ببینید: اعتراض امین تارخ به سانسور

منبع: ایران آرت

42

1401/7/5

18:36


دقیقن یک سال پیش، ۶ مهر ۱۴۰۰ امین تارخ به یک سانسور عجیب واکنش نشان داد. تارخ هر قدر بازیگر توانمندی بود و حضورش در آثار بزرگانی مانند علی حاتمی گویای این ادعاست، شخصیتی بدون حاشیه داشت اما گاه مسائلی پیش آمد که صدای این مرد بی حاشیه هم بلند می شد.

ایران آرت: یک سال پیش در ایران آرت منتشر کردیم:

سانسور چهره الناز حبیبی در برنامه پیشگو با اجرای پژمان جمشیدی، ساترا اعلام کرد تصمیم آنها عدم پخش برنامه بوده و خود الناز حبیبی را مسئول اتفاقات پیش آمده دانست.

 الناز حبیبی بازیگر سینما و تلویزیون میهمان برنامه پیشگو با اجرای پژمان جمشیدی بود و این برنامه با حواشی بسیاری همراه شد. در خلال برنامه بینندگان متوجه شدند که تصویر نمای نزدیک از خانم حبیبی پخش نمی‌شود و در مقابل عمده تمرکز فیلمبردار روی پژمان جمشیدی است.

محمد رضا شجریان صدایش را به کدام بازیگر قرض داد

سانسور تصویر الناز حبیبی در برنامه پیشگو با انتقادات تندی از سوی امین تارخ همراه شد و بازیگر با سابقه سینما و تلویزیون در این‌باره نوشت: مجری برنامه پیشگو هنرمند گرامی پژمان جمشیدی است و میهمان، یک بازیگر...

ای کاش حداقل اسم مهمان را می نوشتید چرا که چهره ایشان را مطلقا ندیدیم و چنانچه مجری نامشان را ذکر نمی‌کرد، نمی‌دانستیم با کدام هنرمند روبرو هستیم!

آخر چه لذتی دارد سانسوری که سازندگان برنامه را وادار کند نمای نزدیک از آن مجری و نمای دور از آن‌ میهمان باشد، تنها به دلیل زن بودن؟؟؟

خاصه برای بانویی که بسیار بی حاشیه است. می‌ توان گفت از سیما به صدا رسیدید، فقط!!!"

امین تارخ

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو