دانلود مجله Astronomy – نوامبر ۲۰۲۲

دانلود مجله Astronomy – نوامبر ۲۰۲۲


منبع: دانلود ها

53

1401/7/5

18:26


1/5 - (1 امتیاز)

Astronomy – مجله ستاره شناسی

| شماره نوامبر ۲۰۲۲ اضافه شد |

مجله-Astronomy

مجله Astronomy یکی از بهترین مجلات ایالات متحده است که در مورد ستاره شناسی و علم نجوم صحبت می‌کند. منجمان مختلفی در این مجله مصاحبه‌های ارزشمندی دارند و می‌توانید به عنوان یک آماتور یا حرفه‌ای، ستون‌های ارزشمند این مقاله را دنبال کنید. شما می‌توانید تصاویر جذابی از آسمان مشاهده کرده و عکس‌های نجومی ارسال شده توسط خوانندگان را نیز مشاهده کنید. علاقه‌مندان به نجوم، در این مجله می‌توانند علم روز دنیای ستاره شناسی را دنبال کرده و حتی در مورد اختر فیزیک نیز اطلاعات جامعی را کسب کنند. خوانندگان این مجله عمومی هستند و مطالب چندان به ورطه تخصص راه پیدا نکرده است. شما می‌توانید علاقه خود را با این مجله دنبال کرده و به عنوان یک راه ورود اساسی برای علم نجوم از آن بهره ببرید.

آوریل ۲۰۲۱

در این شماره از مجله، به سراغ سیاره‌های سختی خواهیم رفت که دانشمندان اطلاعات خوبی از آن‌ها کسب کرده‌اند. در بخش ویژه، اولین فضا پیمایی را خواهیم دید که برای کودکان طراحی شده است و ایده‌های جذاب آن را دنبال خواهیم کرد. در بخش دیگری از مجله، یک سری مصاحبه جذاب نیز وجود دارد.

مجله-Astronomy

می ۲۰۲۱

این شماره از مجله Astronomy، به سراغ ستاره‌های کشف شده دیگری می‌رود که توسط ناسا ثبت شده است. از اکتشافات جدید این سازمان خواهیم گفت و آینده را در سال ۲۰۲۱ مرور خواهیم کرد. در بخش دیگری از مجله، آپولو ۱۴ را در یک صحنه سه بعدی خواهیم دید که می‌تواند برای کاربران زیادی جذاب باشد.

مجله-Astronomy

ژوئن ۲۰۲۱

شماره جدید مجله Astronomy به سراغ سیاره خودمان رفته و تحلیل نجومی در مورد آن خواهد داشت. مجله به زمین از دید یک سیاره نگاه کرده و آن را از دیدگاه علمی بررسی می‌کند و در کنار آن، به آینده زمین نیز خواهد پرداخت. در بخش ویژه، عصر جدیدی از دانشمان در مورد جاذبه را مرور خواهیم کرد و سپس به سراغ تلسکوپ کوچکی خواهیم رفت که به کشف المان‌های جدید در علم نجوم کمک زیادی کرده است.

مجله-Astronomy

جولای ۲۰۲۱

در این شماره قصد داریم که در مورد یکی از فضاهای عمیق فضا صحبت کرده و ببینیم که دانشمندان تا کنون چه کشف‌هایی از آن داشته‌اند. از نحوه دیدن پلوتون از کره زمین صحبت کرده و مباحث و اخبار پیرامون ستاره شناسی را در طول ماهی که گذشت بررسی خواهیم کرد.

مجله-Astronomy

آگوست ۲۰۲۱

این شماره به مشاهده سیاره ژوپیتر در بهترین حالت خود پرداخته و تصاویر خوبی را برای شما خواهد داشت. می‌توانید به نزدیک‌ترین اکتشافات از روی کره ماه پیداخته و اطلاعت جالبی را در این راستا کسب کنید. در ادامه به سراغ آسمان رفته و نور ستارگان را در فصل تابستان بررسی خواهیم کرد.

مجله-Astronomy

سپتامبر ۲۰۲۱

این شماره به Dark Matter پرداخته و می‌توانید اطلاعات جالبی از کهکشان در این موضوع کسب کنید. در ادامه مقالات جالبی را هم خواهیم داشت که به پدیده‌های مختلف کهکشان پرداخته و نکات جالب تحقیقاتی دانشمندان را برای شما خواهند داشت.

مجله-Astronomy

اکتبر ۲۰۲۱

در این شماره به سراغ ستاره‌های جدیدی خواهیم رفت که توسط دانشمندان کشف شده است. از تلسکوپ فضایی قدرتمندی خواهیم گفت که به اطلاعات جدیدی دست یافته است و در ادامه هم گام‌های ساده‌ای را برای فضانوردی زیبایی خواهیم دید که در گذشته برداشته شده است.

مجله-Astronomy

سپتامبر ۲۰۲۱

در این شماره می‌توانید بیشتر با سیاره مریخ اشنا شده و دانسته‌های انسان را در طول ۵۰ سال ایر بررسی کنید. از مقاله‌های بیشتری هم صجبت کرده و تغییر و تحولات منظومه شمسی را مورد بررسی قرار می‌دهیم. این شماره جشن ۶۰ سالگی ورود انسان به فضا را نیز تحلیل می‌کند.

مجله-astronomy

دسامبر ۲۰۲۱

در این شماره می‌توانید از مواد تشکیل دهنده سیاره‌ها اطلاعات کامل را دریافت کنید. مقاله‌های جالبی در مورد ستارگان هم آمده است و می‌توانید اخبار مهم پیرامون کهکشان و فضا را مطالعه کنید. تصاویری از سیاره‌های مختلف از جمله زحل در این شماره آمده است.

مارس ۲۰۲۲

در این شماره اطلاعات بسیار جالبی پیرامون هوای طوفانی در اطراف سیاره‌ها ارائه خواهیم کرد. علم نجوم همواره در حال پیشرفت است و نکات جالب دیگری در این رابطه ارائه خواهد شد. از فعالیت خورشید هم گفته و پیش بینی هایی را برای سال ۲۰۲۴ خواهیم داشت.

مجله-Astronomy

ژوئن ۲۰۲۲

در این شماره جهان هستی به‌صورت ویژه بررسی می‌شود و می‌تتوانید ببینید که Cosmos چگونه دور هم جمع شده و جهان هستی را شکل داده‌اند. در کنار تمام این موارد هم به سراغ تاریخچه شکل گیری ماه رفته و مباحث تاریخی جالبی را پیرامون آن بررسی می‌کنیم.

مجله-Astronomy

جولای ۲۰۲۲

این شماره شامل ۵۰ مورد از بهترین صحنه‌هایی است که در فضا رخ داده و در تاریخ صبح شده است. این صحنه‌های جالب را می‌توانید با کیفیت بالایی در این شماره مشاهده کرده و ذخیره کنید. توضیحاتی هم در مورد هر کدام از آن‌ها داده می‌شود.

مجله-Astronomy

آگوست ۲۰۲۲

در این شماره قرار است که از رازهای سیاره مشتری برای شما گفته و با بزرگ‌ترین سیاره منظومه بیشتر آشنا شویم. اطلاعات و نکات دیگری مانند نحوه تماشای پلوتو و علوم عجیب پیرامون نجوم هم مطرح خواهد شد که دنبال کردن آن‌ها در این شماره جالب به نظر می‌رسد.

مجله-Astronomy

نوامبر ۲۰۲۲

در این شماره می‌توانید آینده مربوط به فضا را مرور کرده و به سراغ اطلاعاتی در مورد ستاره‌ها بروید. در ادامه هم مقالات دیگری خواهیم داشت که می‌توانید در مورد فضا آن‌ها را مطالعه کنید. این شماره به سیاه چاله‌ها هم پرداخته و داده‌های جدید دریافتی را مرور می‌کند.

مجله-Astronomy

info

Astronomy is a monthly American magazine about astronomy. Targeting amateur astronomers, it contains columns on sky viewing, reader-submitted astrophotographs, and articles on astronomy and astrophysics for general readers.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

مجله Astronomy

دانلود شماره نوامبر ۲۰۲۲ – با حجم ۳۹ مگابایت (جدید)

دانلود شماره آگوست ۲۰۲۲ – حجم ۳۱ مگابایت

دانلود شماره جولای ۲۰۲۲ – حجم ۳۸ مگابایت

دانلود شماره ژوئن ۲۰۲۲ – حجم ۳۱ مگابایت

دانلود شماره مارس ۲۰۲۲ – با حجم ۲۶ مگابایت

دانلود شماره دسامبر ۲۰۲۱ – حجم ۲۸ مگابایت

دانلود شماره سپتامبر ۲۰۲۱ – حجم ۱۱ مگابایت

دانلود شماره اکتبر ۲۰۲۱ – حجم ۹ مگابایت

دانلود شماره سپتامبر ۲۰۲۱ – حجم ۱۲ مگابایت

دانلود شماره آگوست ۲۰۲۱ – حجم ۱۰ مگابایت

دانلود شماره جولای ۲۰۲۱ – حجم ۲۶ مگابایت

دانلود شماره ژوئن ۲۰۲۱ – حجم ۳۰ مگابایت

دانلود شماره می ۲۰۲۱ – حجم ۲۸ مگابایت

دانلود شماره آوریل ۲۰۲۱ – حجم ۲۶ مگابایت

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو