معرفی تعدادی از بهترین هتل های سبز در جهان

معرفی تعدادی از بهترین هتل های سبز در جهان


منبع: همگردی

50

1401/7/6

20:02


انتخاب بهترین هتل های دوستدار محیط زیست در جهان برای برخی مسافران جلوه نامناسب و بدی دارد؛ آنها گمان می کنند اقامت در این اقامتگاه ها یعنی اقامت در جایی غیر لوکس و نامناسب. طبق نظر آلیسیا سیمون، سخنگو و مدیر اجرایی شرکت hotelscombined اقدامات و انتخاب گردشگران در گسترش و توسعه این نوع از گردشگری بطور فزاینده ای رو به افزایش است. با ما در مقاله بهترین هتل های سبز در جهان همراه شوید تا شما را با تعدادی از معروف ترین هتل های سبز دنیا آشنا کنیم.

Hi Hotel

Hi Hotel هتلی با حداکثر 100 اتاق با دیزاینی خاص و منحصر بفرد و امکانات اقامتی عالی بشمار می آید. سالن اسپا و ساحل این هتل گواهی جهانی Green Globe certification را از لحاظ استفاده از دستمال های بازیافتی، استفاده از شوینده های سازگار با محیط زیست و استفاده از غذاهای ارگانیک دریافت نموده اند. این هتل در شهر نیس واقع شده و تمرکز بیشتر این مورد از معروف ترین هتل های سبز دنیا بر روی سبک زندگی معاصر و تغییر ساختارهای معمول است.

معرفی تعدادی از بهترین هتل های سبز در جهان

Hi Hotel

Hix Island House

یک اقامتگاه گرمسیری کارائیبی، دارای محیطی زیبا، منحصر بفرد و جزیره ای با تمرکز بر روی طبیعت بوده که از باتری هایی که بوسیله انرژی خورشیدی شارژ می شوند، برای تامین منابع انرژی خود استفاده می کند. همچنین، در این مکان آب باران را تصفیه و از آن برای ایجاد باد خنک استفاده می کنند و آبهای خاکستری را نیز به محیط زیست بر می گردانند. طراحی هتل در یک هارمونی مناسب با خانه های حومه شهر بوده و هدف و شعار آنها در طراحی این هتل less is more بود، یعنی بکار بردن موارد ضروری در طراحی بهتر از بکار بردن انواع و اقسام طرح های بدون کاربرد است. این هتل پورتوریکو در برابر زمین لرزه، آتش سوزی و طوفان نیز مقاوم هست.

Hix Island House

Garonga Safari Camp

کمپ سافاری منحصر بفرد 12 تخته در آفریقای جنوبی به کمک قدرت و توانایی اقتصادیش از جامعه محلی حمایت می کند. فرصت های شغلی مناسب و امکان ارتقا در رده های شغلی برای افراد محلی را ارائه می دهند و همچنین کالاها و مواد غذایی مورد نیاز در این مورد از بهترین هتل های سبز در جهان تا حد ممکن به صورت محلی تهیه و عرضه می شوند. علاوه بر این، برای کاهش اثر کربن به جا مانده از حضور گردشگران، از میهمانان برای کاشت درختان spesbok دعوت می شود.

Garonga Safari Camp

اقامتگاه Lefay و اسپای Lago di Garda

ساختمان های این اقامتگاه 5 ستاره در دامنه تپه های روستایی در ایتالیا به منظور کاهش مصرف انرژی و گرما قرار گرفته اند. تمرکز اصلی این اقامتگاه بطور کلی بر روی سلامت عمومی بوده که این امر را به کمک تهیه غذای مناسب، هزینه و همچنین محیطی آرامش بخش محقق نموده اند. در طراحی داخلی از مواد و ابزارهای محلی استفاده شده و دارای طراحی فشن با احترام و توجه به چشم انداز و محیط اطراف است. آب باران در این هتل جمع آوری شده و به کمک تصفیه مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین، این مورد از بهترین هتل های دوستدار محیط زیست در جهان دارای رویکردی پایدار نسبت به مدیریت پسماند است.

اقامتگاه Lefay و اسپا Lago di Garda

لژ ساحلی Thala

این اقامتگاه زیبای استرالیا از بالاترین اعتبارات زیست محیطی پیشرفته در گردشگری برخوردار است. این اقامتگاه در یک زمین خصوصی به مساحت 145 هکتار واقع شده و بطور جدی و مسئولانه در کمک به روند بازسازی محیط زیست فعال است.

لژ ساحلی Thala

Park Hyatt Maldives Hadahaa

Park Hyatt Maldives Hadahaa ادغام محیط زیست و طراحی مدرن را در یک مکان لوکس به معنای واقعی برای گردشگران فراهم نموده است. به منظور حداقل سازی تاثیر بر روی محیط بخشهای مختلف، این هتل مالدیو بر روی آب در اقیانوس هند ساخته شد. این اقامتگاه گواهی نقره ای EarthCheck را دریافت نموده و تنها اقامتگاه واقع در مالدیو است که هم به جهت نوع طراحی و هم ساختمان از طرف گروه EarthCheck جایزه دریافت نمود.

Park Hyatt Maldives Hadahaa

The Park Hyderabad

این مورد در فاصله 10 دقیقه ای از مرکز حیدرآباد واقع شده است. نور طبیعی و خیره کننده بیرونی این هتل نیاز به مصرف برق را بطور چشمگیری کاهش داد و استفاده از وسایل حمل و نقل سبز مانند دوچرخه و ماشین الکتریکی در این محیط مورد تشویق بسیاری قرار می گیرد. هتل با طراحی استثنایی و فوق العاده که از فرهنگ محلی نیز در این طراحی بهره برده شد، توانست تا گواهی نامه معتبر Leed Gold را بدست آورد.

The Park Hyderabad

Spice Island Beach Resort

این مورد توسط آقای رویستون هاپکین و خانواده اش اداره می شود. این اقامتگاه ساحلی در گرانادا یک مقصد لوکس گردشگری برای گردشگران عاشق طبیعت بوده و با هدف همسویی با محیط زیست بومی منطقه احداث شده است. در این مکان از انرژی خورشیدی، گیاهان آب شیرین کن و سایر گونه های انرژی استفاده می شود. تمرکز اصلی بر روی حفاظت از محیط زیست در این جزیره از طریق تمیز کردن و نظافت با کمک افرادی که معمولا این کار بصورت داوطلبانه بوده، کاشت درختان و گیاهان متعدد و تهیه استخرهای تمیز بدون استفاده از کلر صورت می گیرد. سیگار کشیدن از هر نوع در هر نقطه از آن ممنوع بوده و تاکید این منطقه علاوه بر حفاظت از محیط زیست، بر حفاظت از جسم و روح فرد نیز هست.

Spice Island Beach Resort

Alila Villas Soori

این مورد در قسمت جنوب غربی سواحل بالی واقع شده و میهمانان این اقامتگاه از حضور در یک بهشت پر از آرامش و به دور از هیاهوی شهری شگفت زده خواهند شد. این اقامتگاه بین مزارع برنج و خط ساحلی دریا قرار دارد و طراحی آن مطابق با استانداردهای بین المللی زیست محیطی EarthCheck صورت گرفت. آب مورد نیاز در این اقامتگاه از تصفیه آب باران تامین می گردد. بیش از نیمی از مواد، کالاها و خدمات مورد استفاده از منطقه محلی و مردم محلی خریداری شده و منابع ساختمانی مانند سنگ شنی و سنگهای طبیعی نیز بصورت محلی تهیه شده اند.

Alila Villas Soori

Six Senses Con Dao

این مورد که در ویتنام قرار دارد، به عنوان یکی از بالاترین و بهترین اقامتگاه های اکو توسط گردشگران شناسایی شده است. از مواد ساختمانی پایدار در ساخت این اقامتگاه استفاده شده و ساختمان بگونه ای طراحی شده که با حداکثر سازی فشار آب و تولید باد نیاز به سیستم خنک کننده را کاهش دهد.

Six Senses Con Dao

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو