به گزارش دنیای اقتصاد به نقل از ایرنا، عادل مصدقی  معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران گفت: با توجه به فعال شدن سامانه بارشی از ساعاتی قبل در سطح استان جاده‌ها در مناطق کوهستانی لغزنده اما همه راه‌ها باز و تردد در محورهای مواصلاتی روان است. راهداران با برف روبی و پاشیدن نمک و شن برای باز نگهداشتن راهها تلاش می کنند.

وی توصیه و تاکید کرد که مسافران برای تردد در راه‌های کوهستانی تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ همراه خود داشته باشند چرا که با توجه به پیش بینی های سازمان هواشناسی بارش ها به صورت برف و باران در استان تهران تا فردا شب ادامه دارد.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران اذعان داشت: همه عوامل راهداری استان همچنان در آماده باش کامل هستند و به صورت لحظه ای نسبت به رصد و مراقبت مستمر از شرایط جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی استان اقدام می کنند که به نوعی این رصدها از طریق دریافت گزارش های ارسالی توسط گشت های راهداری، مشاهده تصاویر زنده از طریق دوربین های نظارت تصویری و همچنین سامانه های تردد شمار هوشمند بر سطح راه ها است. 

مصدقی گفت: تلفن گویای ۱۴۱ و تلفن ثابت ۷۷۹۰۹۰۸۰ مرکز مدیریت راه‌های استان تهران به صورت شبانه روزی آماده اطلاع رسانی آخرین وضعیت شرایط ترافیکی و جوی جاده‌های استان به هموطنان است.