دانلود بازی Super Alloy Ranger برای کامپیوتر

دانلود بازی Super Alloy Ranger برای کامپیوتر


منبع: دانلود ها

60

1401/7/6

00:21


اولین رای باشید!

بازی Super Alloy Ranger کاراکترهای کلی و رمبوس که شکارچیان فضایی هستند را در تعقیب جنایتکاری به نام لاموس ثروتمند به نمایش می‌گذارد. او که توسط میدان حفاظتی سیاره متروکه تانوادا به دام افتاده است، درست زمانی که آن‌ها در تلاش برای یافتن راهی برای خروج بودند، خواهران روباتی از راه رسیده و از آن‌ها می‌خواهند که در ماجراجویی خود به آن‌ها بپیوندند. در عین حال، یک برنامه مرموز ارتش مکانیکی را در سیاره تانوادا آلوده کرده و منجر به تکامل مداوم آن‌ها می‌شود. از یک سری تکنیک‌های حرکتی مختلف برای غلبه بر سطوج چالش برانگیز می‌توانید استفاده کرده و به سراغ ردیابی مجرمین بروید.

Super Alloy Ranger PC-GOLDBERG

دانلود-بازی-Super-Alloy-Ranger

این روند می‌تواند در شهرهای غرق شده، دریای یخبندان، معادن بی پایانی به‌نام Abyssal و بسیاری از اماکن دیگر هم رخ دهد. هر چه قدر که نیاز باشد، حقیقت را خواهید فهمید و حقیقت هم منجر به پیروزی خواهد شد. روش‌های مبارزاتی بازی چندگانه بوده و کلی متخصص تیراندازی هم گلوله‌های مختلفی را بر اساس تراشه‌ای که مجهز شده است، شلیک می‌کند. ربات‌های رزمی دیگری می‌توانند روش‌های حمله خاص را به نمایش گذارند. هر کدام از آن‌ها انرژی کافی را در طول مسیر به دست آوره و می‌توانند شرایط را تغییر دهند. هواپیمای مکانیکی، ربات‌های تهاجمی زیر آبی و یک سری قلعه‌های جنگی هم خواهیم داشت.

info

While chasing the fortune worthy criminal Lamos on their Alloy Ranger, Space Hunters Kelly and Rambos were trapped by the protective field of the abandoned planet Tanwada. Just as they were struggling to find a way out, robot sisters “No.2” and “No.3” appeared out of nowhere and had asked to join them on their adventure!

Meanwhile, a mysterious program infected the mechanical army on planet Tanwada and led to their continuous self-evolution.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7/10

Processor: i5

Memory: 2 GB RAM

Graphics: Nvidia 450 GTS / Radeon HD 5750 or better

Storage: 1 GB available space

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Super Alloy Ranger-GOLDBERG با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو