هواپیمایی قطر برای هفتمین سال متوالی بهترین شرکت هواپیمایی دنیا شد

هواپیمایی قطر برای هفتمین سال متوالی بهترین شرکت هواپیمایی دنیا شد


منبع: روزیاتو

44

1401/7/5

18:35


هواپیمایی قطر برای هفتمین سال متوالی بهترین شرکت هواپیمایی دنیا شد

هواپیمایی قطر برای هفتمین سال متوالی بهترین شرکت هواپیمایی دنیا شد

هواپیمایی قطر برای هفتمین سال متوالی عنوان بهترین شرکت هواپیمایی را از جوایز بهترین هواپیمایی های اسکای ترکس (Skytrax World Airline Awards) که به «اسکار صنعت هوانوردی» معروف است، دریافت کرد.

اسکای ترکس یک مؤسسه ی تحقیقاتی در حوزه ی هوانوردی است.

برندگان جوایز بهترین هواپیمایی های اسکای ترکس با انتخاب مسافران شرکت های هواپیمایی دنیا، از طریق یک نظرسنجی عظیم اینترنتی تعیین می شوند. امسال از بیش از ۱۰۰ کشور دنیا در این نظرسنجی شرکت داشتند. نظرسنجی مربوط به جوایز سال ۲۰۲۲، از سپتامبر ۲۰۲۱ تا اوت ۲۰۲۲ صورت گرفت.

هواپیمایی قطر از میان بیش از ۳۵۰ هواپیمایی دنیا توانسته به عنوان بهترین شرکت هواپیمایی دنیا در سال ۲۰۲۲  دست یابد. رتبه ی دوم به هواپیمایی سنگاپور تعلق گرفته و هواپیمایی امارات نیز در جایگاه سوم قرار گرفته است.

بهترین شرکت هواپیمایی انگلیس، هواپیمایی بریتیش است که برای دومین سال متوالی در رتبه ی یازدهم این رده بندی قرار گرفته. برترین شرکت هواپیمایی آمریکای شمالی، هواپیمایی دلتا است که از رتبه ی سی ام در سال ۲۰۲۱ به رتبه ی بیست و چهارم رده بندی امسال رسیده. بهترین شرکت هواپیمایی استرالیا / اقیانوسیه هم هواپیمایی کانتاس است که از جایگاه هشتم در سال گذشته، به جایگاه پنجم فهرست امسال دست یافته است.

هواپیمایی قطر

هواپیمایی سنگاپور

هواپیمایی امارات

ادوارد پلیستد، مدیر عامل مؤسسه ی اسکای ترکس موفقیت هواپیمایی قطر در کسب این عنوان برای هفتمین سال متوالی را دستاوردی ویژه و قابل توجه دانسته است.

او می گوید: «هواپیمایی قطر بزرگ ترین شرکت هواپیمایی بود که در دوره ی همه گیری کرونا به طور مداوم پرواز داشت و شبکه ی پروازی آن ها هرگز به زیر ۳۰ مقصد نرسید. جایزه ی امسال هم نشان می دهد عزم و اراده ی آن ها از چشم مشتریان پنهان نمانده بود.»

این تنها عنوانی نیست که هواپیمایی قطر از این جایزه ی ارزشمند حوزه ی هوانوردی دریافت کرده است. جوایز بهترین بیزنس کلاس، بهترین صندلی بیزنس کلاس و بهترین سالن غذاخوری بیزنس کلاس هم به این هواپیمایی تعلق گرفته است.

هواپیمایی بریتیش

هواپیمایی دلتا

هواپیمایی کانتاس

مدیر اجرایی گروه هواپیمایی قطر، اکبر الباکر می گوید: «دریافت عنوان بهترین هواپیمایی دنیا، از ابتدای راه اندازی هواپیمایی قطر یکی از هدف ما بود، اما گرفتن این عنوان برای هفتمین بار به اضافه ی ۳ جایزه ی دیگر گواهی است بر آن همه تلاشی که کارکنان شگفت انگیز ما داشته اند.»

«تعهد و انگیزه ی مداوم آن ها برای این است که مسافران مطمئن باشند بهترین تجربه ی ممکن را هنگام سفر با هواپیمایی قطر خواهند داشت.»

«مصادف شدن گرفتن این جوایز با بیست و پنجمین سالگرد تأسیس هواپیمایی قطر ارزش آن را دوچندان می کند و من می خواهم تشکر خالصانه ی خودم را به همه ی مسافران مان که به ما رأی دادند ابراز کنم. حمایت شما به ما این انگیزه را می دهد که هر روز دستاوردهای بزرگ تری داشته باشیم. وفاداری شما برای ما ارزشمند است و هدف ما این است که خاطره ای فراموش نشدنی از سفر با هواپیمایی قطر برای شما بسازیم.»

برترین شرکت های هواپیمایی در سال ۲۰۲۲

۱- هواپیمایی قطر / Qatar Airways

۲- هواپیمایی سنگاپور / Singapore Airlines

۳- هواپیمایی امارات / Emirates

۴- هواپیمایی آنا (آل نیپون) / ANA All Nippon Airways

۵- هواپیمایی کانتاس / Qantas Airways

۶- هواپیمایی ژاپن / Japan Airlines

۷- هواپیمایی ترکیه / Turkish Airlines

۸- هواپیمایی فرانسه / Air France

۹- هواپیمایی کره / Korean Air

۱۰- هواپیمایی سوییس / Swiss Int’l Air Lines

منبع: dailymail
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

لغو پاسخ

ورود

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو