همه چیز در رابطه با خرید انگشتر که باید بدانید

منبع: زیبامون

34

1401/7/5

18:24


در حقیقت راهنمای خرید انگشتر طلا مردانه و زنانه به شما کمک خواهد کرد بهترین انتخاب را برای خرید انگشتر داشته باشید. سعی کنید از کارشناسان و متخصصین این حوزه در حین خرید کمک بخواهید. در زیر چندین نکته در رابطه با خرید ذکر شده است که باید بررسی کنید، لذا لازم است ادامه مطلب را بررسی کنید.

همه چیز در رابطه با خرید انگشتر که باید بدانید

نکات مهم جهت خرید انگشتر

نکات زیر جهت خرید انگشتر ذکر شده است. جزئیات مهمی که در حین خرید عالی باید در نظر داشته باشید:

1. اعتماد

اعتماد کنید. این امر در هنگام خرید انگشتر زنانه بسیار اساسی است. فردی که این کار را به او می سپارید، باید بسیار قابل اعتماد باشد. زمانی که در مرحله ثبت سفارش هستید، بسیار مهم است که از خرید خود مطمئن باشید.

2. انتخاب بهترین انگشتر

در نظر گرفتن سبک هایی که قبلاً استفاده شده و سفارش داده شده است و در نظر گرفتن سلیقه ها چیزی است که معمولاً به آن توجه دقیقی می شود. مشتریان ما اغلب هنگام خرید به ویترین توجه می‌کنند و به سبک ‌هایی که همسرشان به آنها اشاره می‌ کند و نظر می ‌دهد با دقت گوش می‌ دهند. سبک ‌های موجود جواهرات در کنار ترجیحات شخصی، شاخص خوبی هستند. امروزه استفاده از انگشتر سفارشی بسیار متداول شده است، زیرا برخلاف بسیاری از جواهرات دیگر، به صورت روزانه استفاده می شود و طرحی است که در برابر مدهای گذرا مقاومت می کند و در برابر سایش مقاوم است.

3. فکر کردن از قبل به طرح و مدل انگشتر

امروزه طرح ها، مدل ها و ابعاد و اندازه های مختلفی برای خرید انگشتر موجود است، کافیست بسته به سیلقه و علاقه خود یکی را انتخاب و برگزینید. سعی کنید در حین انتخاب انگشتر زنانه متناسب با انگشت خود طرح دلخواه خود را انتخاب و خریداری کنید، چرا که ابعاد بزرگ یا خیلی کوچک انگشتر به انگشتان شما آسیب وارد می کنند، لذا در حین انتخاب دقت کافی را داشته باشید. یک طراحی دقیق تر انگشتر سفارشی شده ممکن است نیاز به ایجاد یک حلقه با شکل خاص داشته باشد. برخی از سبک‌ های غیرمعمول، مدل های از پیش طراحی‌ شده‌ای دارند که به آسانی می توانید آن ها را انتخاب و بررسی کنید.

هر آنچه که باید در مورد خرید انگشتر بدانید

اگر منتظر خرید انگشتر طلا زنانه مردانه هستید، حتماً باید چند نکته را در ذهن داشته باشید تا بتوانید انتخاب درستی را داشته باشید.

1. شکل انگشتر بیشتر اهمیت دارد

قبل از برش، رنگ، شفافیت و قیراط یک انگشتر، تصور کنید که شما (یا شریک زندگیتان) چه شکلی را دوست دارید. شکل هندسی و واقعی انگشتر بسیار مهم است، سعی کنید در ابتدا انگشتر سفارشی خود را به جواهرساز نشان داده و توضیح دهید تا او بتواند بهترین مدل شما را طراحی کند.

2. ساخت و طراحی مناسب

یک طراحی و تنظیم با کیفیت انگشتر، می تواند رنگ یک حلقه انگشتر را به خوبی ایجاد کند. سنگ انگشتر گرد کلاسیک در یک قاب، ظاهری تازه و مدرن به آن می بخشد. یک قاب بیضی شکل می تواند در یک انگشتر زیباتر به نظر برسد. به دست آوردن ترکیب مناسب و شکل انگشتر بسیار مهم و کلیدی است.

3. در حین انتخاب از شریک زندگی خود کمک بخواهید

در حین خرید انگشتر سفارشی شده، این روزها کاملاً عادی است که زوج ‌ها با هم خرید کنند، اما اگر بیشتر یک خانواده سنت ‌گرا هستید و می‌ خواهید شریک زندگی ‌تان را با حلقه ‌ای که دوستش خواهد داشت غافلگیر کنید، حتماً کمی تحقیقات در این حوزه انجام دهید. می توانید از بهترین دوست یا خواهر و برادر آنها کمک بخواهید، اما اگر تصمیم دارید به کسی نگویید، به جواهراتی که از قبل استفاده می کنند، توجه کنید. بیشتر پلاتین و نقره ای استفاده می کند یا زرد و طلایی؟ آیا آنها به سمت جواهرات قدیمی در مقایسه با قطعات ساده و مدرن جذب می شوند؟ به مدت چند هفته توجه کنید و یادداشت های ذهنی خود را یادداشت کنید تا سبک و علاقه آنها را متوجه شده و به خرید اقدام کنید.

4. نوع فلز را در نظر بگیرید

وقتی صحبت از انواع متنوعی از انگشتر زنانه به میان می ‌آید، فلزات مختلفی برای انتخاب دارید که باید آن ها را در نظر بگیرید. یکی از انتخاب های محبوب پلاتین است، این بادوام ترین انتخاب است، به خصوص که درجه خلوص بالایی دارد و آن را به یک انتخاب ضد حساسیت عالی برای افرادی که پوست حساسی دارند تبدیل می کند. انگشتر طلایی هم گزینه بسیار مناسبی برای افراد بالاخص خانم ها است. فراتر از پلاتین و طلا، ممکن است پالادیوم (که رنگ خاکستری ‌تری نسبت به پلاتین دارد) را نیز در نظر بگیرید.

5. با بودجه خود کار کنید

سعی کنید در حین خرید انگشتر سفارشی، بهترین حلقه ای را که می توانید بخرید، بدون اینکه بدهی بزرگی داشته باشید. سعی کنید شفافیت و درخشش انگشتر را در نظر بگیرید. قبل از زیبایی و درخشش، کیفیت و جنس کالای شما بسیار حائز اهمیت است، سعی کنید حتما از جواهرساز بخواهید بهترین کیفیت و جنس انگشتر را برای خرید به شما ارائه دهد.

عوامل موثر دیگر در بررسی انگشتر زنانه مردانه

امروزه طراحی و سبک انگشترهای مردانه و زنانه بسیار فرق کرده است، سعی کنید حتما در حین خرید به طرح آن توجه کافی را داشته باشید. همیشه جستجوی جواهر خود را با توصیه های دوستان و خانواده شروع کنید. فروشگاه های معتبر مکان های شروع خوبی هستند. زنجیره های بزرگ و مشهور اغلب قابل اعتماد هستند و فروش خوبی را ارائه می دهند.

به یاد داشته باشید که پس از سفارش، رسیدن انگشتر ممکن است تا شش هفته طول بکشد، که اگر آن را سفارشی طراحی کرده باشید، احتمالاً بیشتر خواهد بود. اگر می خواهید داخل انگشتر را حکاکی کنید، هنگام سفارش حتما کتیبه را درخواست کنید. هنگامی که مشخص کردید که جواهرات شما از چه نوع فلزی ساخته شده است، می توانید به راحتی ارزش قطعه خود را تعیین کنید.

برنامه های بسیاری وجود دارد که می توانید دانلود کنید تا ارزش واقعی برای فلزات گرانبها را به شما ارائه دهند. یکی از برنامه هایی که بسیار مفید است، برنامه ScrapIt توسط KITCO است. می توانید این برنامه را از فروشگاه برنامه GooglePlay یا فروشگاه اپل دانلود کنید. این نرم افزار ارزش بازار فعلی طلا، نقره و پلاتین را به شما می دهد و به شما امکان می دهد یک مقدار تقریبی را برای انگشتر سفارشی خود دریافت کنید.

سخن پایانی

گرانبهاترین و مطلوب ترین فلزات طلا است. طلا هزاران سال است که بسیار پرکاربرد است و به یک کالای پرمصرف تبدیل شده است. طلا یک فلز بسیار نرم است که آن را به یکی از بهترین فلزات برای ساخت جواهرات تبدیل می کند. در خالص ترین شکل خود، طلا برای استفاده بسیار نرم است و اغلب با فلزاتی مانند روی یا مس مخلوط می شود.

در مجموع سعی کنید در حین خرید انگشترطلا زنانه مردانه از متخصصین و کارشناسان معتبر در این حوزه راهنمایی بخواهید. سعی کنید کیفیت و جنس انگشتر را بررسی کنید، از لحاظ نوع فلز هم آن ها را بررسی و ارزیابی کنید. چیزی که در اینجا مهم است این است که انگشترهایی با سنگ های سنگین قیمت های بالاتر و انگشترهایی با سنگ های سبک تر قیمت های کمتری دارند. بهتر است بسته به طرح و سلیقه انتخابی خود، یکی را انتخاب و سفارش دهید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو