ایمپلنت کره ای dio

منبع: فرزند

67

1401/7/5

18:35


ایمپلنت کره ای dio

اگر بدنبال کاشت ایمپلنت دندان هستید از انواع ایمپلنت کره ای غافل نشوید. ایمپلنت کره ای dio  یکی از انواع ایمپلنت دندان کره ای است که بسیار پرطرفدار و معروف است.

ایمپلنت دیو dio ساخت کشور کره جنوبی می باشد و جزو ایمپلنت دندان های پرطرفدار در ایران است و قیمت و کیفیت مناسبی دارد به همین دلیل محبوبیت زیادی دارد.

قیمت ایمپلنت کره ای دیو

قیمت ایمپلنت کره ای دیو در دندانپزشکی آیریک با قیمت ویژه ۶ میلیون تومان بابت هر واحد ایمپلنت دندان است و با ضمانت ویژه ۱۰ ساله ارائه می شود.

اما نکته ای که باید بدانید این است که انواع ایمپلنت کره ای بسیار زیاد است و کیفیت های متفاوتی دارند. ایمپلنت های کره ای از قیمت ۵ میلیون تومان تا ۹ میلیون تومان می باشد.

قبل از اینکه برای انجام ایمپلنت کره ای اقدام کنید بهتر است با تمامی قیمت های ایمپلنت کره ای و انواع آن آگاه باشید تا بتوانید انتخاب درستی داشته باشید.

همچنین ایمپلنت دندان های دیگری نیز وجود دارند که مارک های متفاوتی دارند و ساخت کشور هایی مثل سوئیس – فرانسه و آمریکا هستند.

برای مشاهده هزینه انواع ایمپلنت دندان در ایران به صفحه زیر مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید: هزینه ایمپلنت دندان در ایران

انواع ایمپلنت کره ای

همانطور که گفتیم ایمپلنت کره ای انواع مختلفی دارد و برای هر قیمت و سلیقه ای انواع ایمپلنت کره ای وجود دارد. هزینه ایمپلنت کره ای به نسبت رقبای اروپایی خود مانند ایمپلنت سوئیسی یا ایمپلنت آمریکایی پایین تر است.

ایمپلنت های کره ای علی الرقم قیمت مناسب، دارای کیفیت و طول عمر بسیار بالایی هستند و سهم زیادی از بازار ایمپلنت های دندانی در جهان را دارند.

یکی از بهترین ایمپلنت دندان های کره ای ایمپلنت دندان مگاژن است. ایمپلنت کره ای مگاژن دارای بالاترین کیفیت در بین ایمپلنت های کره ای است.

قیمت انواع ایمپلنت کره ای

قیمت ایمپلنت مگاژن در سال ۱۴۰۱ حدودا ۹ میلیون تومان می باشد که ضمانت ۱۰ ساله دارد و بالاترین آمار موفقیت و کیفیت را در بین ایمپلنت های کره ای دارد.

ایمپلنت بعدی که در رتبه دوم و بالاتر از ایمپلنت دیو قرار میگیرد، ایمپلنت کره ای sewonmedix است. این ایمپلنت دندان با طراحی فوق العاده و استفاده از متریال خوب توانسته است بخوبی از پس رقابت در بازار جهانی بر بیاید.

ایمپلنت sweonmedix   در دندانپزشکی آیریک با قیمت ویژه ۷ میلیون تومان و ضمانت ۵ ساله عرضه می شود که در میان پرطرفدارترین ایمپلنت دندان های کره ای قرار دارد.

در رتبه سوم نیز ایمپلنت دیو dio  قرار میگیرد که میانگین قیمت ۶ الی ۶٫۵ میلیون تومانی دارد. مابقی ایمپلنت های کره ای در پایین تر از این لیست قرار میگیرند و به ترتیب قیمت های پایین تری نیز دارند.

جدول هزینه ایمپلنت کره ای

نام ایمپلنت کره ایقیمت ایمپلنت کره ایضمانت
ایمپلنت کره ای بایوتم۵٫۸۹۰٫۰۰۰ تومان۵ سال
ایمپلنت کره ای دیو dio۶٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان۱۰ سال
ایمپلنت کره ای sewonmedix۷٫۰۰۰٫۰۰۰  تومان۵ سال
ایمپلنت مگاژن۹٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان۱۰ سال

 

همانطور که مشاهده کردید انواع ایمپلنت کره ای متفاوت است و قیمت های مختلفی دارند. ایمپلنت مگاژن و دایو و سون مدیکس جزو بهترین ایمپلنت های کره ای است.

همچنین ایمپلنت کره ای اوستم نیز وجود دارد که در ایران کمتر مورد استفاده قرار میگیرد اما جزو ایمپلنت کره ای های باکیفیت است و در حال حاضر قیمتی حدودا ۱۰ میلیون تومانی دارد.

نکات مهم برای انتخاب ایمپلنت دندان

برای انتخاب ایمپلنت دندان و ایمپلنت موفقیت آمیز باید به چند نکته مهم توجه کنید. در مرحله اول باید در انتخاب نوع و برند ایمپلنت دندان نهایت توجه را داشته باشید.

جنس ایمپلنت دندان و مارک ایمپلنت بسیار مهم و ضروری است که باید بهترین نوع آنها را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که ایمپلنت دندان یک سرمایه گذاری برای شما محسوب می شود.

همچنین ایمپلنت دندان در سلامتی دهان و دندان شما بسیار تاثیر گذار است. پس به دلیل قیمت پایین تر توجه کنید که سلامتی شما و طول عمر ایمپلنت دندان خود را به خطر نیندازید.

دکتر صادق آقاجری بهترین متخصص ایمپلنت دندان در تهران

انتخاب متخصص ایمپلنت دندان خوب

پس از انتخاب ایمپلنت دندان باکیفیت و مناسب ، مهمترین نکته متخصص ایمپلنت دندان خوب و باتجربه است. متخصص ایمپلنت دندان تاثیر زیادی در کاشت ایمپلنت دارد.

در واقع برخی دندانپزشکان تخصص جراحی ایمپلنت ندارند و بصورت عمومی اینکار را انجام می دهند. ایمپلنت دندان بدلیل اینکه مستقیما درون استخوان فک قرار میگیرد بسیار مهم و حساس است.

پس شما برای ایمپلنت دندان نیازمند یک متخصص ایمپلنت دندان خوب هستید.

دکتر صادق آقاجری متخصص ایمپلنت دندان در دندانپزشکی آیریک ، دارای بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه جراحی لثه و ایمپلنت دندان هستند که مدیریت دندانپزشکی آیریک را برعهده دارند.

دندانپزشکی آیریک در سال ۹۵ در تهران توسط دکترصادق آقاجری شروع بکار کرد و در حال حاضر دارای دو شعبه در تهران خیابان شریعتی روبروی میرداماد ساختمان ۱۱۷۳ و شعبه لوکس در سعادت آباد می باشد.

دندانپزشکی آیریک iricclinic.com به دلیل انجام خدمات تخصصی ایمپلنت دندان به مرکز ایمپلنت آیریک معروف شده است و خدمات ایمپلنت دندان و لمینت دندان را بصورت تخصصی و با تجهیزات مدرن انجام می دهد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو