چرا باید در سفر کیش ویلا اجاره کرد؟

چرا باید در سفر کیش ویلا اجاره کرد؟


منبع: پارس ناز

27

1401/7/5

18:32


چرا باید در سفر کیش ویلا اجاره کرد؟

کیش یکی از مقاصد پرطرفدار گردشگری در ایران است که سالانه پذیرای تعداد زیادی از گردشگران داخلی و خارجی است. برای محل اقامت نیز گزینه‌های مختلفی پیش روی شما است؛ از ویلا گرفته تا هتل. در این مطلب ما قصد داریم بررسی کنیم که چرا باید در سفر کیش ویلا اجاره کرد؟

 

در واقع با توجه به هزینه بالای اقامت در هتل‌ها، اجاره ویلا در کیش می‌تواند یک انتخاب اقتصادی، راحت و مناسب برای گردشگران باشد.

 

معرفی کیش

 

کیش به مناظر معروف و بی‌نظیر، غروب و طلوع خورشید در پشت دریا، بازتاب آن در خلیج فارس به همراه شبح یک کشتی باستانی معروف است. در کیش انواع مختلف پرندگان از شما استقبال می‌کنند، می‌توانید برای چند ساعت میهمان دلفین‌ها باشید و از تونل سرزمین رنگارنگ ماهی‌ها لذت ببرید.

 

کشف ماهی‌های رنگارنگ در زیر دریا هنگام غواصی در اعماق خلیج فارس یا پرواز در بالای آن، می‌تواند تجربه‌ای هیجان انگیز در جزیره کیش باشد. هوای کیش گرم و مرطوب است و متوسط دمای سالانه آن به ۶/۲۶ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

 

آب و هوای این جزیره تحت تاثیر توده‌های هوای شمال غربی و جنوب قرار دارد و میزان بارش باران نیز در این جزیره کم است. در ماه‌های زمستان باران بیشتر به صورت رگباری می‌بارد.

 

رطوبت در تابستان زیاد است و حتی به صد درصد نیز می‌رسد. سفر به کیش در فصل بهار و پاییز توصیه می‌شود. برای سفر به کیش می‌توانید بلیط لحظه آخری کیش را با مراجعه به سایت و یا اپلیکیشن سفرمارکت خریداری کنید.

 

اجاره ویلا در کیش برای چه کسانی مناسب است؟

 

چرا باید در سفر کیش ویلا اجاره کرد؟

اگر بین اجاره ویلا و یا رزرو هتل در کیش شک دارید، بهتر است بدانید که اجاره ویلا برای گروهی از افراد بسیار مناسب‌تر از رزرو هتل است. اگر شما نیز در این دسته از افراد قرار می‌گیرید که گروهی سفر می‌کنند، بهتر است نسبت به اجاره ویلا به صورت آنلاین و یا حضوری اقدام کنید.

 

اگر تعداد شما در سفر زیاد است و همراه با چند خانواده به سفر آمده‌اید، اجاره ویلا نه تنها هزینه‌های سفر شما را تا حد زیادی پایین خواهد آورد، بلکه باعث می‌شود شما در طول شبانه روز نیز با همسفران خود همراه شده و ساعات لذت بخش‌تری را با یکدیگر تجربه بکنید. می‌توانید شب‌ها کنار یکدیگر بازی‌های گروهی انجام دهید و برای روز بعد خود برنامه‌ریزی کنید.

 

از آن جا که اغلب هتل‌های موجود در کیش هتل‌های بین المللی هستند، هزینه یک شب اقامت در آن‌ها برای شما هزینه قابل توجهی به دنبال خواهد داشت. اگر شما به دنبال یک سفر اقتصادی هستید، رزرو هتل چندان گزینه مناسبی برای شما نخواهد بود.

 

ویلاهای مختلفی در کیش وجود دارند که از بعضی از آن‌ها بسیار لوکس و گران قیمت و برخی دیگر ارزان هستند. شما به راحتی می‌توانید با هزینه مورد نظرتان یک ویلای خوب و مناسب پیدا کنید. البته برای اجاره ویلا در کیش نیز می‌توانید به سفرمارکت مراجعه کنید.

 

دست شما برای اجاره ویلا در شهر کیش بسیار باز است. اگر تعداد همسفران زیاد است، می‌توانید یک ویلای بزرگ با بیش از ۳ اتاق اجاره کنید. اگر به دنبال یک ویلای کوچک و جمع و جور هستید، گزینه‌های زیادی پیش روی شما قرار دارند.

از طرف دیگر اگر دنبال یک ویلای لوکس و زیبا هستید، در کیش ده‌ها و یا صدها ویلای لاکچری برای اجاره وجود دارند. اگر دوست دارید در سکوت و آرامش کنار دریا بنشینید، ویلاهای زیادی در کنار دریا پذیرای شما خواهند بود.

 

ویلا را پیش از اجاره، بررسی کنید

 

اگر با خواندن مطالب بالا شما نیز درصدد اجاره ویلا برآمده‌اید، بهتر است هنگام اجاره ویلا و عقد قرارداد موارد زیر را حتما در نظر داشته باشید. مهم‌ترین نکته در عقد قرارداد، اطمینان از طرف مورد معامله و امنیت ملک است.

 

فرقی نمی‌کند که شما مستقیما از شخص ویلا را اجاره کنید و یا حتی سری به بنگاه‌های معاملات ملکی بزنید، هنگام امضای قرارداد اجاره ویلا به همه ضوابط و قراردادهای درج شده در آن دقت داشته باشید که مطابق با ویلا و شرایط موجود باشند. البته طبیعی است که اجاره ویلا از طریق سایت‌های معتبر و یا بنگاه معاملاتی این درصد اطمینان را بالاتر خواهد برد.

چرا باید در سفر کیش ویلا اجاره کرد؟

اگر به صورت آنلاین قصد رزرو ویلا در کیش را دارید، قبل از رزرو آن حتما راجع به مواردی مانند نظافت ویلا، سالم بودن وسایل، وجود آب گرم، تمیز بودن سرویس بهداشتی و هر آنچه برای شما مهم است، سوال بپرسید. در صورتی که بعد از ورود به ویلا متوجه این مشکلات شوید، سفر شما با دردسرهای اضافی و بی مورد مواجه خواهد بود!

 

در مورد شرایط خاصی که در نظر دارید با صاحب ملک صحبت کنید. برخی از صاحبان ملک ممکن است تمایلی به استعمال دخانیات در ویلای خود نداشته باشند و یا به شما اجازه ورود حیوانات خانگی را ندهند.

 

البته این موارد از قوانین سختگیرانه و کمیاب در رزرو ویلا و سوییت به شمار می‌روند اما بهتر است قبل از رزرو راجع به این موارد با صاحب ملک صحبت کرده و با خیال راحت آن را اجاره کنید.

 

همچنین، حادثه خبر نمی‌کند! بعد از اجاره ویلا در کیش ممکن هر کدام از وسایل آن به هر دلیلی خراب بشود! بنابراین بهتر است از قبل در متن قرارداد خود راجع به هزینه‌های وسایل در صورت خراب شدن مواردی را ذکر کنید.

 

همچنین بهتر است قبل از تحویل گرفتن ویلا از سالم بودن همه وسایل آن مطمئن بشوید. حتما ساعت دقیق ورود به ویلا و خروج از آن را از پیش تعیین کنید و در قرارداد ذکر کنید. بسیاری از صاحبان ملک به ازای هر ساعت اضافی که در ویلا می‌مانید از شما هزینه اضافی دریافت می‌کنند.

 

مزایای اجاره ویلا در کیش

 

اگر قصد خرید تور لحظه آخری کیش ندارید و انتخابتان رزرو ویلا است، می‌تواند مزایای دیگری برای شما به دنبال داشته باشد:

 

استفاده از امکاناتی که هتل ها و سوئیت‌ها ندارند.

استفاده از پارکینگ برای چند خودرو

تنوع قیمتی زیاد

تنوع در خدمات و امکانات ارائه شده

آزادی عمل بیشتر در ساعات رفت و آمد

آزادی عمل بیشتر در ایجاد سر و صدا و شلوغی حتی در ساعات شب

دسترسی راحت به مراکز تفریحی و خرید

 

ویلا بهترین محل برای اقامت با خانواده و جمعی از دوستان است. برعکس هتل که محفل خصوصی در معرض عام خواهد بود و اگر تمایل داشته باشید میهمانی خانوادگی بگیرید نه تنها به اتاق‌های اطراف بلکه حتی گاهی مجبورید به قسمت‌های مختلف هتل هم بروید.

 

با انتخاب ویلا برنامه فوق‎‌العاده‌ای برای گذراندن تعطیلات و خلق لحظات زیبا کنار هم خواهید داشت. ویلا بهترین گزینه برای جشن‌ها و مراسمات خاص و خانگی مانند تولد و ازدواج با مقیاس‌های مختلف است.

 

خانواده‌ها به همراه فرزندانشان از امکانات رفاهی-تفریحی مانند استخر خصوصی بهره می‌برند و آزادی بیشتری نسبت به هتل دارند. کودکان هم می‌توانند خارج از منزل تجربه بسیار مهیجی را در فضای مشابه خانه تجربه کنند و از فضای خصوصی خودشان لذت ببرند.

 

در ویلا شما می‌توانید با همسفرانتان در اتاق‌های مختلف پراکنده و آزاد باشید. در یک ویلای اجاره‌ای شما هرگز احساس خفقان یا هیچ تنش مضاعف برای استراحت کردن و آسایش نخواهید داشت. در چنین مکانی هرکس می‌تواند از فضای خصوصی خودش لذت ببرد.

 

در عین حال می‌توانید از لحظه‌های گران‌بهای با هم بودن در سالنی راحت و جادار در نشیمن، بالکن‌ها و بهار خواب‌ها بهره‌مند بشوید. این در حالی است که چنین امکاناتی را در یک هتل نخواهید داشت!

چرا باید در سفر کیش ویلا اجاره کرد؟

در ویلا اگر تمایل به ورزش صبحگاهی دارید می‌توانید از قدم زدن در هوای سالم و تازه نیز لذت ببرید. می‌توانید بدون نگرانی از ساعت سرو صبحانه بخوابید یا اگر اهل استراحت نیمروزی هستید تا هر ساعت که اراده کنید در بهارخواب استراحت کرده و هیچ دغدغه خاطری نداشته باشید.

 

در واقع در ویلا هیچ محدوده زمانی برای خوردن و خوابیدن یا انجام کارهای شما وجود ندارد. شما خیلی راحت آزادانه می‌توانید در هر زمان هر کاری که دوست داشته باشید را انجام دهید.

 

کلام آخر

در این مطلب تلاش شد مزایای ویلا به هتل در یک سفر گروهی به کیش توضیح داده شود. در سفر بعدی خود به کیش اگر با چند خانواده سفر می‌کنید یا حتی تنها هستید اما نیاز به آزادی عمل دارید، حتما اجاره ویلا در کیش را در نظر بگیرید. از تورهای کیش نیز غافل نشوید.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو