خریدهای لذت بخش از اسنپ و دیجی کالا با کد تخفیف های موپُن

منبع: پارس ناز

29

1401/7/5

18:33


خریدهای لذت بخش از اسنپ و دیجی کالا با کد تخفیف های موپُن

فروشگاه‌های اینترنتی با گذشت زمان در 5 سال اخیر محبوبیت چشم‌گیری در میان مردم ایران به دست آورده‌اند. در میان این فروشگاه‌ها تعدادی هستند که محبوبیت بیشتری دارند و مشتریان ثابت زیادی کسب کرده‌اند. بعید است که کسی خرید اینترنتی انجام داده باشد ولی اسم دیجی کالا و اسنپ به گوشش نرسیده باشد.

 

بعد ازآنکه ویروس کرونا شایع شد و با توجه به این که مردم نمی‌توانستند زیاد به بیرون از خانه بروند، خریدهای اینترنتی رشد قابل توجهی پیدا کرد. به همین خاطر مردم تمایل داشتند که از فروشگاه‌هایی خرید کنند که امن و مطمئن باشد.

 

اسنپ و دیجی کالا در سال‌های اخیر به دلیل امنیت بالا و رابط کاربری خوبی که در وب سایت و اپلیکیشن‌های خود دارند توسط درصد زیادی از طرفداران خریدهای اینترنتی انتخاب شدند.

 

تاثیر اسنپ و دیجی کالا در سبک زندگی مردم

 

با توجه به گسترش خریدهای اینترنتی توسط مردم، خواه نا خواه سبک زندگی آن‌ها تغییر کرده و به اصطلاح مدرنیزه شده‌است. اینکه بسیاری از مردم حتی برای خرید مواد غذایی هم از سوپر مارکت‌های آنلاین استفاده می‌کنند نشان می‌دهد که خرید اینترنتی به کارهای روزمره هر شخص اضافه شده.

 

خرید اینترنتی تاثیرهای مثبت زیادی به روی زندگی مردم می‌گذارد. مثلا این که از هدر رفتن وقت جلوگیری می‌کنند. برای خرید حضوری از فرشگاه‌ها گاه باید مسافت زیادی را طی کنیم و در سفرهای درون شهری در ترافیک باشیم و حتی گاهی در فروشگاه ازدحام جمعیت را تحمل کنیم.

 

اما در خرید اینترنتی تنها با صرف چند دقیقه وقت و چند کلیک می‌توانیم محصولات موردنظرمان را سفارش داده و درب منزل تحویل بگیریم.به طور کلی می‌توان گفت فروشگاه‌های اینترنتی مانند اسنپ و دیجی کالا به زندگی مردم سرعت بخشیده‌اند و انجام کارهای روزمره را برای آن‌ها راحت‌تر کرده‌اند.

 

و در نتیجه با استفاده از این سرویس‌ها زندگی مردم روز به روز مدرن‌تر از قبل می‌شود و استفاده از روش‌های سنتی برای خرید و انجام کارهای روزمره در حال کمرنگ شدن هستند.

خریدهای لذت بخش از اسنپ و دیجی کالا با کد تخفیف های موپُن

سرویس‌های مختف اسنپ

 

اسنپ در ابتدا تنها سفرهای درون شهری را در سرویس‌های خود داشت. اما رفته رفته سرویس‌های مختلف را به اپلیکیشن و وب سایت خود اضافه کرد:

 

اسنپ فود

یکی از پرطرفدارترین فروشگاه‌های اینترنتی غذا اسنپ فود است که رستوران‌های زیادی را پشتیبانی می‌کند و تنوع غذایی بسیار بالایی دارد. با اپلیکیشن موبایلی اسنپ‌فود به آسانی و با چند کلیک ساده می‌توانید رستوران‌ها، کافه‌ها، شیرینی‌فروشی‌ها و سوپرمارکت‌های نزدیک خودتان را جست‌و‌جو کنید و از تجربه سفارش آسان از اسنپ‌فود لذت ببرید.

 

اسنپ تریپ:

با اینکه اسنپ تریپ نسبت به خیلی از سایت‌های مشابه قدمت کمتری دارد، ولی توانسته در همین مدت کم تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین وب سایت‌های رزرو آنلاین هتل در ایران شود. مسافران می‌توانند در اپلیکیشن اسنپ وارد قسمت اسنپ تریپ شوند و با حذف واسطه در فرایند خرید بلیط هتل، از قیمت روز هتل‌ها و مراکز تفریحی خارجی و داخلی با خبر شوند.

 

اسنپ تریپ تخفیف‌های دوره‌ای در اپلیکیشن اسنپ ارائه می‌دهد ولی این تخفیف‌‌ها به شدت محدود هستند. پیشنهاد ما این است که به وب سایت موپُن (معتبرترین وب سایت ارائه کد تخفیف در ایران) مراجعه کنید و با برداشتن کد تخفیف اسنپ تریپ و قرار دادن آن در اپلیکیشن اسنپ، هتل موردنظرتان را با تخفیف رزرو کنید.

خریدهای لذت بخش از اسنپ و دیجی کالا با کد تخفیف های موپُن

سرویس‌های مختف دیجی کالا

 

اکثر مردم دیجی کالا را به خاطر خرید اینترنتی کالاهای مختلف می‌شناسند. اما در چند سال اخیر دیجی کالا سرویس‌های متنوع و کاربردی زیادی را به خدمات خود اضافه کرده:

 

دیجی استایل

همانطور که از اسمش هم پیداست، دیجی استایل فروشگاه اینترنتی لباس دیجی کالاست. دسته بندی لباس‌های در دیجی استایل بسیار زیاد و شامل مردانه، زنانه و بچه گانه است. در صفحه اصلی وب سایت دسته بندی‌هایی مثل جدیدترین‌های اخیر، استایل هفته، محبوب‌ترین برندها و پر بازدیدترین‌های اخیر قرار دارد که به شما در خرید آسان کمک می‌کند.

 

برخی از لباس‌های موجود در دیجی استایل ممکن است گران‌تر از بقیه اجناس باشند اما نگران نباشید. شما می‌توانید با استفاده از کد تخفیف دیجی استایل موجود در وب سایت موپُن، لباس‌های موردنطرتان را با قیمت‌های کمتر خریداری کنید.

 

دیجی کالا جت

دیجی‌کالا برای پاسخ به نیاز کاربران درباره تحویل سفارش‌های سوپرمارکتی در بازه زمانی کوتاه اقدام به راه‌اندازی سرویس جدیدی به نام دیجی‌کالا جت کرده‌است. دیجی کالا جت سرویس جدیدی در کنار دیجی‌کالا است که برای تأمین خریدهای لحظه‌ای و ارسال سریع محصولات سوپرمارکتی طراحی شده. همانطور که از اسمش انتظار می‌رود، ویژگی سرعت مهم‌ترین ویژگی سرویس دیجی‌کالا جت است.

 

این سرویس دیجی کالا فرصت بسیار خوبی برای آن دسته از مشتریانی است که می‌خواهند در کمترین زمان محصولی که سفارش داده‌اند به دستشان برسد.بهتر است قبل از تکمیل سفارش‌تان به وب سایت موپُن بروید و کد تخفیف دیجی کالا جت را کپی کنید و در صفحه سفارش قرار دهید. در نهایت شما با استفاده از سرویس دیجی کالا جت علاوه بر این که سفارش‌تان را در کمتر از 30 دقیقه تحیول می‌گیرید، با استفاده از این کد تخفیف، هزینه کمتری هم می‌پردازید.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو