خانم‌ها پاییز امسال باید این ۵ لباس را داشته باشید

منبع: نی نی بان

38

1401/7/5

18:23


خانم‌ها پاییز امسال باید این ۵ لباس را داشته باشید

به نقل از مجله دلتا: آیتم‌های مورد نیاز و ضروری برای فصل پاییز باید شامل لباس‌های شیک، به روز و کاربردی‌ای باشند که منجر به ایجاد احساس گرما و راحتی شده و در عین حال زیبا و مدرن به نظر برسند. لباس‌های مناسب پاییز از پارچه‌های با کیفیتی تهیه می‌شوند که گرما ایجاد کرده و به صورتی طراحی شده‌اند که شیک باشند و با لباس‌های دیگر هم همخوانی داشته باشند. در این مطلب به موضوع انواع لباس های مناسب پاییز امسال می‌پردازیم.

انوع لباس های مناسب پاییز امسال

شلوار جین‌های تیره

شلوار جین‌های تیره بهترین گزینه برای کمک به انتقال از فصل گرما به سمت پاییز هستند. برای شلوار جین می‌توانید رنگ‌های خنثی مانند مشکی، طوسی یا آبی پررنگ که به سادگی با بلوز فلانل ست می‌شوند را انتخاب کنید. درصورتی‌که می‌خواهید شلوار جین‌تان عنصری درخشان در استایلتان باشد رنگ‌هایی مانند قهوه‌ای شکلاتی، سبز زیتونی، قرمز تیره یا نارنجی مایل به قرمز را انتخاب کنید.

خانم‌ها پاییز امسال باید این ۵ لباس را داشته باشید

پیراهن یکسره

این مدل پیراهن یک انتخاب راحت اما شیک برای فصل پاییز به شمار می‌رود. در ابتدا می‌توانید یک پیراهن یکسره‌ نخ پنبه یا جین را با بوت‌های جلو باز یا بوت‌های پاشنه بلند دارای پاشنه‌ قطور ست کنید. همزمان با سرد شدن هوا این پیراهن‌ها را با بوت‌های مخمل جورابی خیلی بلند و رویی کشباف پشمی بلند هم می‌توانید بپوشید.

سویشرت نخ پنبه

سویشرت نخ پنبه یکی از ملزومات جذاب و راحت کمد لباس در فصل پاییز است. در صورت امکان طرح چهارخانه‌ای را انتخاب کنید که چند رنگ مختلف داشته باشد. سویشرت بژ یا سفید انتخاب‌های بسیار خوبی برای ترکیب با هرگونه شلوار جین هستند اما رنگ‌های خنثای تیره‌تر با لگ‌های چرم مشکی بهتر ست می‌شوند.

خانم‌ها پاییز امسال باید این ۵ لباس را داشته باشید

لگ

لگ‌ها یکی از گزینه‌های بسیار عالی برای استایل‌های غیررسمی و اسمارت کژوال به شمار می‌روند. با استفاده از لگ‌ها می‌توان استایل‌های رسمی و غیررسمی بسیار متنوعی را ایجاد کرد. امکان ترکیب کردن لگ‌ها با پیراهن یکسره یا سویشرت و یک کت گرم هم وجود دارد. در نهایت برای کفشی که باید با آن‌ها ست کنید می‌توانید لوفر مخمل یا برای استایل‌های شیک‌تر بوت‌های بلند تا زانو را انتخاب کنید.

کاپشن آستین حلقه‌ای

درصورتی‌که به دنبال لباس گرم و شیک هستید، حتما کاپشن آستین حلقه‌ای را به کمد لباس خود اضافه کنید. کاپشن‌های آستین حلقه‌ای در رنگ‌های بسیار متنوعی وجود دارند اما سعی کنید رنگ‌های خنثی را انتخاب کنید تا بتوانید به راحتی آن‌ها را با لباس‌های دیگر ست کنید. این مدل کاپشن‌ها به خوبی با سویشرت‌های سبک، لگ‌ها، شلوارهای جین و کفش‌های کتانی ست می‌شوند.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو