میس و مستر: یکی از نکات مهم در آرایش عروس، انتخاب پالت سایه چشم است. امروزه بر خلاف گذشته، آرایش چشم ملایم با رنگ های خنثی بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. اگر هنگام انتخاب بهترین سایه چشم عروس دقت کنید، در آینده هرگاه به سراغ عکس های عروسی خود بروید، از سبک میکاپ تان پشیمان نخواهید شد. مدل سایه چشم تاثیر ویژه ای در آرایش عروس دارد و باید مطابق با استایل و ویژگی های چهره انتخاب شود. در ادامه به معرفی بهترین برندهای سایه چشم عروس و همچنین بهترین مدل های آن خواهیم پرداخت.

بهترین سایه چشم برای عروس

برندهای مختلفی از شرکت های تولید کننده لوازم آرایشی در سراسر دنیا اقدام به عرضه بهترین سایه چشم عروس کرده اند که در ادامه با آن ها آشنا خواهید شد.

پالت سایه چشم تام فورد

اگر به دنبال یک پالت سایه چشم جمع و جور و باکیفیت هستید، برند تام فورد را انتخاب کنید. با انجام این کار دیگر در طول روز نگران پاک شدن میکاپ چشم خود نخواهید بود. فرمول خامه ای این سایه چشم به شما این امکان را می دهد که با نوک انگشتان میکاپ خود را انجام دهید. با کمک این پالت، چشم های شما برای ساعات طولانی زیبا و گیرا خواهد بود.

7 برند سایه چشم معروف برای عروس خانم‌ها

پالت سایه چشم شارلوت تیلبری

برای داشتن یک ظاهر رمانتیک صورتی، بهترین سایه چشم عروس خود را از برند شارلوت تیلبری انتخاب کنید. همان طور که می دانید، این روزها رنگ های صورتی نود ترند هستند. اگر تمایل دارید از این رنگ ها استفاده کنید، این پالت پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود. البته وجود سه رنگ سایه چشم نود کرم و قهوه ای تیره به شما در تکمیل آرایش چشم کمک زیادی می کند. در صورتی که عروسی خود را در بهار یا تابستان برگزار می کنید، برای داشتن آرایش یک چشم درخشان و جذاب، سایه چشم شارلوت تیلبری بهترین گزینه خواهد بود.

7 برند سایه چشم معروف برای عروس خانم‌ها

پالت سایه چشم دیور، بهترین برند سایه چشم عروس

برای داشتن یک میکاپ شیک و لوکس، بهتر است که از بهترین برندها استفاده کنید. پالت سایه چشم دیور در پنج رنگ ملایم و نود عرضه شده است که زیبایی طبیعی شما را تا حد زیادی افزایش می دهد. شما می توانید از رنگ روشن این محصول برای زیر استخوان ابروها و همچنین نواحی داخلی پلک استفاده کنید تا چشم ها درشت تر و شاداب تر به نظر برسند. از رنگ های متوسط این سایه چشم برای قسمت اصلی پلک و از رنگ تیره برای گوشه های خارجی پلک ها کمک بگیرید.

7 برند سایه چشم معروف برای عروس خانم‌ها

پالت سایه چشم دیور در پنج رنگ ملایم و نود عرضه شده است که زیبایی طبیعی شما را تا حد زیادی افزایش می دهد.

پالت سایه چشم آناستازیا بورلی هیلز

پالت سایه چشم آناستازیا بورلی هیلز مدل Soft Glam II برای عروسی های پاییزی یا زمستانی بهترین گزینه است. این سایه چشم در یک نسخه جمع و جور عرضه شده و می توان آن را همه جا همراه خود برد. از دیگر مزایای این بهترین سایه چشم عروس می توان به وجود رنگ های مختلف از روشن تا تیره و همچنین مات و شاین دار در آن اشاره کرد که سلیقه های متفاوت را در بر می گیرد.

7 برند سایه چشم معروف برای عروس خانم‌ها

پالت سایه چشم مک

پالت سایه چشم مک مدل Solar Glow یک محصول کوچک دیگر است که برای حضور در مراسم های خاص بسیار کارآمد خواهد بود. این پالت که در دسته بهترین سایه چشم های عروس قرار دارد، شامل ۹ رنگ مختلف از مات تا براق و روشن تا تیره است. وجود رنگ های نود کرمی و صورتی، این پالت را به گزینه ای مناسب برای استفاده در تمامی فصول تبدیل کرده است. به علاوه، یک سایه دودی تیره تر هم در این محصول قرار دارد تا آرایش شما را به بهترین شکل ممکن تکمیل کند.

7 برند سایه چشم معروف برای عروس خانم‌ها

پالت سایه چشم اربان دیکی

پالت سایه چشم اربان دیکی دارای ۱۲ رنگ مختلف و جذاب است و به شما این امکان را می دهد تا برای مدت طولانی از آن استفاده کنید. بدون شک یکی از محبوب ترین پالت های سایه چشم برند اربان دیکی، مدل Naked 3 است که طیف گسترده ای از انواع رنگ های روشن و تیره را در بر می گیرد. تناژهای مختلف کرم، هلویی، رزگلد، طلایی، قهوه ای، نسکافه ای و مشکلی در انواع مات و براق، تمامی سلایق را پوشش می دهند.

7 برند سایه چشم معروف برای عروس خانم‌ها

بهترین مدل های سایه چشم عروس

مدل سایه چشم عروس را باید مطابق با استایل و سایر ویژگی های چهره انتخاب کرد. به طور مثال اگر فرم چشم های عروس گرد است، نمی توان از خط چشم های دنباله دار استفاده نمود. به جای آن باید مدل سایه چشم را به گونه ای انجام دهید که فرم چشم ها را کشیده تر نشان دهد.

بهترین مدل سایه چشم برای عروس ، سایه سبک کلاسیک است که همیشه مد بوده و انتخاب خوبی برای مشکل پسندان است. مدل کلاسیک سایه چشم عروس به این صورت است که قسمت میانی پلک به رنگ متوسط و گوشه های انتهایی آن به رنگ تیره باشد. برای این کار باید ابتدا زیرساز آرایش چشم را انجام دهید. از یک کانسیلر متناسب با رنگ پوست برای پر کردن خطوط استفاده کنید. اگر زیر چشم ها تیرگی و افتادگی دارد، باید از کانسیلر تصحیح کننده رنگ کمک بگیرید.

7 برند سایه چشم معروف برای عروس خانم‌ها

در مرحله بعد، باید زیرساز آرایش چشم را خشک کنید. برای این کار از پودر بیک استفاده می کنیم. پودر بیک یا پودر فیکس را با حرکات ضربه ای روی پلک پایین و بالا می زنیم و چند دقیقه صبر می کنیم. سپس از یک رنگ خنثی و ملایم مثل کرم مات برای پشت پلک بالا استفاده می کنیم و آن را تا زیر ابروها ادامه می دهیم. در مرحله بعد از یک رنگ متوسط مثل قهوه ای نود برای نواحی میانی پلک استفاده می کنیم.

 

بهترین مدل سایه چشم برای عروس ، سایه سبک کلاسیک است که همیشه مد بوده و انتخاب خوبی برای مشکل پسندان است.

برای این که چشم ها خوش حالت تر و کشیده تر جلوه کنند، براش را آغشته به یک رنگ تیره از بهترین سایه چشم عروس کرده و در گوشه های خارجی پلک به کار می بریم. سپس یک براش تمیز برداشته و رنگ ها را به خوبی در هم فید می کنیم. بهتر است فید کردن به صورت دورانی و آهسته انجام شود تا رنگ ها در هم ادغام نشوند. حال برای گوشه های داخلی پلک از یک رنگ روشن و ترجیحا شاین دار استفاده می کنیم. با این کار، چشم ها درشت تر به نظر می رسند. همین رنگ سایه را برای زیر استخوان ابروها نیز به کار می بریم.

همچنین در ادامه این رنگ سایه را در پلک پایین چشم نیز به کار می بریم تا هارمونی مناسبی ایجاد شود. سپس برای کشیدن خط چشم ، مطابق با فرم چشم ها اقدام می کنیم. در مرحله بعد کمی ریمل به پلک بالا و پایین می زنیم. برای پرپشت تر نشان دادن مژه ها می توانیم از مژه مصنوعی استفاده کنیم. سپس مجددا روی مژه ها را کمی ریمل می زنیم تا مژه مصنوعی روی پلک به خوبی بنشیند.

7 برند سایه چشم معروف برای عروس خانم‌ها

اگر چشم هایی ریز دارید، از مداد چشم سفید داخل لبه پایینی پلک استفاده کنید تا چشم ها درشت تر به نظر برسند. برعکس، اگر چشم های درشتی دارید، می توانید به جای مداد سفید از مداد مشکی در لبه داخلی چشم استفاده کنید.

بهترین مدل سایه چشم عروس با توجه به فرم چشم ها و حالت صورت برای هر شخص متفاوت خواهد بود. از جمله بهترین طرح های سایه چشم عروس می توان به سایه چشم کات کریس، سایه چشم لایت، آرایش چشم اسموکی ، سایه چشم شاین، سایه چشم تک رنگ و … اشاره کرد.

در ادامه ویدئوی یک مدل آرایش چشم به شما آموزش داده می شود.

سوالات متداول

در ادامه به متداول ترین سوالات در مورد بهترین سایه چشم عروس پاسخ خواهیم داد.

ویژگی های بهترین پالت سایه چشم عروس چیست؟

سایه چشم عروس در انواع روشن و تیره و همچنین مات و براق در دسترس هستند. بهتر است از یک پالت سایه چشم استفاده شود که انواع رنگ های تیره و روشن و همچنین مات و براق را داشته باشد تا راحت تر بتوان میکاپ چشم عروس را تکمیل کرد.

بهترین مدل سایه چشم عروس ایرانی کدام است؟

برای سایه چشم عروس ایرانی می توان مطابق با سلیقه از انواع متدهای کلاسیک، شاین، مات و … استفاده کرد. برای این کار بهتر است به فرم چشم ها دقت شود تا بهترین نتیجه حاصل گردد.

آرایش چشم لایت عروس چگونه است؟

در تکنیک آرایش چشم لایت بهتر است از رنگ های ملایم یا نود استفاده شود. سعی کنید استفاده از رنگ های تیره را به حداقل برسانید. همچنین، به جای کشیدن خط چشم ضخیم، از یک لاین سایه پشت پلک استفاده کنید.

سخن آخر

مدل های مختلفی از سایه چشم عروس وجود دارد که در این مطلب به آموزش یکی از پرطرفدارترین آن ها پرداختیم. همچنین، بهترین سایه چشم عروس از برندهای مختلف را به شما معرفی کردیم که امیدواریم مورد توجه تان قرار گرفته باشد.


مطلب پیشنهادی: بایدها و نبایدهای آرایش عروس!