انهدام مواضع تروریست‌ها با ۷۳ فروند موشک بالستیک+جزئیات

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره عملیات امروز رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) گفت: تاکنون ۷۳ فروند موشک بالستیک زمین‌به‌زمین و دهها فروند پهپاد انهدامی به‌طور دقیق به مواضع و اهداف موردنظر در محل استقرار و فعالیت تروریست‌ها اصابت و منجر به انهدام کامل آن‌ها شده‌است.

سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور روز چهارشنبه در مرکز هدایت عملیات ضد تروریست‌های ضدایرانی مستقر در اقلیم شمال عراق با اشاره به عملیات امروز (چهارشنبه) رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) گفت : در این عملیات که در عمق اقلیم شمال عراق مورد اصابت قرار گرفت تاکنون ۷۳ فروند موشک بالستیک زمین‌به‌زمین و دهها فروند پهپاد انهدامی به‌طور دقیق به مواضع و اهداف موردنظر در محل استقرار و فعالیت تروریست‌ها اصابت و منجر به انهدام کامل آن‌ها شده‌است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه افزود: در مرحله جدید عملیات این اهداف که در ۴۲ نقطه پراکنده و در مواردی از همدیگر ۴۰۰ کیلومتر فاصله داشته‌اند بطور قطعی متعلق به گروهک‌های تروریستی ضدایرانی بوده‌است.

سردار پاکپور با اشاره به لزوم تصمیم‌گیری مقامات اقلیم شمال عراق برای جمع‌آوری بساط گروهک‌های تروریستی ضدانقلاب و توطئه‌گر علیه جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد: عملیات رزمندگان اسلام تا خلع سلاح کامل گروهک‌های ضدانقلاب و تروریستی تجزیه‌طلب لانه کرده در اقلیم شمال عراق ادامه دارد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.