دانلود بازی The Outbound Ghost v1.0.13 برای کامپیوتر

دانلود بازی The Outbound Ghost v1.0.13 برای کامپیوتر


منبع: دانلود ها

44

1401/7/6

01:22


اولین رای باشید!

بازی The Outbound Ghost یک تجربه ماجراجویانه و نقش آفرینی است که داستان آن پیرامون کمک به ارواح برای صعود به زندگی پس از مرگ جریان دارد. شهر اوت بوند به معنای واقعی کلمه، یک شهر ارواح است و خانه‌ای برای افراد آشفته با مسائل حل نشده زمینی شده است. حال شما محکوم به نبرد با گذشته است و توانایی‌های جدیدی را به دست می‌آورید. باید معماها را حل کرده و اسرار این سرزمین را کشف کنیدو شما باید به ساکنین کمک کنید که آرامش را پیدا کرده و آن‌ها را از قید و بند برزخ شبح آمیز خود رها کنید. شخصیت‌های رنگارنگی هم در بازی وجود دارد و در طول مسیر با گروهی دوست داشتنی از افسانه‌ها آشنا خواهید شد که هر کدام داستان خاصی برای خود دارند.

The Outbound Ghost v1.0.13 PC-GOG | FitGirl Repack

دانلود-بازی-The-Outbound-Ghost

رویارویی رزمی سبب شده است که حسرت، رفاقت و حسادت در بازی معنایی تازه پیدا کند. از هر کدام از کاراکترهای بازی به عنوان اعضای حزب وارد نبردهای نوبتی شده و باید روند استفاده از آن‌ها را یاد بگیرید. سیستم جنگی بازی پیروزی در مبارزات را رقم زده و هر کدام از کاراکترها نشانی خواهند بود که می‌توانند موجب افزایش آمار مجهزین شوند. دنیایی ۲.۵ بعدی را در بازی می‌بینیم که کاراکترهای دوست داشتنی در ان قدم گذاشته و در دنیایی با جزئیات بالا زندگی می‌کنند. سبک بصری بازی هم چشم نواز بوده و سازندگان با موفقیت چنین فضایی را به تصویر کشیده‌اند.

info

The Outbound Ghost is an adventure RPG about helping ghosts ascend to the afterlife. The town of Outbound is, quite literally, a ghost town – a home to troubled spooks with unresolved earthly issues, condemning them to an eternity haunting their old *ahem* haunts.

Battle the past, gain new abilities, solve puzzles, and uncover the mysteries of Outbound to help its unliving residents find peace, freeing them from the shackles of their ghostly limbo.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 10

Processor: Intel Core i5

Graphics: Integrated

Storage: 4 GB available space

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه GOG:

1) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و به نصب بازی بپردازید.

2) بازی به صورت DRM-Free می باشد و نیازی به کرک ندارد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی The Outbound Ghost v1.0.13-GOG:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

——————–

دانلود فیت گرل The Outbound Ghost v1.0.11-FitGirl Repack با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو