اوقات خوشی برای در نظر گرفتن گل دادن

اوقات خوشی برای در نظر گرفتن گل دادن


منبع: پارس ناز

31

1401/7/5

18:33


اوقات خوشی برای در نظر گرفتن گل دادن

گل ها معجزه طبیعت هستند. انسان‌ها از همان مراحل اولیه تمدن یاد گرفته‌اند که زیبایی گل‌ها را تحسین کنند و از آن لذت ببرند و از آن زمان، گل‌ها به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی ما تبدیل شده‌اند. حتی امروزه، وقتی صحبت می‌کنیم، راه می‌رویم و فناوری مصرف می‌کنیم، گل‌ها توانسته‌اند جذابیت خود را حفظ کنند.

 

و انسان ها هنوز هدیه ای اختراع نکرده اند که احساسات و عواطف آنها را به شیوه ای زیباتر منتقل کند. یک دسته گل زیبا بهترین هدیه برای ارائه به نزدیکان شما بوده و خواهد بود. اگر می‌پرسید بهترین مناسبت‌ها برای هدیه دادن گل چیست ، خوب، خوش شانس هستید.

 

هر مناسبت شادی فوراً با حضور گل ها روشن می شود. چه در حال ارسال گل برای خانمی در محل کار باشید و چه با گل تشکر کنید ، می توانید در هر زمان انتظار یک نتیجه را داشته باشید – شادی و شادی خالص! آیا می خواهید در مورد مناسبت های هدیه دادن گل بیشتر بدانید ؟ در اینجا چند ایده وجود دارد.

 

خرید دسته گل تولد

 

اوقات خوشی برای در نظر گرفتن گل دادن

آیا گل یک هدیه تولد ایده آل است ؟ صد بار بله! شما هرگز نمی توانید با یک دسته گل رنگارنگ به عنوان هدیه تولد اشتباه کنید، زیرا آنها می توانند فوراً شما را شاد و سرحال کنند. عطر گلهای تازه برای خلق و خوی شما معجزه می کند و شادابی آن فقط به شادی جشن می افزاید. گل ها به دلایل بسیار دیگری مانند:

 

شما نمی توانید تصمیم بگیرید که چه هدیه ای بدهید : به دلایل زیادی ممکن است هنگام انتخاب هدیه گیج شوید. ممکن است شما با علاقه یا عدم پسندهای آن شخص آشنایی چندانی نداشته باشید. شاید دوست شما از قبل همه چیز داشته باشد و شما نتوانید به هدیه ای فکر کنید که او قدردانش باشد. یا شاید بودجه کمی دارید. در هر صورت، شما نمی توانید با گل اشتباه کنید.

 

شما از نظر فیزیکی حضور ندارید : دلیل دیگری برای هدیه دادن گل ممکن است این باشد که شما دور هستید و نمی توانید برای تولد حضور داشته باشید. به جای فرستادن هر گونه هدیه مادی گرایانه دیگری، یک گل راهی معنادار برای گفتن این است که از نظر روحی با عزیزتان آنجا هستید. دسته گل ارسالی شما می تواند نماینده شما باشد.

 

می خواهید یک احساس ناگفته را منتقل کنید: همچنین ممکن است بخواهید احساسات ناگفته خود را با گل منتقل کنید. به عنوان مثال، گل های رز قرمز بیانگر عشق و علاقه عمیق شما هستند، گل های آفتابگردان نشان دهنده شروعی جدید، نیلوفرها تبریک می گویند ، و میخک های سفید بیانگر عشق مادرانه هستند. بنابراین، استفاده از گل‌های معنی‌دار می‌تواند راهی منظم برای گفتن آن کلمات ناگفته باشد.

 

5 نوع گل برای هدیه دادن در تولد:

گل رز : گل رز نماد ابدی عشق، عاشقانه و اشتیاق است. اگر روز تولد همسرتان، شخص مهمتان یا فردی است که او را دوست دارید، در بیان احساسات خود با گل رز تردید نکنید.

 

نیلوفرها : نیلوفرها برای هدایای تولد عاشقانه نیز انتخابی عالی هستند، به خصوص زمانی که نمی خواهید با گل های رز خیلی رایج شوید. همچنین گل های تولد شماره یک برای دختران، پسران و سایر فرزندان خانواده شما است.

 

لاله ها : لاله ها هدایای تولد خوبی برای دوستان، خانواده یا همکاران می سازند.

 

ارکیده : ارکیده ها مدت زیادی در گلدان زنده می مانند. به همین دلیل این هدیه تولد مناسبی است که گیرنده می تواند برای مدت طولانی از آن لذت ببرد.

 

ژربرا : گل‌های روشن و رنگارنگ ژربرا می‌توانند هر تولدی را با زیبایی خود خاص‌تر کنند.

 

خرید گل روز مادر

 

چه چیزی می تواند در روز مادر رضایت بخش تر از هدیه طبیعی و اصیل عشق در قالب گل باشد؟ این یک هدیه ویژه است زیرا بسیار شخصی است و مستقیماً از قلب بیرون می آید. گل ها بهترین راه برای اینکه به مادرتان بفهمانید چقدر برای شما اهمیت دارد.

 

میخک به دلیل افسانه ای که با آن در ارتباط است، بهترین گل برای روز مادر محسوب می شود. اعتقاد بر این است که مادر مریم با دیدن صلیب بر روی شانه خود، اشک ریخت و اشک های او تبدیل به گل میخک سفید شد.

 

به همین دلیل است که میخک با عشق مادرانه همراه است. با این حال، اگر مادرتان گل های مورد علاقه دیگری دارد، بروید و برای او بخرید. همچنین می توانید یک دسته گل ترکیبی را انتخاب کنید که توسط گلفروشان متخصص ما سیتی گل طراحی شده است.

 

گل برای روز پدر

 

خاص کردن روز پدر به تلاش یا پول زیادی نیاز ندارد، تا زمانی که بتوانید با عشق زیاد کمی فکر کنید. هدیه دادن به پدرتان با یک دسته گل خوش فکر از گل های مورد علاقه اش می تواند آن روز را به طور قابل توجهی خاطره انگیز کند. والدین ما بهترین هدیه زندگی ما هستند. گل ها می توانند تمام احساساتی را که هر روز احساس می کنید اما نمی توانید با کلمات بیان کنید را بیان کنند.

 

گل های روز پدر شامل میخک، نیلوفر، رز صورتی و سفید، ارکیده یا هر نوع گل دیگری که پدر شما ترجیح می دهد می باشد. اگر می‌خواهید مسیر بیشتری را طی کنید، می‌توانید از دسته‌های گل‌های با دقت طراحی شده ما که در فروشگاه سیتی گل موجود است، انتخاب کنید

اوقات خوشی برای در نظر گرفتن گل دادن

گل در اولین قرار

 

آیا هدیه دادن گل در اولین ملاقات ایده خوبی است! حمل هدایای گران قیمت کمی خطرناک است زیرا ممکن است آن را به معنای اشتباهی در نظر بگیرد. از سوی دیگر، دست خالی رفتن نیز ممکن است بد به نظر برسد. در این سناریو گل ها بهترین راه فرار هستند. به علاوه، یک امتیاز اضافی برای متفکر بودن!

 

بنابراین، در اولین قرار ملاقات چه گل هایی می توانید هدیه دهید؟ گل رز زرد چندان مناسب به نظر نمی رسد زیرا این پیام را به شما می دهد که می خواهید با آن شخص “فقط دوست” باشید. برای این موضوع، هر گونه گل زرد یا نارنجی توصیه نمی شود.

 

در عوض، ترکیبی از رنگ های سفید، صورتی و بنفش را انتخاب کنید یا مستقیماً به سراغ یک دسته گل تمام صورتی از گل میخک یا نیلوفر بروید. همچنین اگر نمی خواهید خیلی ناامید به نظر برسید، ممکن است بخواهید از رنگ قرمز اجتناب کنید.مگر اینکه شما عاشق این شخص باشید و بخواهید آن را با یک گل رز قرمز بیان کنید که نشان دهنده عشق در نگاه اول است!

 

خرید گل معذرت خواهی

اوقات خوشی برای در نظر گرفتن گل دادن

کاری کردی که پشیمان شدی؟ ما فکر می‌کنیم با یک دسته گل خوش‌ساخت، معذرت می‌خواهم که نمی‌توان آن را درست کرد، عذرخواهی قلبی وجود ندارد . اگر روزی در چنین موقعیتی قرار گرفتید، معجزات طبیعت یعنی گل ها را به یاد بیاورید.

 

چه مادر، پدر، دوست یا شخص مهمی که به او صدمه زده اید، اگر واقعاً برای اعمال خود متاسف هستید، آن را با گل بگویید و یادداشتی اضافه کنید که احساسات واقعی غم و اندوه و پشیمانی خود را بیان می کند. ما مطمئن هستیم که آنها نمی توانند پس از مدت طولانی از شما عصبانی بمانند!

 

بهترین گل ها برای عذرخواهی کدامند ؟ گل های سفید به بهترین وجه بیانگر احساس پشیمانی، اندوه یا همدردی هستند. بنابراین، هر چیزی از میخک سفید، گل داوودی سفید، گل رز سفید گرفته تا نیلوفر سفید و گل مروارید سفید انتخاب های مناسبی هستند. 

 

همچنین می توانید چند گل رنگارنگ به دسته سفید اضافه کنید تا دسته گل جذاب تر شود. گل های سبز و سفید نیز گزینه های خوبی برای ابراز عذرخواهی هستند.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو