برند گری یکی از انواع برندهای خوشنام است که امروزه در تولید انواع کولر و اسپیلت ها پا به پای برندهای معروف به پیش می رود. کولر گازی گری به دلیل ویژگی های زیادی که دارد می تواند گزینه مناسبی برای استفاده در منازل، محل کار و ... باشد. 

انواع کولر گازی گری به دلیل قیمت مقرون به صرفه ای که در مقابل کیفیت بالای خود دارند امروزه توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده اند.

ما در این مطلب قصد داریم تا اطلاعات مورد نیاز را در مورد انواع کولر گازی گری در اختیار شما قرار دهیم؛ پس با ما همراه باشید.

بررسی ویژگی های انواع کولر گازی گری

محصولات برند گری از ویژگی های زیادی برخوردارند که به شرح آنها خواهیم پرداخت:

• مصرف انرژی بهینه ای در کارکرد خود دارند.

• صدای کمی تولید می کنند. (۲۸ دسیبل)

• طراحی آنها به گونه ای صورت گرفته است که مانع از خوردگی و زنگ زدگی بدنه می شود.

• از قابلیت سرما و گرمای مناسبی برخوردارند.

• به دلیل وجود سیستم رطوبت گیر این امکان را دارند تا رطوبت هوا را جذب و هوای محیط را خشک نمایند. 

• از فیلترهای تصفیه هوا، ضد باکتری، فیلتر یون بو زدایی و ضد آلرژی برخوردارند.

• از قابلیت پرتاب باد به صورت سه بعدی و وزش باد خودکار برخوردارند.

• مجهز به سیستم های پنهانی همچون عیب یابی خودکار، محافظ فاز، تایمر، wifi، کنترل از راه دور و ... می باشند.

وجود فناوری مدرن در کولر گازی گری به شما این امکان را می دهد که هوای اطراف را با توجه به نیاز خود مرطوب و خشک کنید، از راه دور به کولر نظارت کنید، روی تنظیم خودکار قرار دهید و مواردی دیگر که در انواع کولر گازی گری مشاهده می شود.

           

کولر گازی گری

کولر گازی گری

میزان سرمایش و گرمایش کولر گازی گری

محصولات گری در کنار سرمایش عالی که دارند، از امکانات گرمایشی پر قدرت هم بهره مند می باشند. به دلیل استفاده از پمپ های حرارتی با قدرت بالا در کولر گازی گری ، گرمایش خوب و مناسبی را در اختیار شما قرار می دهد. این نکته حائز اهمیت است که در زمان استفاده از این گرمایش، با کاهش زیاد مصرف انرژی رو به رو خواهیم بود.

مصرف انرژی بی نظیر کولر گازی گری

یکی از مهم ترین خصوصیات کولر گازی گری در کنار قدرت بالا و سرمایش عالی، مصرف کم انرژی آن می باشد. این برند تلاش کرده است تا در تمامی محصولات خود از انرژی +++A و ++A استفاده کند. این نوع درجه بندی انرژی در دراز مدت مصرف برق بهینه ای را برای شما رقم خواهد زد.

انواع کولر گازی گری

کولر گری از انواع مختلفی همچون پنجره ای، اسپیلت، پرتابل یا قابل حمل، سقفی، کانالی و چند شعبه ساخته شده است. این نوع کولر ها با قابلیت سرد و گرم ساخته شده اند و ظرفیت های متفاوتی دارند.

کولر های گری از فناوری G10  در اینورتر برخوردارند. به دلیل داشتن این فناوری، در محدوده ولتاژ 150 تا 260 ولت کار می کنند که باعث می شود تا ضربه های ولتاژ تاثیری روی کارایی دستگاه نداشته باشند و در نهایت باعث ثبات بیشتر می شوند. 

داشتن چنین مشخصاتی موجب می شود تا از دستگاه در برابر تغییرات محافظت شود و عمر کولر را افزایش می دهد. کولر گری از لبه های هلالی ساخته شده است که ظاهری شیک تر را به آنها عرضه می دارد.

در کولرهای گری از فیلتر های کیفیت بالایی استفاده شده است که باعث تصفیه عالی هوا می شوند و در واقع در تولید این کولرها به نیاز مصرف کنندگان توجه ویژه ای شده است.

فناوری اینورتر در کولرهای گری باعث شده است تا صداها تجزیه و تحلیل شوند، نویزها شناخته شوند؛ همچنین با برخورداری از نرم افزار محاسباتی کاهش صدا موجب شده است تا با تولید صدای کم کارکرد خود را داشته باشد. این خصوصیت باعث تمایز کولر گری از سایر کولرها شده است.

فناوری های استفاده شده در کولر گری باعث شده است تا این محصولات در آب و هوای بسیار متغیر و سخت به کارکرد بالای خود ادامه دهند و استقامت خوبی داشته باشند.

 کولر گازی گری

 کولر گازی گری

کارکرد کولر گازی گری

تعیین نوع عملکرد کولر گازی با توجه به درجه بندی آن سنجیده می شود. کمپرسورهای استفاده شده در این محصولات از کشور آمریکا می باشند. در حالت گرما درجه بندی آن بین 22 تا 24 درجه سانتی گراد و در حالت سرما بین 15 تا 65 درجه سانتی گراد می باشد. 

پنل خارجی این نوع کولرها تقریبا 67 کیلو سنجیده شده است و طول لوله کشی آن در حالت حداکثری 20 متر می باشد. گردش هوای کولر هم 679 متر مربع در ساعت مشخص شده است.

منظور از کولر گازی اینورتر گری چیست؟

کولرهای گازی اینورتر گری تفاوت اساسی با سایر کولرهای معمولی دارند و آن هم کم مصرف بودن آنها می باشد. در واقع منظور از اینورتر یک مبدل جریان برق می باشد که در کولر جایگذاری می شود و جریان متناوب را تبدیل به جریان مستقیم می کند.

کولرهای قدیمی کمپرسورهایی دارند که بعد از اینکه محیط با دمای کولر یکسان شد کولر خاموش می شود و منتظر می ماند تا دما تغییر کند و کولر فعالیت خود را شروع کند. همین امر موجب می شود تا مصرف برق بیشتر شود. در صورتی که فناوری اینورتر به گونه ای طراحی شده است تا از مدار دمایی خارج نمی شود و برای دور حرکت موتور نیاز به جریان زیاد برق ندارد. 

خرید کولر گازی گری

در فروشگاه های اینترنتی معتبر، انواع کولرگازی گری را می توانید مشاهده کنید. محصولات گری با بهترین کیفیت و قیمتی مقرون به صرفه، این امکان را در اختیار شما قرار می دهند تا کولری با پیشرفته ترین امکانات را داشته باشید. 

کولر گازی گری

کولر گازی گری

کولر گری ایرانیان با ارائه محصولات بی نظیر و قیمت مناسب، اقدام به فروش محصولات گری کرده است. این فروشگاه معتبر با ضمانت اصل بودن کالا، پشتیبانی 24 ساعته، پرداخت در محل و شماری از مزایای دیگری که دارد خیال شما را بابت خرید کولری مطمئن راحت خواهد کرد.

قیمت کولر گازی گری

انواع کولر گازی گری از سری S4 Matic و آی کول از جدیدترین و هوشمندترین کولرگازی های این برند هستند که به نسبت کارایی و کیفیت برتر آن نسبت به سایر برندها، قیمت بالاتری هم نسبت به انواع دیگر آن دارند.

در برند گری تنوع زیادی در انواع کولر وجود دارد که بسیار هم تخصصی عمل کرده است. برند گری برای اینکه بتواند با سایر برندها رقابت قیمتی کند محصولی تولید کرد به نام ACCENT. همچنین محصولات لومو اینورتر، آی کول اینورتر از قیمت بالاتری برخوردارند و همچنین کیفیت بسیار بالایی هم دارند. باید گفت که با توجه به کارایی کولر گازی های گری، هرگز از خرید آنها پشیمان نمی شوید!

برای ارتباط با فروشگاه گری ایرانیان می توانید از طریق سایت  greeeiranian اقدام بفرمایید.