بهترین سالن زیبایی نیاوران

بهترین سالن زیبایی نیاوران


منبع: رژلب

72

1401/7/5

18:52


بهترین آرایشگاه زنانه

بهترین آرایشگاه نیاوران

 

بهترین سالن زیبایی نیاوران

 

فهرست مطالبی که در این مقاله خواهید خواند:

مشخصات کلی سالن زیبایی مریم علاکم

کیفیت خدمات سالن زیبایی مریم علاکم

شرح خدمات سالن زیبایی مریم علاکم

 

بهترین سالن زیبایی نیاوران کدام است؟

اگر می‌خواهید بهترین سالن زیبایی نیاوران را پیدا کنید اصلا کار سختی نیست و ما در این نوشته شما را با مریم علاکم آشنا می‌کنیم. در نیاوران نیز مانند بسیاری از مناطق تهران، چندین سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه وجود دارد ولی خانم ها در مورد زیبایی خود بسیار حساس هستند و نمی‌توانند به هر آرایشگاهی در این مورد اعتماد کنند چونکه آرایش یک هنر است و باید توسط آرایشگران خبره و هنرمند انجام شود و هر گونه بی احتیاطی در مورد  پوست و مو ممکن است تاثیرات منفی زیادی برای زیبایی فرد داشته باشد. پس ما باید بدانیم به دنبال چه نوع آرایشگاهی هستیم و به عبارت دیگر، بهترینسالن زیبایی نیاوران باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد تا شایسته این عنوان باشد؟

 

بهترین سالن زیبایی نیاوران

آرایشگاه زنانه نیاوران، یکی از بهترین سالن های زیبایی تهران

 

1)مکان سر راست آرایشگاه نیاوران

هر کوچه و محله ای را نگاه کنید چند سالن زیبایی دارد ولی برای خانم ها سر راست بودن مسیر و نزدیکی آن مهم است و هیچ خانمی دوست ندارد چندین ساعت را برای رسیدن به آرایشگاه مطلوب خود طی کند و از کار و زندگی بیفتد و یا آنقدر دیر برسد که به مهمانی مورد نظر خود نرسد ولی سالن زیبایی نیاوران، از نظر مطابق میل شما خواهد بود، با خیال آسوده به بهترین سالن زیبایی نیاوران پای بگذارید و بعد از آنجا زیباتر از همیشه به قرار و مهمانی های خود بروید، هنوز وقت زیادی برای دیگر کارهایتان باقی است چون به راحتی این آرایشگاه را در نیاوران پیدا می‌کنید و نیازی به پرس و جو و گشتن زیاد و اتلاف وقت ندارید.

 

2)آرایشگران هنرمند و مجرب

بارها برای خانم ها پیش آمده که از کار آرایشگر خود راضی نبوده اند و اکثر موارد دلیل این مشکلات نبود تجربه کافی آرایشگر است. در آرایشگاه نیاوران تفاوت بین آرایشگر حرفه ای و تازه کار را متوجه می‌شوید. هر بانویی دوست دارد توسط یک آرایشگر ماهر و هنرمند کارهایش انجام شود و هیچ کس از اتلاف وقت زیر دست تازه کاران خوشحال نخواهد بود به همین دلیل توصیه می‌کنیم به آرایشگاه زنانه نیاوران بیایید تا هنرمندان واقعی را بشناسید و شما را به معنای واقعی کلمه به یک اثر هنری تبدیل کنند. در عین حال هرچه آرایشگر شما حرفه ای تر باشد کار شما زودتر راه می افتد چون هم زودتر نوبت شما می‌رسد در کار و هم اینکه آرایشگر اصطلاحا در کار شما دست می‌جنباند، پس از این نظر نیزسالن زیبایی نیاوران سرآمد دیگر آرایشگاه هاست.

 

بهترین سالن زیبایی نیاوران

آرایشگران حرفه ای و هنرمند آرایشگاه نیاوران، در خدمت مشتریان هستند

3)کیفیت خدمات و محصولات آرایشی مطابق با نیاز مشتری

اگر پوست و موی حساسی دارید، نمی توانید از هر نوع مواد آرایشی و رنگ مویی استفاده کنید و شاید خودتان هم ندانید چه نوع موادی برای شما مناسب است پس کار را به کاردان بسپارید و در کمترین زمان ممکن بهترین نوع و با کیفیت ترین مواد آرایشی که مناسب شماست، برایتان انتخاب می‌شود و از این نظر کاملا آسوده خاطر خواهید بود.

به علاوه انتخاب تِم و رنگ آرایشی متناسب  برای هر مشتری یک سلیقه هنری خاص آرایشگری می‌خواهد که شاید هر کسی آن را نداشته باشد و این موضوع با تجربه و مطالعه پیوسته حاصل می‌شود. باید آرایشگر به سرعت از حالت چهره و مو و رنگ پوست مشتری، بهترین پیشنهاد آرایشی را به او ارائه کند و صرفا به نظر مشتری بسنده نکند. خود آرایشگر باید صاحب نظر باشد و پیشنهاد‌های تکمیلی و بهتر به مشتری ارائه دهد. یکی از دلایل نارضایتی مشتریان خانم از آرایشگاه این است که خود دقیقا نمی‌دانند چه نوع آرایشی مناسب رنگ پوست آنهاست و انتخاب‌های اشتباه مشتری عینا توسط آرایشگر تازه کار اعمال می‌شود و بعد مشتری ابراز نارضایتی می‌کند ولی در سالن زیبایی نیاوران، اساتید آرایش در کنار شما هستند تا شما را راهنمایی کنند.

4)تنوع خدمات در آرایشگاه زنانه نیاوران

یکی از جذابترین ویژگی‌های سالن زیبایی نیاوران این است که تنوع خدمات زیبایی و آرایشی به حدی زیاد است که اگر سالها مشتری این آرایشگاه باشید هنوز هم خدماتی وجود دارد که برای شما تازگی داشته باشد و شما تا آن لحظه انجام نداده باشید، حتی شاید برخی خدمات زیبایی را نیاز داشته اید ولی تاکنون نمی‌دانستید که این چنین خدماتی هم وجود دارد یا برای شما مناسب است. تجربه کردن خدمات زیبایی جدید و یا روش‌های آرایشی جدید شما را ذوق زده خواهد کرد و حس خوبی دارد که باید خودتان تجربه کنید تا بعدها به دیگران و دوستان خود هم توصیه کنید یا آنها از شما الهام بگیرند و تقلید کنند.

حال شاید در مورد خدمات سالن زیبایی نیاوران کنجکاو باشید و ما در این نوشته تعدادی از آنها را برای شما نام می‌بریم و توضیح می‌دهیم. فرقی نمی‌کند اسم این خدمات را شنیده باشید یا نه، هر نوع خدمات مرتبط با آرایش و زیبایی در سالن زیبایی نیاوران وجود دارد.

 

بهترین سالن زیبایی نیاوران

خدمات سالن زیبایی نیاوران بسیار متنوع هستند

خدمات سالن زیبایی نیاوران | آرایشگاه مریم علاکم در نیاوران چه خدماتی دارد؟

1) انواع خدمات لایه برداری، آبرسانی،  لکه برداری، روشن سازی و پاکسازی پوست

شاید تصور نکنید که چه کارهایی می‌توانید با پوست خود بکنید که تاکنون انجام نداده اید. بعضی از مشکلات پوستی که از وجود آنها ناراضی هستید و یا حتی به آنها عادت کرده اید در سالن زیبایی نیاوران قابل درمان است از جمله این مشکلات چین و چروک های پوستی، خشکی پوست و اگزما و انواع لک و پیس، جوش‌ها و چربی بیش از حد پوست، تیرگی پوست، موهای زاید و انواع مشکلاتی  پوستی دیگر که وجود آنها باعث کاهش اعتماد به نفس و یا نارضایتی فرد از ظاهر خود می‌شود، به راحتی و یا با چند جلسه کار در آرایشگاه نیاوران قابل درمان هستند. بعضی از مشکلات نامبرده مزمن تر هستند و نیاز به کار بیشتر و درمان در این آرایشگاه دارند ولی انواعی دیگر تازه درحال ایجاد هستند و در آرایشگاه نیاوران از تبدیل شدن آنها به یک مشکل بزرگتر پیشگیری به عمل می‌آید مثلا اگر خشکی پوست را به موقع درمان نکنید این مشکل زمینه ساز چین و چروک، لک‌های پوستی و دیگر مشکلات می‌شود در حالی که با یک دوره آبرسانی پوستی به راحتی قابل درمان است.

 

2) میکاپ نیاوران یک میکاپ جذاب و خیره کننده

اگر تمایل دارید در مهمانی و دورهمی‌ها بدرخشید و همه نگاه را جذب خود کنید میکاپ نیاوران را لازم دارید. در چند لحظه حتی خود از زیبایی بیش از حد خود متعجب و ذوق زده می‌شوید زیرا از بهترین برندهای آرایشی برای شما استفاده می‌شود و آن هم بعد از سنجیدن تمام جنبه های تناسب با رنگ پوست و موی شما پس شاید بعد از رفتن به سالن زیبایی نیاوران دیگر لوازم آرایشی شخصی خود را به کلی کنار بگذارید.

بهترین سالن زیبایی نیاوران

میکاپ نیاوران مورد علاقه تازه عروسان تهرانی

 

3) هاشور ابروی نیاوران

با یک هاشور ابروی حرفه ای، زیبایی چشمان و ابروها چند برابر می‌شود و دیگر دلبری کردن کاری نخواهد داشت.

4)اکستنشن مژه نیاوران

مژه ها نیز در زیبایی چشم‌ها و صورت، موثرند و اگر به دنبال مژه های پر پشت تر و زیباتر هستید، یکی از روش ها اکستنشن است که به عنوان یک راه حلِ آسانتر از کاشت مژه، به افراد توصیه می‌شود و اکستنشن مژه نیاوران در این زمینه معروف است.

5)میکروپیگمنتیشن نیاوران

این روش، یک روش تازه برای زیبایی و اصلاح خط رویش ابروها و یا خوش فرم کردن دیگر اجزای صورت است که از روشی شبیه تاتو بهره می‌برد و گاها حتی برای آقایان نیز استفاده می‌شود. مخصوصا برای افرادی  که نقصی در ابروهایشان دارند، این روش توصیه می‌شود. میکروپیگمنتیشن یک روش پر کاربرد است که هر روز برای چندین مشتری در سالن زیبایی نیاوراناستفاده می‌شود.

6)کاشت ناخن نیاوران

کاشت و طراحی ناخن نیاوران در نوع خود بی نظیر است. کاشت ناخن کار هر کسی نیست و یک کار کاملا تخصصی است هم از لحاظ کیفیت و زیبایی کار و هم از نظر حساسیت های خاص سلامتی پوست و ناخن، کاشت ناخن باید حرفه ای انجام شود. اگر به رنگ و لعابی متفاوت برای ناخن های خود نیاز دارید، حتما باید تاکنون سری به سالن زیبایی نیاوران زده باشید و اگر هنوز این تصمیم را نگرفته اید، ما به شما توصیه می‌کنیم از خدمات متنوع کاشت و طراحی ناخن نیاوران با مناسب ترین قیمت‌ها بهره ببرید و  بعد از آن به خوش سلیقه بودن خود افتخار کنید.

بهترین سالن زیبایی نیاوران

کاشت ناخن نیاوران؛ یکی از خدمات جداب آرایشگاه نیاوران کاشت و طراحی ناخن است

7)کراتین نیاوران

کراتینه کردن موها امروزه در میان خانم ها طرفداران زیادی پیدا کرده است. افرادی که  موهای ناصاف و اصطلاحا وِز دارند، در شانه کردن و شستشوی موها، همواره با مشکل مواجه اند علاوه بر این شکل نامناسب موهای ناصاف، موجب نارضایتی افراد میشود به همین دلیل بسیاری افراد تمایل  به کراتینه کردن موهای خود دارند. در کراتینه کردن، از محلول‌های مخصوص استفاده می‌شود که به موها فرم بهتر و صاف‌تری می‌دهد و باعث درخشان‌تر شدن و زیبا شدن موها می‌شود و تاثیر زیادی در ظاهر افراد می‌گذارد که بسته به تشخیص آرایشگر از این روش نیز در آرایشگاه نیاوران استفاده می‌شود.

سخن پایانی

کادر مجرب سالن زیبایی نیاوران، با آغوش باز پذیرای شما مشتریان گرامی است و با کمال میل و با خوشحالی در زیباتر کردن لحظات زندگی شما تلاش می‌کند. در مورد قیمت‌ها نیز مناسب‌ترین قیمت های خدمات زیبایی را در آرایشگاه زنانه نیاوران مشاهده خواهید کرد که کاملا از این جهت، خاطر و رفاه هر چه بیشتر حال مشتریان عزیز در نظر گرفته شده است. حال این به خود شما بستگی دارد که چقدر به زیبایی و سلامت ظاهر خود توجه دارید و تنها با تصمیم گرفتن و تشریف فرمایی به سالن زیبایی نیاوران، هر آنچه برای زیباتر شدن شما نیاز باشد در اختیارتان قرار می‌گیرد و با این کار، لحظات شاد تر و زیباتری را در زندگی به خود هدیه دهید.

بهترین سالن زیبایی نیاوران

خدمات سالن زیبایی نیاوران در خدمت مشتریان گرامی

 

اینستاگرام های خانم مریم علاکم:

maryamalakom_haircolor

maryamalakom_academy

 

بهترین سالن زیبایی نیاوران

 


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو