دانلود بازی Bassmaster Fishing 2022 – Lake Hartwell برای کامپیوتر

دانلود بازی Bassmaster Fishing 2022 – Lake Hartwell برای کامپیوتر


منبع: دانلود ها

274

1400/12/1

18:14


5/5 - (1 امتیاز)

بازی Bassmaster Fishing 2022 یک تجربه عالی و رقابتی پیرامون ماهی‌گیری است و می‌توانید محتواهای بسیار جذابی را همراه با آن تجربه کنید. رویدادهای متنوعی در این بازی جریان دارد و با عملکرد خود می‌توانید حامیان مالی بیشتری را به سمت خود جذب کنید. در این بازی تنظیمات رویایی رو می‌توانید برقرار کرده و با تجهیز شدن به بهترین امکانات، ماهی‌های بزرگ و بزرگ‌تر را صید کنید. برای اولین‌بار می‌توانید در هشت مکان کاملا جدید به ماهی‌گیری پرداخته و از همه بازیکنان دیگر سرتر باشید. می‌توانید پیشرفت کرده و قهرمان رویدادهای بازی شوید. هرچه قدر که وزن ماهی‌های شما بیشتر باشد، سرتر خواهید بود.

Bassmaster Fishing 2022 Lake Hartwell PC-CODEX

بسته الحاقی جدید Lake Hartwell اضافه شد

دانلود-بازی-Bassmaster-Fishing-2022

این بازی با استفاده از موتور آنریل اجین توسعه داده شده است و می‌توانید در محیط‌های زیبا و با انواع گونه‌های ماهی و طیف متنوعی از تجهیزات پرسه زده و وظایف خود را انجام دهید. چالش‌های بیشتری به بازی اضافه شده و به‌صورت فصلی هم می‌توانید از پول‌های کسب شده خود برای جمع‌اوری ابزارهای جدید برای ماهی‌گیری استفاده کنید. از ویژگی‌های کلیدی بازی می‌توانیم به محتواهای انحصاری اشاره کنیم که شامل موتورهای یاماها، قایق‌های اسکیتر و دیگر موارد مرتبط با ماهی‌گیری است. می‌توانید ماهی‌گیر حرفه‌ای و افسانه‌ای شده و مهارت خود را مانند اسکات مارتین، هنک چری و هشت ماهی‌گیر دیگر به نمایش گذارید.

در این بازی لوکشین‌های بیشتری وجود دارند و هرکدام از رودخانه سابین گرفته تا افق‌های باز در دریاچه همیلتون، می‌توانند ماهی‌های متنوعی داشته و چالش‌های جالبی را برای شما فراهم کنند. در بازی Bassmaster Fishing 2022 می‌توانید حالت‌های شغلی دیگر را نیز تجربه کرده و در سری رقابت‌های الیت هم شرکت کنید.

info

Bassmaster® Fishing 2022, the official video game is coming this Fall, bringing the thrill of competitive big bass fishing to PC. Dive into the fully licensed content from the Bassmaster series from amateur to elite events.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows® 10 64bit

Processor: Quad-Core 3.5 Ghz

Memory: 8 GB RAM

Graphics: Graphics Card with 2Gb dedicated video RAM

DirectX: Version 11

Storage: 21 GB available space

Additional Notes: External mouse or compatible Xbox controller required

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو