بهترین بیمارستان‌ های خصوصی تهران

درست است که سفر به شهر بزرگ تهران برای بسیاری از افراد به‌قصد تفریح و گردش است. اما گاهی اوقات پیش می‌آید که برای اهداف درمانی عازم این شهر شوید.

در نتیجه اولین کاری که باید انجام دهید این است که با بهترین بیمارستان‌های خصوصی شهر تهران آشنا شوید تا بتوانید مراحل درمان خود را به‌راحتی انجام دهید.

امروزه بیمارستان‌های خصوصی کشور توانسته‌اند طرف‌داران زیادی حتی در منطقه خاورمیانه پیدا کنند و این به دلیل امکانات و خدمات پیشرفته آن‌ها است؛ بنابراین اگر شما برای درمان بیماری قصد دارید به شهر تهران سفر کنید با ما همراه باشید؛ زیرا در ادامه می‌خواهیم به معرفی بهترین بیمارستان‌های خصوصی در تهران بپردازیم.

اما قبل از آن با اجاره روزانه سوئیت ارزان در تهران می‌توانید هزینه اقامت خود را تا حد زیادی کاهش دهید و همچنین اقامت چندروزه خود را در این شهر تضمین کنید.

بیمارستان خصوصی تخصصی و فوق‌تخصصی عرفان

بیمارستان خصوصی عرفان برای اولین‌بار در سال ۱۳۸۵ فعالیت خود را آغاز کرد. این بیمارستان دارای ۱۸۰ تخت فعال و شامل اتاق‌های یک تخته، دو تخته و بخش ویژه است.

در این بیمارستان تمام رشته‌های تخصصی و فوق‌تخصصی فعالیت دارند و همچنین به‌عنوان یکی از بیمارستان‌های خصوصی موفق ایران نیز شناخته می‌شود.

از جمله امکانات و خدمات این بیمارستان می‌توان به کافی‌شاپ، تاکسی‌سرویس، پارکینگ مخصوص، امداد، سوپرمارکت، نمازخانه و… اشاره کرد.

اجاره سوئیت در تهران از اسنپ روم انجام می‌شود و به شما کمک می‌کند تا دیگر نگرانی بابت محل اقامت خود نداشته باشید.

بیمارستان تخصصی کسری

 بیمارستان تخصصی کسری

بیمارستان تخصصی کسری باتکیه‌بر اصول علمی و پیشرفته پزشکی و همچنین نیرو‌های انسانی مجرب با رعایت تمامی قوانین و مقررات وزارت بهداشت سعی کرده تا بهترین خدمات را به بیماران خود ارائه دهد.

از جمله بخش‌های این بیمارستان می‌توان به بخش بستری، بخش پرتونگاری، آندوسکوپی، آزمایشگاه و آسیب‌شناسی، طب فیزیکی و توان‌بخشی، کلینیک لیزر، کاشت مو، کلینیک شنوایی‌سنجی و سمعک و… اشاره کرد.

 بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی جم

بیمارستان تخصصی جم دارای نیم‌قرن تجربه در زمینه ارائه خدمات درمانی است و در اوایل دهه ۱۳۴۰ توسط پروفسور هاشمیان و پروفسور ابراهیم سمیعی تأسیس شده است.

از جمله بخش‌های مختلف این بیمارستان می‌توان به بخش آلرژی اطفال و نوزادان، اورولوژی، پوست و مو، تغذیه و رژیم‌درمانی، جراحی زیبایی پلاستیک، بیهوشی، چشم‌پزشکی، جراحی مغز و اعصاب، جراحی عمومی و… اشاره کرد.

بیمارستان فوق‌تخصصی خاتم‌الانبیا

این بیمارستان در سال ۱۳۶۶ برای تأمین نیاز‌های درمانی فوق‌تخصصی مردم تأسیس شد تا دیگر نیازی نداشته باشند برای درمان‌های پیشرفته خود به خارج از کشور سفر کنند.

این مجموعه در زمینه رشته‌های فوق‌تخصصی مانند جراحی قلب، جراحی ستون فقرات، جراحی قفسه سینه و… فعالیت انجام می‌دهد.

از جمله بخش‌های مختلف این بیمارستان می‌توان به کلینیک گوارش، سنگ‌شکنی، تصویربرداری، آزمایشگاه تنفسی، بخش پاتولوژی، طب فیزیکی و توان‌بخشی، مهندسی پزشکی، اکو قلب، تراکم استخوان، لیزردرمانی، شنوایی‌سنجی، تست خواب، مرکز سرطان‌های زنان و… اشاره کرد.

با اجاره آپارتمان مبله در تهران می‌توانید در نزدیکی بیمارستان موردنظر خود اقامت کنید و دیگر مشکلی در رفت‌وآمد خود نداشته باشید.

بیمارستان تخصصی آراد

این بیمارستان بیش از نیم‌قرن تجربه دارد و در سال ۱۳۴۸ با گروهی از پزشکان برای رفع نیاز‌های درمان در مرکز شهر تهران تأسیس شد.

ساختمان این بیمارستان دارای ۱۴۵ تختخواب است که در سال‌های اخیر، تعدادی از سهام‌داران اقدام به توسعه این بیمارستان کرده‌اند.

از جمله بخش‌های مختلف بیمارستان آراد می‌توان به اورژانس، اتاق‌های عمل، بخش شیمی‌درمانی، دیالیز، آنژیوگرافی، مراقبت‌های ویژه، پزشکی هسته‌ای، فیزیوتراپی، آسیب‌شناسی، تصویربرداری پزشکی و… اشاره کرد.

بیمارستان آریا

بیمارستان آریا یکی از قدیمی‌ترین بیمارستان‌های خصوصی شهر تهران است که در سال ۱۳۴۵ توسط اساتید برتر دانشگاه تهران تأسیس شد.

از جمله بخش‌های این بیمارستان می‌توان به بخش داخلی، اتاق عمل جنرال، اورژانس، جراحی زنان و نوزادان و… اشاره کرد. کلینیک‌های تخصصی و فوق‌تخصصی این بیمارستان نیز شامل رادیولوژی، آندوسکوپی و کولونوسکوپی، آزمایشگاه مجهز، پاتولوژی، اکوکاردیوگرافی و… هستند. اگر قصد دارید مراحل درمان خود را در این بیمارستان آغاز کنید می‌توانید با اجاره روزانه سوئیت ارزان در تهران در نزدیکی این بیمارستان اقامت کرده و کار درمانی خود را هرچه زودتر انجام دهید.

بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی امید

بیمارستان خصوصی امید در سال ۱۳۹۵ با بهره‌گیری از تجهیزات پزشکی مدرن ارائه خدمات خود را در سطح بالایی از استاندارد‌های درمانی و بهداشتی بین‌المللی آغاز کرد.

این مجموعه شامل بخش‌های مختلفی مانند جراحی عمومی، آندوسکوپی، ژنتیک، پوست و زیبایی، ناباروری، گوارش، گوش و حلق و بینی، مغز و اعصاب و… است.

تمامی پزشکان این مجموعه دارای تخصص و تجربه فراوانی بوده و با بهره‌گیری از تجهیزات پزشکی مدرن و پیشرفته روز دنیا آماده‌ی خدمت‌رسانی در سطح بین‌المللی هستند.

بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی امید

جمع‌بندی

ازآنجایی‌که دغدغه اصلی بسیاری از گردشگران اجاره محل اقامت است می‌خواهیم یک پیشنهاد جذاب برای اقامت به شما بدهیم.

پیشنهاد ما این است که شما می‌توانید از طریق سایت اسنپ روم اقدام به اجاره روزانه سوئیت ارزان در تهران روزانه کنید.

سایت اسنپ روم بیشتر در زمینه اجاره اقامتگاه‌های مقرون‌به‌صرفه فعالیت می‌کند و این اقامتگاه‌ها در نقاط مختلف شهر قرار دارند که به شما این اجازه را می‌دهند در هر منطقه‌ای که دوست دارید اقدام به اجاره سوئیت در تهران کنید.

اگر با مشکل مواجه شدید یا سؤالی برای شما پیش آمد می‌توانید از پشتیبانی اسنپ روم در هر ساعت از شبانه‌روز، کمک بگیرید.

همچنین اجاره خانه مبله در تهران هم از طریق سایت و هم از طریق اپلیکیشن اسنپ روم انجام می‌شود.