریای اژه و مدیترانه با تورهای ترکیه

منبع: تالاب

197

1400/12/1

18:13


سفر به سواحل دریای اژه و مدیترانه با تورهای ترکیه

کشور ترکیه شهرهای ساحلی زیادی دارد که طبیعتی فوق العاده و آب و هوای مناسبی را ارائه می دهند.سواحل مجاور دریای اژه و مدیترانه از سواحل محبوب گردشگران هستند.

 

سفر به سواحل دریای اژه و مدیترانه در ترکیه با توجه به نزدیکی به ایران، یک از مقرون به صرفه ترین مقاصد محسوب می شود. شما می توانید با سفر به شهرهای ساحلی ترکیه، سفری جذاب را تجربه کنید. بسیاری از سواحل ترکیه سواحل ترکیبی از شن و سنگریزه هستند. چند سواحل شنینیز در ترکیهوجود دارد. مانند پاتارا، ساحل لارا، بلک و سیده.شما می توانید با سفر به شهرهای ساحلی مختلف ترکیه از طبیعت و سواحل زیبای آن دیدن کنید. شهرهای معروف ترکیه که سواحل زیبایی دارند را در ادامه معرفی می کنیم.

 

کوش آداسی از شهرهای ساحلی معروف ترکیه

 

سواحل دریای اژه در ترکیه

دریای اژه شامل استراحتگاه های ساحلی آفتابیزیادی در غرب ترکیهاست. تعطیلات در ساحل دریای اژه در کنار مکان های باستانی، اسکله‌های تفریحی پرجنب‌وجوش،تفریحات آبی و امکانات سرگرمی زیادی را برای همه فراهم می‌کند.

از سواحل شنی شبه جزیره بدروم گرفته تا شهر باستانی افسوس، تعطیلات ساحل دریای اژه به طرز خیره کننده ای متنوع است. در یکی از هتل های ساحلی معروف مستقر شوید ویا برای چشیدن طعم هر گوشه از این سواحل به اطراف آن بروید. خانواده‌ها عاشق پارک‌های آبی رنگارنگ هستند و زوج‌ها برای غروب‌های خیره‌کننده، خلیج‌های خلوت را ترجیح می دهند. همچنین می توانید از رستوران‌های درجه یکبا کیفیت جهانی و کافه های متنوع بهره مند شوید و یا در خیابان‌های نورگیرآن پیاده روی کنید.

اگر به تفریحات در فضای باز فکر می کنید، می توانید آن را در تعطیلات به ساحل دریای اژه انجام دهید. سواحل دریای اژه برای قایقرانی مطلوب است و غواصان در صخره های رنگارنگ کاوش می کنند و بچه ها از قایق سواریدر آن لذت می برند. مسیرهای پیاده روی زیادی در مسیرهای ساحلی و جنگل‌های سرسبز کوهستانیوجود دارد.

 

شهرهای معروف ترکیه در سواحل دریای اژه

از شهرهای معروف ترکیه در سواحل دریای اژه می توان به شهرهای کوش آداسی، ازمیر، مارماریس، بدروم، دیدیم وچشمه اشاره کرد. شهر کوش آداسی از معروف ترین شهرهای ساحلی ترکیه است و شهری با امکانات گردشگری بسیار بالا است. اگر ترجیح می دهید بازدید از شهر باستانی افسوس را با زندگی شبانه و چشم اندازهای دریا ترکیب کنید، کوش آداسی می تواند انتخاب مناسبی باشد.زیرا این شهر هتل ها و رستوران های خوبی را نیز ارائه می دهد.

 

شهر ازمیر نیز سومین شهر بزرگ ترکیه است و فضای شهری جذابی دارد. برای رسیدن به اکثر شهرهای ساحلی دریای اژه ابتدا باید خود را به شهر ازمیر برسانید. ازمیر شهری آرام در ساحل غربی ترکیه می باشد و از بسیاری جهات متفاوت با استانبول است.

 

از معاشرت با مردم محلی گرفته تا سفر به گذشته در بناهای باستانی،یا صرفا تماشای ساحل و یا بازدید از طبیعت ازمیر و تله کابین ازمیر می تواند برای شما جذاب باشد. در ازمیر، دریای لاجوردیو سکوت آن می تواند ساعت ها تمام توجه شما را به خود جلب کند.

 

شما می توانید با تور ازمیر سفری ارزان به این شهر زیبا داشته باشید. قیمت تور ازمیر بستگی به هتل و ایرلاین انتخابی شما برای پرواز دارد. مسلما با انتخاب هتل های با کیفیت تر، لذت بیشتری از سفر خواهید برد. تعدادی از هتل های ازمیر در مرکز شهر قرار دارند و تعدادی دیگر از هتل ها در نزدیکی ساحل واقع شده اند که می توانید از بین آن ها انتخاب کنید.

 

از دیگر شهرهای جذاب دریای اژه می توان به مارماریس اشاره کرد. مارماریس دقیقا در مرز دریای اژه و مدیترانه قرار گرفته است. شهر مارماریس، طبیعتی فوق العاده جذاب و سواحلی زیبا در مدیترانه دارد و نظر هر گردشگری را به خود جلب خواهد کرد. این شهر ساحلی در جنوب غرب ترکیه قرار دارد و محل خوبی برای گذراندن تعطیلات است. سواحل، بازار، پارک های آبی و مناطق تاریخی مارماریس بسیار جذاب هستند.

 

مارماریسیک شهر پر رفت و آمد و پربازدید و پر گردشگر در جنوب غربی ترکیه است. این شهر با نام ساحل فیروزه ای نیز شناخته می شود، همراه با ساحل سنگی و تفرجگاه های ساحلی بزرگ. آژانس مسافرتی مهرپرواز با تدارک آفرتور مارماریس قصد دارد برایتان به یادماندنی ترین سفر را رقم بزند. در تور گردشگری مارماریس می توانید در آب زلال دریای مدیترانه شیرجه بزنید و از شنا کردن نهایت لذت را ببرید.

سفر به سواحل دریای اژه و مدیترانه با تورهای ترکیه

سواحل مارماریس ترکیه

 

سواحل دریای مدیترانه در ترکیه

دریای مدیترانه از نظر سواحل، غذاها و هتل هایش، امکانات زیادی برای ارائه به بازدیدکنندگان خود دارد.سواحل شنی دریای مدیترانه در کنار کوه‌های خوش‌منظره توروس،چشم اندازهای جذابی را می سازند. هرکسی که آنجا را برای تعطیلات انتخاب کند شگفت زده خواهد شد و فوراً متوجه می شود که چرا ساحل فیروزه ای نام مستعار آن است.

با پوشش ضلع جنوبی کشور، همه چیزهایی را که یک مقصد توریستی محبوب باید داشته باشد از جمله طیف وسیعی از هتل ها، جاذبه های گردشگری زیبا، مکان های تاریخی، ورزش های با آدرنالین، تأثیرات فرهنگی و غذاهای خوشمزه را فراهم می کند. همه اینها توضیح می دهد که چرا مدیترانه نه تنها یک مرکز گردشگریپر رونق است، بلکه در بین مهاجران سابق که روزهای خود را زیر آفتاب ترکیه سپری می کنند، محبوب است.

 

شهرهای معروف ترکیه در سواحل دریای مدیترانه

شهرهای آلانیا، آنتالیا و مناطق مختلف آن مانند بلک، سیده، کمر و لارا از شهرها و مناطق معروف مدیترانه برای سفر هستند. آنتالیا مرواریدسواحل ترکیه است. یک شهر بزرگ هیجان انگیز و بهشتی برای تعطیلات خانواده ها است. اینشهر دارای سواحل بی‌شمار و لذت‌بخش است، با هتل‌ها و رستوران‌هایی که متناسب با همه بودجه‌ها هستند و همه از آن لذت خواهند برد. کسانی که به دنبال تفریحات آبی و استخر هستند و همچنین کسانی که به دنبال مکان‌های باستانیهستند از آنتالیا لذت خواهد برد.

 

یکی دیگر از شهرهای ساحلی در سواحل مدیترانه، شهر آلانیا است. شهر آلانیا در نزدیکی آنتالیا قرار دارد اما قیمت های بسیار کم تری دارد. بنابراین می توانید هتل ها، سواحل و تفریحات آبی در مدیترانه را با قیمت بسیار کم تری در آلانیا تجربه کنید.

 

برای سفری ارزا به آلانیا، توصیه ما به شما رزرو پکیج تور آلانیا در آژانس هواپیمایی مهرپرواز است. بافت جغرافیایی و فرهنگی بی نظیر این شهر، دریای فیروزه ای مدیترانه ای آبی و رستوران هایی با غذاهای مشهور جهان و ترک آن را به یک مقصد ایده آل تبدیل کرده است. امکانات گردشگری در آلانیا بی پایان است؛ شنا در خلیج که کلئوپاترا،  کاوش در غارهای دریایی مرموز و غرق شدن در میراث غنی تمدنهای مدیترانه ای ، تجمع هزاره ها ، تنها برخی از تفریحات این شهر می باشند.

 

سفر به سواحل دریای اژه و مدیترانه با تورهای ترکیه

شهر آلانیا و قلعه معروف آن

 

بهترین قیمت تورهای داخلی و خارجی با آژانس هواپیمایی مهرپرواز

سفر به همه شهرهای ساحلی ترکیه می تواند تجربه جذابی باشد که می توانید آن را با قیمت های ارزان تر در تورهای ترکیه تجربه کنید. آماده هستید تا یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید؟! از طریق آژانس هواپیماییمهرپروازمی توانیدمطمئن ترین خدمات مسافرتی را دریافت نمایید. همین حالا می توانید با خرید تورهای ارزان داخلی و خارجی از قبیل تور ترکیه، تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی و تور مارماریس به زیباترین نقاط جهان سفر کنید. همچنین با خرید تورهای لحظه آخری نیز از آفرهای ویژه بهرمند شوید و با رزرو و خرید بلیط هواپیما از آژانس هواپیماییمهرپرواز سفری مطمئن را برای خود رقم بزنید. تلاش ما درآژانس مهرپرواز این است تا بهترین هتل ها و اقامتگاه ها را با بهترین قیمت ها به شما مسافران گرامی ارائه دهیم که در تورهای خارجی و داخلی می توانید از خدمات آن ها بهرمند شوید. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با02188507190تماس بگیرید یا به آدرس زیر مراجعه کنید:

www.mehrparvaz.com

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو