دانلود بازی Astria Ascending برای کامپیوتر – نسخه فشرده FitGirl

دانلود بازی Astria Ascending برای کامپیوتر – نسخه فشرده FitGirl


منبع: دانلود ها

236

1400/12/1

18:14


3.5/5 - (10 امتیاز)

بازی Astria Ascending دنیای وسیعی دارد و قرار است که داستان‌های آن را در پنج شهر بزرگ انجام دهید. جمعیت منصربه‌فردی در هرکدام از این شهرها حضور دارند و بیش از ۲۰ سیاه چال می‌بینیم که هرکدام خطرات بالقوه‌ای دارند. بیش از ۵۰ ساعت گیم‌پلی در انتظار شما است و با احتساب مینی گیم‌های سرگرم کننده آن، این میزان می‌تواند بیشتر و بیشتر شود. بازی کارتی بوده و با المان‌های فانتزی دنبال می‌شود. پازل‌های محیطی بازی چالش فراوانی دارد و در کنار آن، داستانی را هم خواهیم شنید که در مورد فداکاری و سرنوشت افراد است. خود را می‌توانید غرق در یک روایت جذاب و مملو از خیانت‌کاری کرده و با فداکاری کار خود را جلو ببرید.

Astria Ascending PC-CODEX | FitGirl Repack

آپدیت بازی Update v1.0.132r-CODEX اضافه شد

دانلود-بازی-Astria-Ascending

داستان بازی مناسب بزرگ‌سال بوده و گفتگوهایی خواهد داشت که ممکن است برای همه مناسب نباشد. می‌توانید یک سیستم نبرد مبتنی بر نوبت را در بازی داشته باشید که بیش از ۲۰۰ نوع دشمن در آن وجود داشته و مبارزه‌های نوبتی جذاب را برای‌تان فراهم می‌کند. می‌توانید با گروهی از بازیگران فراموش نشدنی همراه شده و هشت شخصیت قابل تنظیم با طیف وسیعی از نژادها را هم داشته باشید. مجموعه بزرگی از مهارت‌های منحصربه‌فرد را در بازی می‌بینیم که در قالب کارت‌های قدرت به کاراکترهای شما اعطا می‌شود. ماجراجویی بازی را باید با مهارت دنبال کرده و به دنبال استفاده صحیح از استراتژی حمله باشید.

این بازی دنیای متحرک و پویایی دارد و تا انتها و با علاقه می‌توانید روایت داستانی بازی را دنبال کنید. باید فرماندهی را به بهترین شکل ممکن در بازی Astria Ascending نشان داده و اجازه ندهید که سرنوشت کاراکترهای بازی به سمت مرگ و نابودی جلو رود.

info

Visit five different cities populated by unique creatures and solve more than 20 dangerous dungeons. With over 50 hours of game-play and a range of fun mini-games – including shoot ‘em ups, an original fantasy-themed card game and challenging environmental puzzles.

Fight over 200 different monsters in captivating, turn-based combat. Collect and summon legendary beasts into the fight and build up your power to wield legendary Cosmo Breaks.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 10 64-bit

Processor: Intel Core i3-550 / AMD FX-770K

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 750

DirectX: Version 11

Storage: 25 GB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10 64-bit

Processor: Intel Core i5-7600K / AMD Ryzen 5 1600X

Memory: 16 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1070Ti / AMD Radeon RX 5700

DirectX: Version 11

Storage: 25 GB available space

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه CODEX:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو