فال و طالع ماهانه مهر

فال و طالع بینی ماهانه متولدین فروردین

این ماه هر کس که در گوشتان حرف های یاس آور می خواند از خودتان دور کنید، این روحیه شکست خورده و افسرده برازنده شما نیست. خیلی ها چشم امیدشان به شماست، اعتماد به نفستان را بالا ببرید و به دیگران نیز انگیزه بدهید. در موقعیت های مختلف یکسان عمل نکنید. از تعطیلات اوایل ماه استفاده کنید و به سفری کوتاه بروید. برای انجام کار نیکی که فرصتش دست می دهد زمان را از دست ندهید. زندگی را به خودتان سخت نکنید، اوضاع را هرجور که نگاه کنید همان می شود. صبح که از خواب بیدار می شوید با موسیقی که دوست دارید روزتان را شروع کنید. سنگ صبور یکی از دوستانتان خواهید بود، وقتی به حرفهای او گوش می دهید تازه متوجه می شوید که در زندگی خودتان چه اشتباهی کرده اید. احساس امنیت را به خانه تان بیاورید. برای دوستی قدیمی ارزش بیشتری قائل شوید.

بهترین روز ماه برای شما: ۱۷ مهر

بدترین روز ماه برای شما: ۳۰ مهر

فال ماهانه متولدین اردیبهشت

مهرماه برای تغییرات جدید خود و خانواده تان را آماده کنید. در مورد موضوعی امکان دارد بخواهید احساسی تصمیمی بگیرید اگر کمی منطقی باشید از تصمیمتان پشیمان نخواهید شد، یادتان باشد تا واقعا چیزی اتفاق نیافتاده در موردش با دیگران صحبت نکنید. اگر در خانه یا اجتماع مسئولیتی به شما محول شد بدانید که درحال سنجیده شدن هستید، بی گدار به آب نزنید. کارهایتان را با تمرکز و دقت بیشتری انجام دهید. برای خرید چیزی گران قیمت بهتر است دوباره فکر کنید یا با شخصی مشورت کنید. سرمایه گذاری کوچکی را فراموش نکنید، سریع به سود دهی خواهد رسید. سعی نکنید نظر خود را به دیگران تحمیل کنید. همیشه از خودتان انتظار موفقیت نداشته باشید. همان جایی که احساس می کنید به بن بست رسیده اید درها گشوده خواهند شد.

بهترین روز ماه برای شما: ۸ مهر
بدترین روز ماه برای شما: ۲۰ مهر

 

فال ماهانه متولدین خرداد

برای انجام دادن کاری واهمه دارید، همین ترس باعث می شود قدرتتان برای انجام دادن آن کم شود، حتی اگر کاری که انجام می دهید درست از آب در نیاید بهتر از این است که همیشه در فکر انجام آن بمانید. همه در زندگی شان اشتباه می کنند، اگر از حسرت خوردن بترسید بهتر است. به بچه ها فرصت بازی و تفریح بدهید و اگر امکانش را دارید با آنها وارد بازی شوید. در مورد چیزی که امکان از دست دادنش هست خطر نکنید. این ماه در زمینه تخصصی با مشکل مواجه خواهید شد، فقط از افراد متخصص کمک بخواهید . بعضی وقتها سکوت بهترین پاسخ است، حاضر جوابی نکنید. برای بدست آوردن آنچه که در سر دارید باید سخت تلاش کنید. مهرماه پیشنهادهای زیادی را می شنوید سعی کنید بهترینش را با توجه به وضع موجودتان انتخاب کنید.

بهترین روز ماه برای شما: ۹ مهر

بدترین روز ماه برای شما: ۲۳ مهر

فال و طالع بینی ماهانه متولدین تیر

در این ماه اگر شرایط مالیتان اجازه می دهد به دانش آموزی کمک کنید. منتظر نباشید معجزه شود، خودتان آستین هایتان را بالا بزنید و مشغول شوید. عشق به سراغتان می آید یادتان باشد هرچه شناخت بیشتر باشد پشیمانی کمتر است، هر کسی ممکن است شکست بخورد بهتر است تقصیر را به گردن دیگران نیندازید. خرید وسایل شخصی جدید برای روحیتان خوب است. تغییر مکان برایتان پیش می آید. ضرر بوجود آمده چند وقت اخیر به زودی جبران می شود. به ظاهرتان بیشتر توجه کنید این اواخر کمی بی خیال به نظر می رسید. برای امضای قراردادی از یک فرد متخصص کمک بگیرید. در رانندگی احتیاط کنید در مورد مسئله کاری کنترل اوضاع برایتان سخت می شود دست و پای خود را گم نکنید مسئله را چندبار به دقت مرور کنید تا بهترین گزینه و راه حل را پیدا کنید.

بهترین روز ماه برای شما: ۲۱ مهر

بدترین روز ماه برای شما: ۸ مهر

 

فال ماهانه متولدین مرداد

کارهایتان آنقدر زیاد شده اند که وقت سر زدن به اقوام و دوستان را ندارید. اگر فرزندی دارید که مشغول تحصیل هست با مدرسه ی او در ارتباط باشید. برای یکی از دوستانتان حامی و پناهگاه خواهید بود. وسایل جدیدی برای محل کار یا منزلتان بخرید. این ماه برای دادن یک پیشنهاد مراقب باشید پایتان را از اندازه گلیمتان درازتر نکنید، کاری را که میدانید باید انجام دهید به تاخیر نیاندازید.مژده که روزگار خوش در راه است از لحظات خوبتان با دوستانتان لذت ببرید و تا میتوانید از هر فرصتی استفاده کنید تا سنگینی فشارهای کاری این اواخر را کمتر احساس کنید. اگر کسی برایتان درد و دل کرد آرزوهای او را کوچک نشمارید. اگر کار فرما هستید برای افرادی که زیر دستتان هستند به غیر از حقوق مزایایی را هم در نظر بگیرید. چهره اصلی تان را پشت اخم و نقاب پنهان نکنید.

بهترین روز ماه برای شما: ۲۶ مهر

بدترین روز ماه برای شما: ۱۶ مهر

 

فال و طالع بینی ماهانه متولدین شهریور

بر سر قرارهایتان زودتر از موعد حاضر شوید. اگر احساس می کنید از شغلتان خسته شده اید، به شغل دیگری فکر کنید. اگر لازم است کلاسها و دوره های جدید را بگذرانید. باید بتوانید از پس تصمیماتی که می گیرید بر بیایید. اوایل این ماه بهتر است به فکر مسافرت باشید تا آب و هوایی عوض کنید. شاید وقت آن رسیده که با آنچه که شما را می ترساند روبروشوید. اگر بیمه ندارید در فکر داشتن بیمه نامه ایی برای خود و اموالتان باشید!! برای اینکه در دل دیگران جایی پیدا کنید سعی کنید آنان را مورد تحسین قرار دهید و نکات مثبت شان را ببینید. لازم است با خودتان خلوت کنید برای رسیدن به آنچه نیت تان هست سعی کنید خلاق و مبتکر باشید حتی اگر این مسئله باعث شود کمی عجیب و غیر عادی به نظر برسید. دورهم بودن را تجربه کنید خودتان را برای تغییر و تحول های مثبت آماده کنید.

بهترین روز ماه برای شما: ۱۳ مهر

بدترین روز ماه برای شما: ۲۷ مهر

 

طالع بینی ماهانه متولدین مهر

در این ماه اطراف خود را با افرادی که خوش مشرب هستند پر کنید. در حال حاضر بهتر است از انجام کارهایی که برایتان ناخوشایند و غیر جذابند پرهیز کنید. برای چند ساعتی دنیای اطراف خود را تعطیل کنید. دور اندیشی و تدبیر شما به موقع به کمکتان خواهد آمد. از عهده انجام کاری که فکرتان را به خود مشغول کرده به خوبی بر می آیید. فرصت شناس باشید و سکوت کنید، لزومی ندارد در پی توجیه کاری باشید. در ارتباط با دیگران صداقت بیشتری داشته باشید، افکارتان را برای دیگران بیان کنید اما بخاطر داشته باشید که تنها صداقت مهم نیست بلکه باید شنونده خوبی هم باشید. فردی در اطرافتان هست که احساسات خود را نشان نمی دهد، دلیلش صرفا این است که او ضربه روحی خورده، به او فرصت بدهید که به شما اعتماد بکند. از توانایی های بالقوه خود استفاده کنید و قدر خودتان را بدانید.

بهترین روز ماه برای شما: ۶ مهر

بدترین روز ماه برای شما: ۲۵ مهر

 

فال ماهانه متولدین آبان

آنقدر به دنیا دل نبندید که از بالا و پایین شدن آن بهم بریزید، شاید بهتر باشد که همیشه روی طرز فکر و عقایدتان پافشاری نکنید. موضوعی که برای شما خیلی مهم است، ممکن است در دیگری احساسی را بر انگیخته نکند. مهر ماه ممکن است با شنیدن یک پیشنهاد به شدت برافروخته شوید، بخصوص اگر دیگران با شما هم عقیده نباشند. اجازه بدهید تصمیمات چند روزی به تعویق بیافتند تا بعد به یک راه حل مناسب برسید. از کسی که از شما پول قرض می گیرد حتما رسید بگیرید. هر زمانی که در جهت کار تازه و جدیدی قدم بر می دارید هیچ چیز نمی تواند مانع شما بشود. در مذاکرات موفق خواهید شد. اکنون زمان شکیبایی و احتیاط است. اگر بتوانید روحیه و خصوصیات همکار خود را بهتر بشناسید، در کارها موفق تر خواهید بود، شناخت متقابل به تفاهم و همکاری جدی تر منجر خواهد شد.

بهترین روز ماه برای شما: ۱۱ مهر

بدترین روز ماه برای شما: ۱۸ مهر

 

طالع بینی ماهانه متولدین آذر

با سعه صدر به استقبال عزیزی بروید و نا امید نباشید. مهر ماه درهای رحمت به روی شما گشوده خواهند شد. شما فکر می کنید یکی از همکاران یا آشنایان را خیلی خوب می شناسید، لازم است در رابطه تان با او تجدید نظر کنید. در واقع این شخص به دلیل حسادت نمی تواند خوشحالی و موفقیت شما را ببیند. برای به دست آوردن هر چیزی سخت تلاش می کنید و به ندرت چیزی را به آسانی به دست می آورید. این اواخر بیش از حد در کار غرق شده اید و فرصتی برای استراحت کافی و در کنار خانواده بودن نداشته ‌اید. بین کار و تفریح تعادل ایجاد کنید. شخصی رفتار عجیبی دارد او با این کار تنها می‌خواهد حس کنجکاوی شما را بر انگیزد، شرایط را کنترل کنید. در مورد مسائل احساسی، لازم نیست با سیاست رفتار کنید و هر لحظه سعی کنید تا گامی به جلو بردارید یا اتفاق بعدی را حدس بزنید.

بهترین روز ماه برای شما: ۵ مهر

بدترین روز ماه برای شما: ۲۹ مهر

 

فال ماهانه متولدین دی

یک پیشنهاد جدید می تواند روزهای تان را از یکنواختی در بیاورد شما عاشق رقابت هستید، خوشبختانه شما خوش بین هستید و این سبب می شود از فرصتی که پیش می آید به نفع احسن استفاده کنید. در این ماه بر خلاف میل خود ناچار می شوید با کسی قطع رابطه کنید که هرگز تصورش را هم نمی کردید. چرخ روزگار در آستین خود طرح ها و برنامه های جدیدی دارد با صبر و حوصله به امور عقب افتاده رسیدگی کنید. از عشقی سطحی دوری کنید و به هر کسی دست دوستی ندهید در رابطه تان با شخصی به طور غریزی اگر مشکلی در میان باشد متوجه می شوید، شاید بهتر باشد کمی از او فاصله بگیرید. درک و آگاهی تان شما را به سمت مسیری سود بخش می کشاند کمی بیشتر از همیشه ماجراجو باشید اما مراقب اطرافیان خود هم باشید. هرگز در کار دیگران تجسس یا دخالت نکنید.

بهترین روز ماه برای شما: ۱۲ مهر

بدترین روز ماه برای شما: ۲۴ مهر

 

طالع بینی ماهانه متولدین بهمن

مهر ماه هشیاری خود را حفظ کنید و اجازه ندهید بعضی از حسودان مانع پیشروی در کارها شوند. ذهن خود را بیهوده درگیر مسایل حاشیه ای و بی اهمیت نکنید. از ولخرجی چیزی عایدتان نمی شود و فقط یک محبوبیت زودگذر بدست خواهید آورد. ساده ترین ایده ها اغلب موثر ترین هستند آنچه که به ذهنتان می رسد را بنویسید. از شخصی دلخورید این دلخوری را به فراموشی بسپارید و آشتی کنید. اختلاف عقیده با دیگران برایتان مشکل ساز می شود. با دقت به کارهایتان فکر کنید و نقشه ها و طرح هایتان را اجرا کنید. نگران نباشید همه چیز به خوبی پیش می رود و می توانید به مرحله بعدی بروید. دوستی را باید آزمایش کنید تا میزان صداقت یا عدم صداقت در او آشکار شود. مهربان و در عین حال سخت گیر باشید. در مورد مساله ای رک و صریح نظر خود را بیان کنید.

بهترین روز ماه برای شما: ۱۴ مهر

بدترین روز ماه برای شما: ۳۰ مهر

 

فال و طالع بینی ماهانه متولدین اسفند

شما دیگران را خوب درک می کنید و دوست دارید مصالحه کنید. با یکی از همکاران مشکلی دارید زمان خوبی برای رفع این اختلاف است. برای کسی زحمت کشیده اید که از شما قدردانی و شما را بسیار خوشحال خواهد کرد. مهر ماه کسی به شما پیشنهاد می کند که در پروژه ای مشارکت نمایید. پیش از پذیرفتن باید به خوبی آن را مطالعه و بررسی کنید. این مشارکت اگر بر مبنای تفاهم باشد، نتایج درخشانی در بر خواهد داشت. شما دلسوز هستید و هرچه می کنید برای دل خودتان انجام می دهید نه تایید دیگران. پیغامی که به شما گفته می شود نباید در رفتارتان تغییری ایجاد کند بیشترین استفاده را از این وضعیت ببرید. با مهم ترین فرد زندگی تان تماس گرفته و از شنیدن صدای او آرام شوید. افکار منفی را کنار بگذارید و مثبت اندیش باشید. دل به امور واهی نبندید و به وعده های پوچ دیگران تکیه نکنید.

بهترین روز ماه برای شما: ۷ مهر

بدترین روز ماه برای شما: ۱۹ مهر