12برند معروف کرم موبر تناسلی مردانه و زنانه برای اصلاح سریع موهای زائد

12برند معروف کرم موبر تناسلی مردانه و زنانه برای اصلاح سریع موهای زائد


منبع: نی نی بان

61

1401/7/5

18:20


12برند معروف کرم موبر تناسلی مردانه و زنانه برای اصلاح سریع موهای زائد

بهترین کرم موبر تناسلی چیست؟

به نقل از میس و مستر: همه خانم‌ها و آقایان همواره به دنبال رفع موهای زائد بدن خود هستند این موضوع در خانم‌ها از اهمیت بالاتری برخوردار است و خانم‌ها به خصوص افرادی که دارای رشد موی زیاد هستند، همواره به دنبال راهی برای از بین بردن موی زائد خود هستند. برای از بین بردن موهای زائد بدن روش‌های مختلفی وجود دارد که در مقاله به آنها پرداخته خواهد شد.

نحوه انتخاب بهترین کرم موبر تناسلی

برای انتخاب بهترین کرم موبر تناسلی باید به نکات زیادی توجه کرد، در ادامه مطلب به بررسی تمامی نکات مهم پرداخته خواهد شد.

جنس مو و پوست و انتخاب بهترین کرم موبر

قبل از انتخاب بهترین کرم موبر، باید ابتدا به جنس موی خود توجه کنید. برای افرادی که دارای موهای ضخیم و تیره هستند، کرم موبر متفاوتی به نسبت افرادی که دارای مو نازک هستند وجود دارد.

این موضوع در مورد جنس پوست نیز صدق می‌کند. این موضوع بدان معناست که هر فرد باید با توجه به میازن نازکی و ضخامت پوست خود از کرم موبر استفاده کند. این موضوع با توجه به ناحیه تناسلی که موضوع این مقاله است، اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. استفاده از کرم موبر نامناسب باعث سوختگی و ایجاد تورم، حساسیت و خارش در ناحیه مد نظر می‌شود. به این موضوع دقت کنید و سعی کنید بهترین کرم موبر را با توجه به جنس مو و پوست بدن خود انتخاب کنید و حتما قبل از استفاده، روی بازو خود تست کنید و از نداشتن حساسیت مطمئن شوید.

12برند معروف کرم موبر تناسلی مردانه و زنانه برای اصلاح سریع موهای زائد

مواد تشکیل دهنده

یکی از نکات بسیار مهم در انتخاب بهترین کرم موبر، مواد تشکیل دهنده است. بسیاری از مواد تشکیل دهنده کرم‌های موبر باعث ایجاد حساسیت به خصوص در افراد با پوست نازک می‌شود. بنابراین بهتر است حتما مواد تشکیل دهنده روی تیوپ کرم را بخوانید و از عدم حساسیت به این مواد مطمئن شوید.

محل استفاده

محل استفاده از کرم نیز بسیار مهم است. پوست ناحیه جنسی از حساسیت بیشتری نسبت به پوست دست و پا دارد. در بسیاری از کرم‌های موبر به خصوص بهترین کرم موبر، روی جعبه محصول، محل استفاده ذکر شده است. مطمئن شوید کرم مورد نظر برای نواحی مورد نظر شما مناسب بوده و دقیقا برای استفاده از موبر برای ناحیه تناسلی طراحی شده است.

بهترین کرم موبر تناسلی برای خانم‌ها و آقایان

جنس پوست و مو خانم‌ها و اقایان با هم بسیار متفاوت است . بنابراین باید در انتخاب نوع کرم موبر به خصوص بهترین کرم موبر در ناحیه تناسلی، دقت زیادی داشت. در ادامه مطلب بهترین کرم موبر برای خانم‌ها و آقایان  مورد بررسی قرار خواهد گرفت

بهترین کرم موبر ناحیه تناسلی بانوان

کرم‌های موبر به دلیل راحتی در کاربرد و همینطور نتایج بسیار عالی، از انتخاب‌های اولیه خانم‌ها برای ناحیه جنسی است. علاوه بر این، اسپری موبر ناحیه تناسلی از جمله محصولات بسیار کاربردی و پرطرفدار محسوب می‌شود.

کرم موبر زنانه ویت؛ بهترین موبر برای ناحیه تناسلی

کرم موبر زنانه ویت یکی از بهترین انتخاب‌ها، برای خانم‌ها به خصوص انها که پوست حساس دارند است. کرم موبر این ویژگی را دارد که حتی کوتاه‌ترین موهای زائد را نیز از بین می‌برد. این کرم  دارای عصاره آلوئه‌ورا است که باعث می‌شود پوست پس از اصلاح دچار تورم و قرمزی و سوختگی نشود. این کرم علاوه بر آلوئه‌ورا، دارای ویتامین E است و این موضوع باعث می‌شود تا پوست پس از اصلاح نرم شود و مشکلاتی نظیر پوست مرغی و دانه دانه شدن پوست رخ ندهد.

کرم موبر ویت حاوی شی باتر و زنبق است.

این کرم محصول کشور فرانسه است. برای استفاده از این کرم، پس از شست و شوی محل ناحیه تناسلی، با آب و صابون،  محصول را به مدت سه دقیقه در محل قرار دهید و سپس با کاردک از روی پوست پاک کنید. علاوه بر کرم، ویت بهترین پودر موبر برای ناحیه تناسلی را نیز تولید کرده است. در انتهای مقاله درباره طرز استفاده از کرم موبر ویت برای ناحیه تناسلی توضیح خواهیم داد.

12برند معروف کرم موبر تناسلی مردانه و زنانه برای اصلاح سریع موهای زائد

کرم موبر زنانه سیگل؛ بهترین کرم موبر برای بیکینی

کرم موبر زنانه سیگل یکی از بهترین کرم‌های موجود در بازار است که علاوه بر از بین بردن موهای زائد، باعث تاثیرات شگفت انگیزی روی پوست نیز خواهد شد. این کرم حاوی  موادی مثل گل همیشه بهار، عصاره اسطوخودوس و آلانتوئین است. ترکیب این مواد به همراه تیوگلیکولات، باعث از بین رفتن مو زائد می‌شود.

ویژگی دیگر این کرم، تسکین و ترمیم پوست پس از اصلاح است و مواد ضدحساسیت دارد و برای افراد با پوست حساس و نازک بسیار مناسب است.

برای استفاده از این محصول نیز باید پس از شست وشوی موضع، 5تا6 دقیقه مواد درون تیوپ را روی پوست قرار دهید. اگر با دستکش محصول را قرار هید بهتر است. سپس لا کاردک در خلاف جهت پوست پاک کنید و از نرمی پوست خود لذت ببرید.

کرم موبر هیدرودرم؛ موبر دائمی تناسلی

این کرم که از بهترین کرم های موبر در بازار است،تاثیر بسیار زیادی بر افراد دارای پوست حساس دارد و از محصولات مناسب و ویژه این افراد است. علاوه بر داشتن ویتامین E و آلوئه‌ورا، که باعث نرمی و لطافت پوست می‌شود،دارای مقادیر بالایی از تیوگلیکولات کلسیم نیز است که وجود این ماده با تاثیر روی پیاز موهای زائد، باعث می‌شود تا به مرور رشد این موها کند شده و در نهایت کاملا از بین رود.

کرم موبر سروینا؛ بهترین کرم موبر بدن خشک

بهترین کرم موبر برای افراد دارای پوست خشک است که دارای عصاره گیاهی و شیمیایی همراه با هم است. این کرم موبر نیز دارای تیوگلیکولات است و با تاثیر روی پیاز و ساقه مو باعث کاهش رشد مو می‌شود. مواد دیگری که در این کرم وجود دارد، شامل انواع ترکیبات کلسیم و پتاسیم و هیدروکسید پتاسیم و هیدروکسید کلسیم است.

این محصول دارای روغن کالاندولا و بادام شیرین و عصاره آلوئه‌ورا است و باعث نرمی و شادابی پوست می‌شود شرکت سروینا این محصول را برای انواع پوست‌های خشک، نرمال و… تهیه کرده است اما تمامی این محصولات کاملا ضد حساسیت هستند.

کرم موبر بیوتال؛ بهترین موبر زنانه

کرم موبر ویتالی یک کرم بسیار عالی و بهترین کرم با عصاره بابونه است. یکی از ویژگی‌های این کرم بهره‌برداری از روغن‌های معطر است که باعث می‌شود تا چند هفته بعد از اصلاح بوی مطبوع و خوبی از ناحیه تناسلی ایجاد شود. این کرم دارای عصاره کالاندولا و آلانتوئین است که خاصیت آبرسانی و مرطوب کنندگی دارد و مشکل خشکی پوست را نیز برطرف می‌کند. این کرم جز بهترین موبر ها و از کرم‌های قوی است و بهتر است بیش از 10 دقیقه روی پوست قرار نگیرد.

کرم موبر فم دابور؛ موبر بدن خانم ها

بهترین کرم موبر با عصاره نیلوفر آبی و یاس که رایحه بسیار جذاب و خوبی دارد. این کرم هیچ نوع حساسیتی روی پوستهای حساس و نرمال ندارد و کاملا مناسب استفاده است.  این کرم نیز حاوی آلوئه ورا و ویتامین E است. پس از استفاده از این کرم هیچ نوع حساسیت و التهاب و قرمزی نخواهید داشت و با بهترین کیفیت می توانید از این کرم موبر استفاده کنید.

12برند معروف کرم موبر تناسلی مردانه و زنانه برای اصلاح سریع موهای زائد

کرم موبر براندوکس؛ بهترین کرم موبر بدن

آخرین کرم موبر که امروز به شما معرفی می‌کنیم، کرم موبر براندوکس است که دارای تیوگلیکولات و کلسیم هیدروکسید است. ترکیب این دو ماده باعث شکست پروتئین و کراتین موجود در سطح مو می‌شود که این موضوع به کاهش رشد موهای زائد کمک شایان توجهی خواهد کرد. این کرم حاوی آلوئه‌ورا است و نقش زیادی در نرمی پوست، پس از اصلاح دارد.

بهترین کرم موبر تناسلی برای آقایان

آقایان نیز به مانند خانم‌ها برای رفع موهای زائد نیاز به استفاده از کرم موبر دارند. به خصوص که بسیاری از روش‌هایی که توسط خانم‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، توسط آقایان استفاده نمی‌شود. دلایل این امر نیز متفاوت است در ادامه به معرفی بهترین کرم موبر برای آقاین پرداخته خواهد شد.

کرم موبر ژاک اندرل؛ موبر قوی برای موهای ضخیم

اگر بگوییم بهترین کرم موبر تناسلی ویژه آقایان کرم ژاندارک است، اغراق نکرده ایم. این کرم که دارای رایحه لیمو و نعنا است به دلیل طراحی ویژه خود می تواند بدون ایجاد هیچ نوع سوزش یا تحریک، تمامی پوست نواحی حساس و تناسلی آقایان را تمیز کرده این کرم ماندگاری نسبتا زیادی نیز دارد و در نهایت باعث جلوگیری از رشد مو در آقایان میشود. این کرم نسبت به سایر کرم‌های موجود در بازار قیمت بالاتری دارد.

کرم موبر NAIR؛ بهترین موبر برای آقایان

نیر یکی از بهترین کرم موبر تناسلی موجود در بازار است. کمپانی سازنده این کرم چیزی بیش از 75 سال سابقه در تولید محصولات ضد موی زائد  توانسته محصولی مناسب با ویژگی‌های مردانه تولید کند. بهترین کرم موبر مردانه‌ای است که می‌تواند حتی کوتاه‌ترین موهای زائد را نیز از بین ببرد و همینطور پس از یک دوره استفاده تا چند روز نیاز به استفاده از کرم موبر و اصلاح مجدد ندارید. دقت کنید در اسختار این محصوصل از مقداری الکل نیز استفاده شده است که این الکل موجود در کرم موبر ممکن است باعث خشکی پوست در ناحیه تناسلی شود که بهترین کار برای از بین بردن اثر آن، استفاده از یک کرم مرطوب کننده است.

کرم بیوتال؛ بهترین کرم موبر مردانه

کرم بیوتال علاوه بر نسخه ویزه بانوان، نسخه آقاین نیز دارد. این محصول کاملا مناسب پوست و بدن آقایان طراحی شده است. این کرم با تاثیر روی پوست و موی نسبتا ضخیم آقایان، باعث می‌شود تا موی این نایحه به سرعت اصلاح شود. برای استفاده از این کرم باید پس از تست عدم حساسیت روی بازو، بدن خود را بشورید و کرم را روی ناحیه تناسلی قرار دهید. اجازه دهید با توجه به ضخامت پوست و مو تا 10 دقیقه کرم روی پوست باقی بماند و سپس بشورید.

کرم سروینا

این کرم نیز که مطابق مو و پوست آقایان طراحی شده دارای پتاسیم و کلسیم و تیوگلیکولات است. در مورد تاثیر این مواد بر ساقه و پیاز مو قبلا توضیحات ارائه شد. دقت کنید که نسخه مردانه این کرم دارای غلظت بیشتری از مواد نسبت به نسخه زنانه است. به طور کلی برای بخش‌های مختلف بدن، کرم‌های موبر با غلظت‌های مختلف تهیه میشود تا به پوست نواحی حساس آسیب نرسد. اما کرمهای مردانه نسبت به زنانه دارای غلظت بیشتری هستند. این کرم نیز حاوی عصاره‌های روغن بادام شیرین، عصاره کالاندولا و همین‌طور، آلوئه ورا هست و برای آقایانی که پوست حساس دارند، توصیه می‌شود.

کرم مردانه ویت

آخرین مورد از بهترین کرم موبر ناحیه تناسلی برای آقایان کرم ویت است. این کرم با فرمولاسیون خاص و ویژه خود، دارای آلوئه‌ورا و ویتامینE است که می تواند خشکی و پوست مرغی شدن پوست را از بین ببرد. این محصول مرطوب کنندگی بالایی دارد و مشکلات پوستی مختلف را بر طرف می کند. این محصول باعث حفظ رطوبت طبیعی پوست می‌شود و جلوی خارش و سوزش و همین طور تورم بر اثر حساسیت را از بین می‌برد. همین طور این کرم تاثیر زیادی در حذف دائمیموهای زائد دارد و به تدریج به دلیل از بین بردن عمقی موهای زائد باعث کاهش و در نهایت حذف موها می‌شود.

12برند معروف کرم موبر تناسلی مردانه و زنانه برای اصلاح سریع موهای زائد

روش‌های از بین بردن موی زائد ناحیه تناسلی

برای از بین بردن موی زائد ناحیه تناسلی راه‌های مختلفی وجود دارد که در ادامه به بررسی آنها پرداخته خواهد شد.

استفاده از ژیلت

یکی از راه‌های در دسترس برای از بین بردن موی زائد در مقایسه با استفاده از بهترین کرم موبر تناسلی، استفاده از ژیلت است.

دقت کنید عملکرد مناسب ژیلت در مقابل بهترین کرم موبر وابسته به چند مورد است. برای مثال بهترین استفاده از ژیلت در مقابل کرم موبر، وجود سطح صاف است. این به معنای عدم وجود بریدگی و سوختگی روی سطح بدن است.

روش دیگر اصلاح در جهت رشد مو است. یعنی به جای اصطلاح در خلاف جهت  که باعث خارش و سوزش می‌شود، در جهت رویش مو اصلاح انجام شود.

دقت کنید که ژیلت جایگزین بهترین کرم موبر نیست و به دلایل مختلف مثل سیاه کردن نواحی بدن، معمولا استفاده از آن توصیه نمی‌شود، مگر در زمان‌های ضروری. استفاده از ژیلت مضرات زیادی دارد. در استفاده از ژیلت دقت کنید، اصلاح بیش از حد نقاط بدن باعث ایجاد تورم و قرمزی می‌شود.

لیزر موهای زائد

اگر به دنبال راه حلی دائم برای از بین بردن موهای زائد ناحیه تناسلی خود هستید، به جای استفاده از بهترین کرم موبر تناسلی، به شما استفاده از انواع لیزر را توصیه می‌کنیم. دقت کنید استفاده از لیزر در مقایسه با  بهترین کرم موبر تناسلی، مستلزم هزینه بالاتر است. این شیوه به خصوص برای افرادی که پوست نسبتا تیره دارند، دارای خطراتی نیز است بنابراین بهتر است که قبل از استفاده از روش لیزر، حتما با پزشک پوست و مو صحبت کنید.

وکس کردن

استفاده از وکس برای ناحیه تناسلی در مقایسه با بهترین کرم موبر تناسلی، یکی از روش‌های از بین بردن مو زائد است. اما دقت کنید این روش به خصوص برای ناحیه تناسلی دارای درد بسیار زیاد است و باعث ازار می‌شود اما این موضوع در ادامه باعث کم شدن موی ناحیه تناسلی و در نهایت کم پشت شدن موهای این ناحیه خواهد شد. وکس کردن  از بهترین روش‌های کم شدن مو زائد در ناحیه تناسلی در مقایسه با بهترین کرم موبر است اما با توجه به حساسیت‌های این ناحیه بهتر است که حتما در مراکز بهداشتی و آرایشگاه‌های معتبر اقدام به ئکس کردن کنید.

زردچوبه؛ بهترین کرم موبر تناسلی دائمی

یکی دیگر از راه‌های از بین بردن موی زائد به خصوص در ناحیه تناسلی، استفاده از خمیر زردچوبه است. خمیر زردچوبه نیز در مقایسه با بهترین کرم موبر تناسلی از روش‌های مناسب برای رفع مو زائد است . نگران زرد شدن رنگ پوست بدن خود نباشید، این رنگ در مدت 2 تا3 روز به طور کامل از روی پوست شما پاک خواهد شد.

12برند معروف کرم موبر تناسلی مردانه و زنانه برای اصلاح سریع موهای زائد

درست کردن خمیر زردچوبه

برای درست کردن خمیر زردچوبه به جای استفاده از بهترین کرم موبر، باید مقادیر مساوی از زردچوبه و آرد گندم را با هم مخلوط کرده و با اضافه کردن روغن کنجد به صورت خمیر غلیظ در بیاورید. دقت کنید در این فرمول نباید از روغن‌هایی مثل روغن نارگیل یا روغن کرچک استفاده کنید. این خمیر را روی نواحی دارای مو قرار دهید و پس از خشک شدن به آرامی با آب ولرم بشورید و ماساژ دهید تا موهای اضافی جدا شوند. بهتر است هفته‌ای یکبار از این ماده استفاده کنید.

طرز استفاده از کرم موبر برای ناحیه تناسلی

نکته مهم در مورد استفاده از کرم موبر ناحیه تناسلی آن است که بجز برخی از کرم‌های موبر که در متن به انها اشاره شد، بقیه تاثیری روی ریشه مو ندارند و فقط باعث حذف ساقه مو میشوند. طرز استفاده از کرم موبر برای ناحیه تناسلی مردان و زنان را در قسمت بعد می خوانید.

طرز استفاده از کرم موبر برای ناحیه تناسلی زنان و مردان

در ابتدا قبل از استفاده از کرم حتما با تست روی بازو، از عدم حساسیت نسبت به کرم موبر مطلع شوید چون حتی بهترین کرم موبر ناحیه تناسلی نیز می‌تواند باعث ایجاد حساسیت شود بنابراین تست از قبل بسیار مهم و ضروری است. دقت کنید بعد از حذف موهای زائد با کرم موبر، نباید تا 24 الی 48 ساعت در معرض نور خورشید قرار بگیرید.

برای استفاده پس از شست و شو ناحیه تناسلی مقداری از کرم را با کاردک یا با استفاده از دستکش روی پوست و مو ناحیه تناسلی قرار دهید. مدت زمان قرار دادن کرم با توجه به قدرت آن متفاوت است اما معمولا چیزی بین5 تا 10 دقیقه زمان لازم است. پس از گذشت زمان، با استفاده از کاردک اقدام به حذف و تراشیدن مو کنید و سپس محل را با آب ولرم بشورید.


مطالب پیشنهادی: نحوه استفاده از کرم موبر واژن


سخن آخر

در این مقاله به معرفی بهترین کرم موبر تناسلی و خصوصیات آن پرداخته شد. تفاوت‌های کرم موبر زنانه و مردانه مورد بررسی قرار گرفت و بهترین کرم موبر مو موجود در بازار معرفی شد. امیدواریم این مطلب برای شما مفید باشد. در پایان از شما می‌خواهیم از طریق کامنت نظرات و تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو