سلبریتی‌هایی که خط تولید برند لوازم آرایشی خودشان را راه‌اندازی کردند.

سلبریتی‌هایی که خط تولید برند لوازم آرایشی خودشان را راه‌اندازی کردند.


منبع: نی نی بان

66

1401/7/6

14:30


سلبریتی‌هایی که خط تولید برند لوازم آرایشی خودشان را راه‌اندازی کردند.

 

 

 

چند سالی است که سلبریتی‌ها خط تولید برند لوازم آرایش مخصوص خودشان را راه اندازی کرده‌اند و بعضا به موفقیت چشمگیری در این زمینه دست یافته‌اند. موفقیت برند لوازم آرایشی سلبریتی ها تنها به این دلیل نیست که یدک کش نام این افراد است؛ بلکه معمولا این برندها از کیفیت خوبی برخوردار هستند و مطابق با نیازهای مشتریان طراحی شده‌اند. به همین دلیل بسیاری از مصرف کنندگان معتقدند که بهترین برندهای لوازم آرایشی، برندهایی هستند که سلبریتی‌ها آن‌ را تاسیس و یا برای آن سرمایه گذاری کرده‌اند. در این مقاله با معرفی 13 برند آرایشی سلبریتی صحت و درستی این ادعا را بررسی خواهیم کرد. اگر می‌خواهید با دنیای آرایش و میکاپ هنرمندان محبوب سراسر دنیا آشنا شوید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

 برندهای معروف لوازم آرایشی از سلبریتی ها

معمولا افراد مشهور مانند مدل‌ها و بازیگران، برای این که امنیت شغلی و اقتصادی خود را تامین کنند، وارد دنیای تجارت و بیزینس در زمینه‌های مختلف می‌شوند. البته ناگفته نماند که همه این افراد صرفا برای پول دست به این کار نمی‌زنند و تنها به دنبال تولید محصولاتی هستند که کیفیت بسیار بالایی داشته و نیازهای مشتریان را رفع کند.

داستان تاسیس برند لوازم آرایش توسط سلبریتی‌ها هم به همین نحو است. در ادامه این مقاله لیستی از برندهای لوازم آرایشی مربوط به سلبریتی‌ها را تهیه کرده‌ایم؛ که نه فقط به دلیل نامی که پشت این برندهاست، بلکه به علت کیفیت بالا طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارند. این برندها با بررسی میزان رضایت مصرف کنندگان در یوتیوب رتبه بندی شده‌اند.

شماره 13: برند لوازم آرایش اودهو – از عتیقه اودهو

جالب است بدانید صنعت لوازم آرایشی و میکاپ تنها به غرب محدود نشده و برخی سلبریتی‌ها از پاکستان مانند نبیلا، عتیقه اودهو و آتر شهزاد برندهای مختلفی در این صنعت تاسیس کرده‌اند. شیک‌ترین و جذاب‌ترین برند لوازم آرایش در بین این افراد، برند لوازم آرایشی Odho است که توانایی رقابت در بازار بین المللی را داشته و با یک دهه فعالیت درخشان، به عنوان سمبل زیبایی شناخته می‌شود.

این برند مدعی است که تنها برند لوازم آرایش با گواهینامه بین المللی ISO در پاکستان است و شهرت بین المللی دارد. تاکنون برند اودهو لوازم آرایشی متنوعی مانند رژلب‌های جذاب، سایه چشم‌، رژگونه، کرم پودر، کیت‌های کانتورینگ و براش‌های حرفه‌ای و همچنین مجموعه ابزار مانیکور و پدیکور را تولید کرده است.

پیج اینستاگرام این برند: atiqa_odho_brand

محصولات پیشنهادی: تمام رژلب‌های این برند کیفیت و محبوبیت بسیار زیادی دارند.

سلبریتی‌هایی که خط تولید برند لوازم آرایشی خودشان را راه‌اندازی کردند.

شماره 12: برند آنست – از جسیکا آلبا

جسیکا آلبا رویکرد هوشمندانه‌ و منحصر به فردی را در خط تولید لوازم آرایشی برند آنست به کار گرفته است. محصولات آنست برند جسیکا آلبا، کاملا سازگار با محیط زیست هستند و به دلیل داشتن ترکیبات کاملا طبیعی و غیر مضر محبوبیت فراوانی دارند. یکی از محصولات پرطرفدار این برند، بالم لب آن است که در فرمولاسیون آن از روغن دانه آفتاب گردان و شی باتر استفاده شده و توانسته جایزه Allure Best of Beauty را از آن این کمپانی کند. به طور کلی کمپانی آنست خط تولید لوازم آرایشی و مراقبت از پوست خود را کاملا عاری از مواد مضر راه اندازی کرده‌ است.

در نگاه اول به نظر می‌رسد که این برند توسط یک سرمایه گذار یا تاجر تاسیس شده که سود بیشتری برای صاحب خود داشته باشد. در حالی که با کمی بررسی بیشتر متوجه حساسیت جسیکا آلبا درباره کیفیت محصولات برندش خواهید شد. این ستاره سینما درمورد محصولات آرایشی جدیدی که حاوی مواد شیمیایی سمی هستند، ابراز نگرانی کرده است. او از زمان تاسیس این کمپانی همواره به دنبال ارتقا کیفیت زندگی سالم بوده و از مردم می‌خواهد توجه بیشتری به آنچه که برای بدن خود و خانواده‌شان استفاده می‌کنند، داشته باشند.

پیج اینستاگرام این برند: honest

محصولات پیشنهادی: ماسک Prime + Perfect و ریمل بلندکننده و پرایمر مژه

سلبریتی‌هایی که خط تولید برند لوازم آرایشی خودشان را راه‌اندازی کردند.

 

شماره 11: برند فلاور – از درو بریمور

محصولات برند لوازم آرایش بریمور منحصرا در فروشگاه‌های والمارت ایالات متحده آمریکا فروخته می‌شود و طیفی از انواع مختلف محصولات از چسب لب تا براش‌های آرایشی را در برمی‌گیرد. بهترین مزیت برند فلاور مقرون به صرفه بودن محصولات آن است که در عین حال کیفیت بالایی هم دارند. البته علاوه بر فروشگاه‌های والمارت، محصولات فلاور از وب سایت خود این برند و همچنین آمازون قابل خریداری است. درو بریمور معتقد است که باید تمام محصولات آرایشی در آزمایشگاه فرموله شوند. همچنین رویکرد وی بر اساس تخصیص بودجه بیشتر برای ارتقای کیفیت محصولات است؛ تا تبلیغ آن‌ها.

هایلایتر Glisten Up از برند لوازم آرایش فلاور برنده جایزه Best of Beauty Award در سال 2015 شده است. این محصول درخشش لطیف و طلایی رنگی به پوست می‌بخشد که حتی روی پوست‌های چرب در تمام طول روز ماندگاری بالایی دارد. علاوه بر این به گفته بریمور پرایمرهای رنگی برند فلاور، بسیار پرفروش بوده و محبوبیت زیادی دارد.

پیج اینستاگرام این برند: flowerbeauty

محصولات پیشنهادی: آبرسان Supernova Celestial Skin Elixir و ریمل Warrior Princess

سلبریتی‌هایی که خط تولید برند لوازم آرایشی خودشان را راه‌اندازی کردند.

شماره 10: برند کت وون دی وگان – از کت وون دی

کت وون دی از سال 2008 خط تولید لوازم آرایش خود را با برند Kat Von D Vegan راه اندازی کرد و در زمان کوتاهی به علت فرمولاسیون رنگی کرم مانند خود و همچنین بسته بندی‌های دخترانه، به جایگاه ویژه‌ای در صنعت لوازم آرایشی دست یافت. مزیت رقابتی این برند، خط چشم‌های آن تحت عنوان Trooper است که در تمام طول روز ماندگاری دارد.

اخیرا کت وون دی برنامه جدیدی را معرفی کرده که تخفیف‌ها و مزایایی را در اختیار آرایشگرانی که از محصولاتش استفاده کنند، قرار می‌دهد. بهترین قسمت این برنامه جدید، این است که برند کت وون دی به ازای هر خرید، 5 دلار به موسسه خیریه حیوانات کمک می‌کند تا دیگر برندهای صنعت لوازم آرایشی به عدم استفاده از حیوانات در آزمایش‌های خود تشویق و حمایت شوند. ناگفته نماند که برند لوازم آرایش کت وون دی کاملا وگان بوده و انتخاب ایده‌آلی است برای کسانی که به حقوق حیوانات اهمیت داده و وگان هستند.

پیج اینستاگرام این برند: kvdveganbeauty

محصولات پیشنهادی: رژلب Studded Kiss Crème و براش کرم پودر Look-It Edge

سلبریتی‌هایی که خط تولید برند لوازم آرایشی خودشان را راه‌اندازی کردند.

 

شماره 9: برند لوازم آرایشی ویکتوریا بکهام

ویکتوریا بکهام، همسر بازیکن معروف دیوید بکهام، در سال 2019 برند لوازم آرایش خاص خود را راه اندازی کرد. برند بکهام به عنوان گرانترین برند لوازم آرایش شناخته شده و محصولات آن فقط در فروشگاه‌های بسیار لوکس به فروش می‌‎رسد. ویکتوریا بکهام برای تولید برخی محصولات هایلایتر و کانتورینگ خود با یک برند آرایشی ژاپنی همکاری کرده است.

پیش از این ویکتوریا مدیر بازاریابی محصولات استی لادر بود. تا اینکه در سال 2019 شرکت تجاری خود را با همکاری سارا کریل که هم اکنون مدیرعامل این کمپانی است، به راه انداخت. لیست لوازم آرایشی ویکتوریا بکهام به عنوان جنبش زیبایی پاکیزه توصیف شده‌اند؛ به این معنی که در فرمولاسیون این محصولات تنها از مواد سالم و طبیعی استفاده شده است. ویکتوریا در مراسم افتتاحیه کمپانی آرایشی‌اش گفته است که: همیشه عاشق لوازم آرایش بوده‌ام و دوست دارم راهکارهای زیبایی را از سر تا پا و از درون تا بیرون به مشتریانم ارائه دهم.

پیج اینستاگرام این برند: victoriabeckhambeauty

محصولات پیشنهادی: پالت‌های سایه چشم Smoky Eye Brick و Lid Lustre

سلبریتی‌هایی که خط تولید برند لوازم آرایشی خودشان را راه‌اندازی کردند.

شماره 8: برند لوازم آرایش واندر بیوتی – از لیندسی الینگسون

لیندسی الینگسون، دختر شایسته کالیفرنیا بنیان گذار برند لوازم آرایش واندر بیوتی است. اخیرا محصولات این شرکت به سمت تولید محصولات چندکاربره پیش رفته است. در واقع این کمپانی توانسته محصولات متنوع و جذابی را طراحی کند که هرکدام چند کاربرد دارند. از این رو مشتریان را تشویق می‌کنند کیف لوازم آرایشی خود را خلوت‌تر کرده و روال آرایش خود را به سادگی هرچه تمام‌تر انجام دهند.

قبل از تاسیس برند واندر بیوتی، الینگسون به عنوان مدل در پاریس آغاز به کار کرده بود و به گفته خودش تجربه کار او به عنوان مدل، بسیار کمک کرده تا تشخیص دهد دقیقا مصرف کنندگان به چه محصولات آرایشی و با چه کاربردی نیاز دارند. الینگسون در مصاحبه‌ای گفته که: بهترین محصول شرکت من ریمل است که مژه‌ها را فر و حجیم می‌کند؛ بدون اینکه بریزند و زیر چشم‌ها را سیاه کنند.

پیج اینستاگرام این برند: wander_beauty

محصولات پیشنهادی: رژگونه On-the-Glow و کرم پودر Wanderlust

سلبریتی‌هایی که خط تولید برند لوازم آرایشی خودشان را راه‌اندازی کردند.

شماره 7: برند لوازم آرایش جوزی مران

دیگر برند لوازم آرایش هنرمندان، برند جوزی مران است که طیف گسترده‌ای از انواع محصولات آرایشی و سرم‌های مو را تولید کرده و ظاهر کاملا متفاوتی به شما می‌بخشد. این کمپانی ادعا کرده است که در فرمولاسیون تمام محصولاتش از روغن آرگان 100 درصد خالص استفاده کرده و این محصولات کاملا ارگانیک و سازگار با محیط زیست هستند.

محصولات جوزی مران به خوشبو کردن پوست و موها پس از استفاده شهرت دارند. همچنین این محصولات تست شده و فاقد هیچ گونه عوارض پوستی هستند. بنابراین می‌توانند انتخاب ایده آلی برای دوست داران آرایش محسوب شوند.

محصولات پیشنهادی: کانسیلر مدادی کرمی حاوی روغن آرگان و رژ لب Argan Color

شماره 6: برند لوازم آرایش هاوس لب – از لیدی گاگا

استفانی جوآن آنجلینا جرمنوتا با نام مستعار لیدی گاگا در سراسر دنیا به عنوان خواننده، ترانه سرا، بازیگر و آهنگساز شناخته شده است. اخیرا برند لوازم آرایش لیدی گاگا تحت عنوان Haus Laboratories شروع به کار کرده و این خواننده مشهور قصد دارد با این کمپانی تغییرات چشمگیری را در زمینه میکاپ به وجود آورد. اولین بار در سال 2018 لیدی گاگا با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش راه اندازی برند خاص خود را معرفی کرد.

لیدی گاگا عقیده دارد که آرایش و میکاپ همواره الهام بخش او بوده و باعث شده که شجاعت درونی خود را پیدا کند. اولین محصولات این برند (خط لب‎‌های نرم با رنگدانه‌های فوق العاده و همچنین سایه چشم مایع چندکاربره) در سپتامبر 2019 به شکل محدودی وارد بازار شد و طولی نکشید که به لطف شهرت گاگا و اینفلوئنسرهای همکار با او، عنوان یکی از معروف ترین برند لوازم آرایشی را از آن خود کرد.

پیج اینستاگرام این برند: hauslabs

محصولات پیشنهادی: خط چشم مایع و پالت سایه چشم Glam Room (که البته به گفته لیدی گاگا از آن برای کل صورت می‌توان استفاده کرد!)

سلبریتی‌هایی که خط تولید برند لوازم آرایشی خودشان را راه‌اندازی کردند.

شماره 5: برند لوازم آرایش فنتی بیوتی – از ریحانا

فنتی بیوتی یکی از بهترین برندهای آرایشی است که در سال 2017 توسط ریحانا، خواننده معروف راه اندازی شد و طولی نکشید که محصولات آن به خصوص کرم پودرش طرفداران پروپاقرصی پیدا کرد. دلیل محبوبیت کرم پودر فنتی ریحانا این است که طیف گسترده‌ای از پوست‌های مختلف با تن رنگی متفاوت را در بر می‌گیرد. به نحوی که در اولین رونمایی کرم پودر این برند لوازم آرایش 40 رنگ داشت و پس از آن به 50 رنگ افزایش یافت. به همین دلیل برخی معتقدند که رنگ‌های بسیار متنوع کرم پودر فنتی، انقلابی را در صنعت لوازم آرایشی ایجاد کرده است. سایر محصولات این برند شامل انواع رژلب‌ها، رژگونه، کانسیلر، هایلایتر و براش یا قلم‌موهای آرایشی است.

این خواننده محبوب قصد دارد علاوه بر محصولات آرایشی، محصولات مراقبت از پوست را هم تحت عنوان برند  Fenty Skincare تولید و عرضه کند. تاکنون جزئیات زیادی درمورد این خبر منتشر نشده اما پیش‌تر ریحانا گفته که این محصولات محدود به جنسیت خاصی نخواهد بود و بیشتر از 2 سال است که درگیر تولد آن‌هاست.

پیج اینستاگرام این برند: fentybeauty

محصولات پیشنهادی: کرم پودر بادوام مات و نرم Pro Filt’r و برق لب Bloss Bomb

سلبریتی‌هایی که خط تولید برند لوازم آرایشی خودشان را راه‌اندازی کردند.

شماره 4: برند لوازم آرایش جویس بیوتی – از آلیسیا سیلورستون

آلیسیا سیلورستون محصولات آرایشی و مراقبت از پوست خود را با همکاری برند جویس بیوتی تولید کرده است. محصولات این برند کاملا سازگار با محیط زیست بوده و به همین دلیل سیلورستون هم به دلیل تعهد خود نسبت به محیط زیست، تصمیم به همکاری با این شرکت گرفته است.

سیلورستون کاملا گیاه خوار است و به گفته خودش استفاده از محصولات آرایشی که برای تولید آن‌ها حقوق حیوانات در نظر گرفته نشده باشد، او را آزار می‌داده است. به همین دلیل می‌توان مطمئن بود که خط تولید جویس بیوتی کاملا اکوفرندلی بوده و عاری از چربی حیوانات است. محصولات این برند مقرون به صرفه هستند و بهترین برند لوازم آرایش از این نظر محسوب می‌شود که نه تنها در فروشگاه‌های خیلی لوکس، بلکه در مغازه‌های عمومی هم قابل خریداری است.

پیج اینستاگرام این برند: juicebeauty

محصولات پیشنهادی: کرم پودر سرمی Phyto-Pigments و رژگونه کرمی ماندگار Phyto-Pigments

شماره 3: برند لوازم آرایش ایمان  – از ایمان عبدالمجید

ایمان یک مدل، بازیگر و کارآفرین اهل کشور سومالی است که در سال 1992 با موزیسین انگلیسی، دیوید بووی ازدواج کرده و در سال 1994 برند لوازم آرایش ایمان یا Iman Cosmetics را پایه گذاری کرد. به گفته او بزرگترین نقص محصولات آرایشی این است که مجموعه کاملی از همه رنگ‌های مورد نیاز مصرف کنندگان را ندارند.

کرم پودرهای این برند به 16 رنگ متفاوت تولید و عرضه شده که در نگاه اول چندان زیاد به نظر نمی‌رسد. اما اگر رنگ‌های مختلف کرم پودر ایمان را با هم مقایسه کنید، متوجه تفاوت‌ فاحش آن‌ها خواهید شد. معمولا کرم پودرهای این برند محبوبیت زیادی دارد اما در واقع برند ایمان هر محصول آرایشی را که به آن نیاز داشته باشید، تولید کرده است.

پیج اینستاگرام این برند: imancosmetics

محصولات پیشنهادی: پودر فشرده Luxury و کرم پودر کانسیلینگ Luxury

ویدیوی زیر نحوه آرایش جذابی را با محصولات آرایشی ایمان آموزش می‌دهد:

شماره 2: برند لوازم آرایش کی بیوتی – از کاترینا کایف

کاترینا، بازیگر محبوب سینمای هالیوود، در سال 2019 با راه اندازی برند کی بیوتی (با همکاری نیکا) به صنعت آرایش و زیبایی وارد شد. پیش از این در سال 2013 کاترینا سفیر برند تجاری لورآل بود و به همین دلیل در این زمینه مهارت بسیاری دارد.

محصولات این برند تنوع بسیار زیادی دارد؛ به نحوی که تنها رژهای مدادی آن در 40 رنگ متنوع تولید و عرضه شده‌اند. تنوع رنگ‌های محصولات کی بیوتی و در عین حال خواص تغذیه کنندگی پوست آن‌ها، این برند را به بهترین برند لوازم آرایش بدل کرده است. همچنین خط چشم‌ها و خط لب‌های آن رنگدانه‌های بسیار غنی و مرغوبی دارد که شما را مطمئن خواهد ساخت آرایش‌تان در تمام طول روز ماندگار است.

پیج اینستاگرام این برند: kaybykatrina

محصولات پیشنهادی: خط لب مات Action

شماره 1: برند ارایشی کایلی – از کایلی جنر

در سال 2016 برند لوازم آرایش کایلی توسط کایلی جنر راه اندازی شد و طی مدت کوتاهی به محبوبیت زیادی دست یافت. این برند مرغوب‌ترین لوازم آرایش را در سراسر دنیا تولید می‌کند و محصولات خاصی دارد که امضا و شاخصه آن محسوب می‌شوند. اولین محصول این برند Kylie Lip Kits است که شامل رژلب‌های مخملی به همراه خط لب ست آن‌هاست. این محصول پس از تبلیغ فراوان وارد بازار شد و موفقیت زیادی کسب کرد.

دو مورد از اصلی‌ترین دلایل موفقیت برند کایلی گرایش او به رنگ‌های نود و مات و همچنین بسته بندی‌های مینیمال و ساده‌ای بود که نظیر آن در دیگر برندها دیده نمی‌شد. کایلی جنر با کسب 420 میلیون دلار تنها در 18 ماه نخست فعالیت برند لوازم آرایش کایلی، توانست عنوان جوان‌ترین میلیاردر خودساخته را از آن خود کند و در صدر لیست برندهای آرایشی سلبریتی‌ها قرار گیرد.

پیج اینستاگرام این برند: kyliecosmetics

محصولات پیشنهادی: کیت رژلب Girls Trip و پالت سایه چشم Kyshadow

سلبریتی‌هایی که خط تولید برند لوازم آرایشی خودشان را راه‌اندازی کردند.

سوالات متداول درمورد برندهای لوازم آرایشی سلبریتی‌ها

 
کدام سلبریتی ها برند لوازم ارایشی دارند؟

در سال‌های اخیر سلبریتی‌ها و ستارگان هالیوود و بالیوود پا به عرصه تولید لوازم آرایشی گذاشته اند. در این مقاله لیستی از 15 برند برتر سلبریتی‌ها را معرفی کردیم و مزایا و ویژگی‌های خاص هر کدام را توضیح دادیم. تاکنون افراد مشهوری مانند لیدی گاگا، ریحانا، جسیکا آلبا، کایلی جنر، کاترینا کایف، ایمان عبدالمجید، آلیسیا سیلورستون، جوزی مران و… به موفقیت زیادی در زمینه تاسیس برند لوازم آرایشی رسیده‌اند.

چطور برند ارایشی بزنیم؟

همانطور که می‌دانید ایران یکی از پر مصرف‌ترین کشورها در حوزه لوازم آرایشی و بهداشتی است. به همین دلیل سرمایه گذاری در این بازار سود بسیاری برای فعالان این صنعت دارد. مطالعه داستان برندهای معروف لوازم آرایشی از سلبریتی‌ها و دیگر تاجران این زمینه، بسیار می‌تواند الهام بخش شما باشد.

فنتی بیوتی محصول کدام کشور است؟

برند فنتی بیوتی با نام اختصاری FB روی محصولاتش توسط ریحانا، خواننده مشهور، در سال 2017 در نیویورک تاسیس شد. کرم پودرهای فنتی بیوتی طرفداران زیادی دارد؛ چرا که با بیش از 40 رنگ تمام سلایق و رنگ‌های پوست را پوشش می‌دهد. در حال حاضر محصولات این کمپانی در 15 کشور دیگر به صورت آنلاین و یا در فروشگاه‌های معتبر به فروش می‌رسد.


مطلب پیشنهادی: لوازم آرایشی‌هایی که ستاره‌های هالیوودی سالهاست از آن‌ها استفاده می‌کنند.


 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو