افشاگری اسکارلت جوهانسون درباره ازدواجش با یک ستاره

منبع: ایران آرت

45

1401/7/5

18:36


در حال حاضر هر دوی آنها اکنون در زندگی خود با فرزندانشان و شرکای زندگی فعلی خود راضی و خوشحال هستند.

ایران آرت: اسکارلت جوهانسون پردرآمدترین ستاره باکس آفیس تمام دوران است. این بازیگر، نقش یک جاسوس خبره و مبارزی قهرمان به نام «بیوه سیاه» را در دنیای سینمایی مارول به تصویر کشید. نقش او که با فداکاری برای نجات جان زمینی که تانوس ویران کرده بود به پایان رسید، توجه و علاقه زیادی را به او جلب کرد. با این حال، طرفداران او را به عنوان همسر سابق رایان رینولدز نیز می شناسند.

اسکارلت و رایان در سال ۲۰۰۷ با یکدیگر آشنا شدند و در مدت کوتاهی پس از آن در سال ۲۰۰۸ ازدواج کردند. اسکارلت همیشه در مورد زندگی شخصی خود بسیار رازدار است و زیاد در مورد مسائل خصوصی زندگی اش صحبت نکرده است.

به گزارش روزیاتو، اسکارلت جوهانسون و رایان رینولدز در دوران آشنایی خود بسیار محتاطانه رفتار می کردند. آنها به ندرت در مصاحبه ها در مورد رابطه خود صحبت می کردند یا با هم عکس می گرفتند. اما متأسفانه این زوج در سال ۲۰۱۱، پس از سه سال زندگی مشترک از یکدیگر جدا شدند.

 

02-67

اما در مصاحبه ای در سال ۲۰۱۹ درباره ازدواج خود با ستاره «ددپول» (Deadpool) صحبت کرد. ستاره «انتقام جویان» (The Avengers) در این گفتگو، رابطه فعلی خود را با کالین جست و اولین تجربه ازدواجش مقایسه کرد، اما نامی از رایان رینولدز ذکر نکرد. این بازیگر ۳۷ ساله گفت که اولین باری که ازدواج کرد ۲۳ سال داشت مفهوم ازدواج را بسیار رمانتیک کرده بود و بعداً به واقعیت های آن پی برد.

او توضیح داد: «احساس می‌کنم در جایی از زندگی‌ام هستم که می توانم انتخاب‌های درست تری داشته باشم. من فکر می کنم بیشتر از قبل به مسائل آگاهم.» اسکارلت معتقد بود که در مسیر یافتن عشق، تغییرات زیادی کرده است و حالا وقتی به گذشته نگاه می کند همه چیز متفاوت است. 

 

04-63-1024x576

در حال حاضر هر دوی آنها اکنون در زندگی خود با فرزندانشان و شرکای زندگی فعی خود راضی و خوشحال هستند.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو