به گزارش دنیای اقتصاد به نقل از ایرنا، در یکی‌از مهم ترین دیدارهای هفته بیست و پنجم لوشامپیونه فرانسه، تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن از ساعت ۲۳:۳۰ شنبه در ورزشگاه لوییز فونتنه‌آوو میهمان نانت بود که با نتیجه ۳ بر یک بازی را واگذار کرد.

پاریسی‌ها که چند روز قبل موفق به برتری مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا شده بودند، با روحیه خوبی پای به این دیدار گذاشتند تا با کسب هر ۳ امتیاز این جدال جایگاهشان را در صدر جدول مستحکم تر کنند.

از طرفی نانت هم دنبال خلق شگفتی در این دیدار خانگی بود تا بتواند به جمع تیم‌های مدعی نزدیک شود.

پاریس در این دیدار در حضور تمام ستارگانش از حریف صف‌آرایی کرد اما بر خلاف بازی قبل کیلورناواس وظیفه حفاظت از دروازه را بر عهده داشت  و دوناروما نیمکت نشین بود.

با این حال PSG  دردقیقه ۴ و خیلی زود غافلگیر شد و گل اول را دریافت کردند اما این پایان کار نبود و کوئنتین مرلین در دقیقه ۱۶ برای بار دوم دروازه ناواس را باز کرد تا پاریسی‌ها به شوک فرو بروند.

در شرایطی که بازی در نیمه نخست با همین نتیجه رو به اتمام بود داور یک پنالتی برای تیم میزبان اعلام کرد و لودوویچ بلاس در وقت‌های اضافه نیمه اول اختلاف را به سه گل رساند تا شاگردان پوچتینو نیمه اول را با یک شکست زمین را ترک کنند.

با این حال پاریسی‌ها در بدو شروع نیمه دوم توسط نیمار یکی اژ گل‌های خورده را جبران کردند.

تلاش یاران مسی در ادامه بی ثمر بود تا این دیدار با برتری نانت خاتمه بیابد و دومین شکست فصل در کارنامه شاگردان پوچتینو ثبت شود.

یکی‌از نکات ویژه این جدال این بود که تیم میزبان از نظر اماری نیز چیزی اژ حریف پر آوازه خود کم‌نداشت و موقعیت‌ها، درصد تصاحب توپ و … نیز تقریبا برابر بود.

با این شکست یاران مسی ۵۹ امتیازی و با اختلاف ۱۳ امتیاز نسبت به تیم دوم در صدر جدول ماندند. نانت هم با این ۳ امتیاز ۳۸ امتیازی شد و به رده پنجم جدول رسید.

 
  •  
  •  
  •  
 

وسایلت شکسته؟، به راحتی تعمیرشون کن

وسایلت شکسته؟، به راحتی تعمیرشون کن

پیشنهاد امروز

Yektanet: Vaccine