جدیدترین اصول ست کردن لباس زنانه

جدیدترین اصول ست کردن لباس زنانه


323

1401/7/5

18:26


C:\Users\pari esmaili\Downloads\جدیدترین اصول ست کردن لباس زنانه1.png

توانایی ست کردن لباس زنانه یکی از مهارت های مهم و ضروری برای خانم هایی است که می خواهند همیشه و در هر جمعی زیباتر به نظر برسند. اینکه بدانید کدام رنگ و مدل از کیف و کفش با هدشال یا روسری و مانتوی شما مناسب است یا اینکه بدانید چه رنگ هایی را بهتر است با هم بپوشید تا شیک و زیبا جلوه کند، می تواند برای شما بسیار کمک کننده باشد.

پس اگر با وجود یک کمد پر لباس، هنوز برای هر مهمانی که می خواهید بروید، نمی دانید کدام لباس ها را با هم بپوشید، احتمالا شما با جدیدترین اصول ست کردن لباس زنانه آشنا نیستید. سعی داریم در ادامه از روش های صحیح ست کردن لباس زنانه صحبت کنیم.

نکات مهم در ست کردن رنگ لباس زنانه

C:\Users\pari esmaili\Downloads\رنگها.png

اگر در خصوص روانشناسی رنگ ها و اینکه کدام رنگ ها مکمل یکدیگر هستند و باهم هارمونی زیباتری را ایجاد می کنند، اطلاعات کافی ندارید، بهتر است به رنگ های موجود در طبیعت بیشتر دقت کنید. طبیعت خود بزرگترین پالت رنگی آموزنده برای ما می باشد. ساده ترین کار این می تواند باشد که لباس هایتان را در بر اساس رنگ های غالب در فصل ها انتخاب کنید.

همچنین بهتر است دایره رنگ ها را بشناسید و بدانید چه رنگ هایی مکمل یکدیگر هستند و بهتر است در کنار هم استفاده شوند. ست تک رنگ یکی از پرطرفدارترین و جدیدترین اصول ست کردن لباس زنانه می باشد و در این روش از رنگ های تیره و روشن یک رنگ مانند آبی استفاده می شود. شلوار جین آبی با یک تی شرت سفید به همراه هدشال یا روسری آبی تیره می تواند تیپ بسیار جذابی برای خانم های جوان باشد. اگر ترکیب یک رنگ را دوست ندارید، به همین ست می توانید یک رنگ گرم مانند بنفش یا قرمز هم اضافه کنید.

اگر لباس شما ترکیبی از رنگ ها است، بهتر است رنگی که بیشترین درصد را به خود اختصاص داده است را برای ست کردن انتخاب کنید.

همچنین می توانید از رنگ های خنثی مانند سفید و خاکستری و مشکی استفاده کنید. این رنگ ها قابلیت ست شدن با بسیاری از رنگ های دیگر را دارد.

ست تیپ اسپرت و مجلسی

اولین نکته ای که باید بدانید این است که هیچ وقت ترکیبی از تیپ اسپرت و مجلسی را نداشته باشید. کفش اسپرت با مانتو کتی و شلوار پارچه ای اصلا مناسب نیست و باید حتما از کفش های مجلسی در این تیپ استفاده کنید.

اهمیت اکسسوری ها در ست لباس زنانه

C:\Users\pari esmaili\Downloads\اکسسوری.png

بیشتر خانم ها علاقه زیادی به اکسسوری ها دارند و البته که آنها نقش بسیار مهمی در شیک و باکلاس جلوه دادن نیز ایفا می کنند. سعی کنید حتما بین اکسسوری ها و تیپ خود یک هارمونی ایجاد کنید. رنگ تل، نوع و رنگ هدشال، گوشواره و عینک و دیگر زیورآلاتی که استفاده می کنید باید با ترکیب رنگی لباس تان ست شود. در استفاده از اکسسوری ها نیز نباید زیاده روی کنیدو برای مثال زیورآلات طلایی و نقره ای را نباید باهم استفاده کنید.

کیف و ساعت مچی شما بهتر است متناسب با تیپ ظاهری تان باشد. استفاده از کوله پشتی برای تیپ های رسمی و مجلسی اصلا زیبا نیست. ایده آل این است که بین کیف و کفش و ساعت مچی شما یک هارمونی رنگی وجود داشته باشد.

اگر از هدشال برای زیبایی بیشتر در کنار رعایت کامل حجاب استفاده می کنید، حتما به رنگ، نوع و جنس آن توجه داشته باشید که با تیپ شما ست شود. این روزها استفاده از هدشال برای خانم ها، به عنوان یکی از جدیدترین اصول ست کردن لباس زنانه شناخته شده است. هدشال های ساده، توربانی، مجلسی و تلی را می توانید متناسب با لباس خود ست کنید.

ست کردن کیف با دامن یا شلوار

اگر کیفی که استفاده می کنید چه به لحاظ مدل و چه رنگ با شلوار یا دامن تان ست باشد، جلوه بسیار زیباتری خواهد داشت. توجه داشته باشید که ست کردن این دو، به معنی هم رنگ بودن آنها نیست. استفاده از کیفی با ترکیب رنگی شلوار یا دامن یا حتی مکمل رنگ آنها با تناژ رنگی مشابه می تواند زیبایی ظاهری شما را دو چندان کند.

استفاده از ترکیب طرح های شلوغ و ساده در تیپ

بهتر است فقط یکی از ارکان تیپ شما دارای طرح های شلوغ باشد، در این صورت می توانید از طرح های ساده برای بقیه لباس ها استفاده کنید. برای مثال اگر مانتوی شما طرح دار است، شال و روسری باید ساده یا تک رنگ باشد. استفاده بیش از حد از طرح های شلوغ باعث بهم ریختگی ذهن می شود و شما را شلخته جلوه می دهد.

نکات مهم ست کردن لباس زنانه

  • قبل از خرید لباس، بهتر است ترکیب آنها را با یکدیگر در ذهن خود تصور کنید و اگر نسبت به هارمونی رنگ ها اشراف کامل را ندارید، حتما از دایره چرخه رنگی استفاده کنید با در طبیعت به دنبال بروز آن باشید.
  • توجه داشته باشید که شاید طبق اصول مد و فشن، ترکیب یکسری لباس ها باهم، بسیار جذاب باشد، ولی نکته مهم تر این است که آیا این ترکیب رنگ یا مدل لباس، برای شما هم مناسب است؟ پس برای انتخاب تیپ ظاهری حتما به ویژگی های خود مانند قد، لاغری یا چاقی یا رنگ پوست خود نیز دقت کنید.

سخن آخر

برای اینکه بدانید چه لباسی برای شما مناسب است و چگونه می توانید لباس های خود را با هم ست کنید، باید با نکات مهم انتخب رنگ و مدل آشنا باشید. اگر بخواهید براساس جدیدترین اصول ست کردن لباس زنانه در جمع های دوستانه یا رسمی خود ظاهر شوید، باید علاوه بر دانستن نکات اولیه در خصوص رنگ ها یا تناسب لباس ها با یکدیگر، ویژگی های ظاهری خود را نیز در نظر بگیرید تا بتوانید بهترین تیپ را برای خود انتخاب کنید و همیشه در جمع عزیزانتان بدرخشید.

 

۵/۵ - (۱ امتیاز)

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو