رابطه عاشقانه جنجالی جانی دپ با وکیلش/ عکس

منبع: ایران آرت

19

1401/7/5

18:36


ریچ ساکن لندن و متأهل است اما طلاق او از همسرش هنوز نهایی نشده است.

ایران آرت: «جانی دپ» با «جوئل ریچ» وکیل متأهل خود قرار می‌گذارد. ریچ نماینده دپ در پرونده شکایت بازیگر از نشریه «سان» در بریتانیا بود. ریچ ساکن لندن و متأهل است اما طلاق او از همسرش هنوز نهایی نشده است. پس از برگزاری دادگاه افترازنی ویرجینیا، شایعه رابطه رمانتیک دپ ۵۹ ساله با «کامیل واسکز» وکیل دیگرش شنیده شده بود با این حال واسکز فوراً این ادعا را «غیراخلاقی و جنسیت‌ستیزانه» خواند.

ریچ وکیل دپ در ویرجینیا نبود اما در دادگاه حضور پیدا کرد. «یواس ویکلی» گزارش داده است که این وکیل بریتانیایی که دو فرزند دارد، به ویرجینیا سفر کرده بود تا «حمایت» خود را از بازیگر نامزد اسکار نشان دهد. یکی از منابع نشریه می‌گوید  ریچ «هیچ وظیفه قانونی برای حضور در دادگاه نداشته» اما در چند هتل با دپ ملاقات کرده است.

 

IMG_20220924_060330_889

 

به گزارش ۳۰نما، واسکز پیش‌تر در مورد شایعه رابطه با دپ به «پیپل» گفته بود: «جنسیت‌ستیزانه است. تأسف‌بار است و ناراحت‌کننده، اما در عین حال، بخشی از حرفه ما. نمی‌توانم بگویم که غافلگیر شدم. این مرد برای زندگی‌اش می‌جنگید و دلم می‌شکست وقتی که می‌دیدم هر روز آنجا می‌نشست و به وحشتناک‌ترین اتهامات علیه خودش گوش می‌داد. و اگر می‌توانستم کمی او را تسلی دهم، البته، حاضر بودم چنین کنم، چه با گرفتن دست او چه با گفتن اینکه ما حامی‌اش هستیم و برای او می‌جنگیم چون استحقاقش را دارد.»

در ابتدای ماه ژوئن، اعضای هفت نفره هیأت منصفه دادگاه ویرجینیا، «امبر هرد» همسر سابق دپ را به پرداخت ۱۵ میلیون دلار محکوم کردند. مصاحبه وکیل سابق دپ علیه هرد نیز باعث شد بازیگر «دزدان دریایی کارائیب» به پرداخت جریمه ۲ میلیون دلاری به هرد محکوم شود.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو